TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 St. Louis & M. Railway Co.

Ir abajo 
+10
josepmaria
Sisu
ODAKIM
el terrat de margarit
ostman
Olot
TramBlau
Mitjans
MALLET73
lluis7
14 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDl Des 11, 2017 9:31 am

els pasos que he seguit son els seguents:
primer, de base, pinzellat de cola blanca diluïda (3 a 2) amb aigua
llavors diposito a sobre primer el balast, i desprès la "sorra"
(aquest procés l'he tingut que fer dos cops per que quedès tot convenientment cobert)
desprès, degoteig (com el mètode del setrill d'en Amadeu Razz ) per fixar-ho. I per el balast va de conya ... però no per el terra, ja que es molta més superfície i no el cobria be, deixant com unes gotelladas molt lletges.
per això vaig voler provar de fer-ho primer amb esprai ... amb tant mal resultat
... però qui no prova, no encerta  Very Happy
gràcies pels vostres consells !!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDl Des 11, 2017 11:03 am

A partir d'aquí, tot és qüestió de pràctica. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDv Gen 12, 2018 5:09 am

Bons mòduls Lluís, a veure quan estiguin amb tota la decoració
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDv Gen 12, 2018 7:39 am

gràcies Narcís,
doncs la veritat es que un cop posats els edificis canvia sustancialment el aspecte dels moduls.
però tindrem que esperar a Molins per veure-ho, per que a Baga no portaré la decoració.
Saluts !!
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDc Maig 02, 2018 4:03 am

A les ultimes trobades, las edificacions dels meus moduls han tingut problemes de gàlib, sobre tot quan han estat ubicats en corba, per el que ja els he modificat per corregir aquest defecte i que no torni a passar.
St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 29mvez8

Lors des dernières réunions, les bâtiments de mes modules ont eu des problèmes de gàlib, surtout lorsqu'ils ont été courbés, donc je les ai déjà modifiés pour corriger ce défaut et ne plus se reproduire.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDc Maig 02, 2018 4:56 am

Així encara seran millors aquests mòduls! super12

Je ne comprends pas le français...  riuuu

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDc Maig 02, 2018 4:59 am

super12 super12 super12 super12 super12 super12

gràcies Lluís!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDc Maig 02, 2018 6:40 am

Uns mòduls que ja són magnífics i ara encara millors
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDc Maig 02, 2018 9:12 am

Molt be, Lluis.

Be, jo no considero que hagis tingut problemes. Si que convé ajustar-se millor al gàlib, però els trens sempre han passat fins ara. ok

Si tens qualsevol dubte, compta amb mi.

Mitjans escrigué:

Je ne comprends pas le français...  riuuu

Ah, no??
Rolling Eyes

riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDc Maig 02, 2018 9:33 am

Per cert, Lluis... quina imatge més xula el teu nou avatar. 1010p Bravo
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDc Maig 02, 2018 6:19 pm

Sí, aquesta màquina és molt xula......crec que caldria fer-li alguns retocs...... smiley-angelic004
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDj Maig 03, 2018 1:04 am

Olot escrigué:
Molt be, Lluis.

Be, jo no considero que hagis tingut problemes. Si que convé ajustar-se millor al gàlib, però els trens sempre han passat fins ara.  ok

Si tens qualsevol dubte, compta amb mi.

Mitjans escrigué:

Je ne comprends pas le français...  riuuu

Ah, no??
 Rolling Eyes

riuuu

+1
Olot escrigué:
Per cert, Lluis... quina imatge més xula el teu nou avatar. 1010p Bravo

+1

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDj Maig 03, 2018 2:16 am

jajaja, gràcies, gràcies.
doncs quasi ha estat obligatori el canviar d'avatar, despres de la bona "estrena" a Martorell. la ÖBB crec que ha donat molt bon resultat pels anyets que té. ok
I es cert, Narcís, cal canviar-li bombetes i engantxall. "En ellos estamos" Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDj Maig 03, 2018 4:03 am

Lluis és una máquina molt maca... bona elecció...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDj Maig 03, 2018 4:58 am

lluis7 escrigué:
jajaja, gràcies, gràcies.
doncs quasi ha estat obligatori el canviar d'avatar, despres de la bona "estrena" a Martorell. la ÖBB crec que ha donat molt bon resultat pels anyets que té. ok
I es cert, Narcís, cal canviar-li bombetes i engantxall. "En ellos estamos" Very Happy

Només això???. Crec que un canvi d'imatge li aniria bé, no?. Vas veure lo que li vaig fer a la meua?. O la d'en Xavi Ktk? La seua és molt xula
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDj Maig 03, 2018 8:44 am

Sisu escrigué:
lluis7 escrigué:
jajaja, gràcies, gràcies.
doncs quasi ha estat obligatori el canviar d'avatar, despres de la bona "estrena" a Martorell. la ÖBB crec que ha donat molt bon resultat pels anyets que té. ok
I es cert, Narcís, cal canviar-li bombetes i engantxall. "En ellos estamos" Very Happy

Només això???. Crec que un canvi d'imatge li aniria bé, no?. Vas veure lo que li vaig fer a la meua?. O la d'en Xavi Ktk? La seua és molt xula

ops, encara estic molt lluny de poder fer el que feu vosaltres Embarassed
així que de moment em conformo amb petits canvis Very Happy
moltes gràcies a tots pels vostres comentaris ok
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDj Maig 03, 2018 9:25 am

Home, amb lo que has fet als mòduls ja demostres que tens bones mans. Una pintadeta no és tan difícil com sembla.
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDj Maig 24, 2018 8:55 am

una de las coses que m'ha deixat molt satisfet a la ultima Fira, ha estat estrenar la operativa dels meus moduls. gestionar las agulles i el aïllament de trams des de els pupitres ha estat genial.
tot i així, uns dels "super-tacañones" m'ha donat uns consells per, segons ell, fregar la excel·lència Razz
per el que li farem cas i aïllaré un parell de trams més.
També m'he adonat que necessito un carret per transportat tots tres moduls d'una tacada i facilitar el desplaçament. Ja he comprat las fustes i rodes necesaries.
Per altre banda, seguirem treballant en la millora tant de la decoració com del enllumenat
I com no, modificar els 2 mm de gàlib que encara em fan falta a una de las façaneeeesssss plorar1
Se'm gira feinaaaaa riuuu
PD: i opssss, com diu en Narcís: també tinc pendent una pintadeta a la 2095 !!... però encara no m'hi veig capaç !!! triste6
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDj Maig 24, 2018 9:00 am

De mica en mica. No cal córrer, Lluis. super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDj Maig 24, 2018 9:49 pm

Olot escrigué:
De mica en mica. No cal córrer, Lluis. super12

+1 però si ho deixa fet ja!! desprès no haurà de corre.

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDv Maig 25, 2018 12:29 am

Una pregunta tècnica.

Tens les vies aïllades per a poder aturar trens. Totes aquestes vies interiors van controlades amb el transformador general?

Si és així, potser estaria bé poder commutar totes les vies auxiliars per controlar-les amb un transformador propi, per a poder maniobrar sense interferir a les circulacions, no trobes? Guanyaria molta funcionalitat. Entra el tren amb la corrent del general, l'atures i commutes al transformador propi. Pot ser una bona millora.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDv Maig 25, 2018 1:58 am

Joan, no és possible maniobrar en els mòduls d’en Lluís sense interferir a la via principal, perquè les agulles parteixen de la via principal. Qualsevol maniobra interferirà sempre la via principal.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDv Maig 25, 2018 3:52 am

Bé, mirant-me'ls bé, potser sí que maniobrar es complica una mica per la proximitat de les agulles a la via principal, però penso que es podria fer algun moviment per dins el conjunt amb un transformador independent.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDv Maig 25, 2018 3:55 am

Només moure’s per una via endavant i endarrera. Tot el que sigui canviar d’una via a l’altra requereix invadir la via principal, encara que només sigui parcialment.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitimeDv Maig 25, 2018 9:14 am

Mitjans escrigué:
Una pregunta tècnica.

Tens les vies aïllades per a poder aturar trens. Totes aquestes vies interiors van controlades amb el transformador general?

Si és així, potser estaria bé poder commutar totes les vies auxiliars per controlar-les amb un transformador propi, per a poder maniobrar sense interferir a les circulacions, no trobes? Guanyaria molta funcionalitat. Entra el tren amb la corrent del general, l'atures i commutes al transformador propi. Pot ser una bona millora.

La ideia era fer-ho com dius, Joan. Un cop entrès el tren al circuit interior, volia poder controlar-ho desde un trafo propi per poder fer maniobres, però sembla ser que hi ha risc de curtcircuit triste6 per el que ho he desestimat. Portaré el trafo nomes per connectar la il·luminació.
I aquest es l'esquema dels meus moduls. no sé si queda prou clar (em temo que no Razz ) però els punts grocs es on tinc posats els aïllants. els punts taronges son las agulles connectades al pupitre 51750, i òbviament, els vermells/negres son els punts de connexió elèctrica

St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Mhenf8

La ideia ara es aïllar també el tram d'estació, i el que porta a dins del "taller". A veure si demà modifico aquest esquema i queda més clar Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: St. Louis & M. Railway Co.   St. Louis & M. Railway Co. - Página 5 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
St. Louis & M. Railway Co.
Tornar a dalt 
Pàgina 5 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» S.R.S (SanSai Railway)
» Open Railway Map - Mapa mundial de ferrocarrils
» Bridgenorth railway (ferrocarril-funicular)
» La millor pàgina de trens del Regne d'Espanya. (Spanish Railway)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: