TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Circuit classificador MOMI - Página 10 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Circuit classificador MOMI

Ir abajo 
+18
mikado
Francesc
josepmaria
peps
Sisu
ignasibaga
TramBlau
Mitjans
MALLET73
ostman
el terrat de margarit
jordi
ODAKIM
lluis7
tram47
Shay
albertoquattrotre
Olot
22 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 18 ... 26  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDs Jul 08, 2017 6:32 pm

Les corbes R1 són les que més condicionen, els desviaments de la platja de vies no seria problema, Daniel té darrere un tram de doble via per aparcar material i jo la via nº 1, la 2,3 i 4 poden servir qualsevol de circulació, a més perquè hi càpiga més material la via 1, 2 i 3 tenen 6 trams aïllats i la 4 té 5, crec que és suficient

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDg Jul 09, 2017 3:26 pm

Divendres vaig rebre les connexions que em faltaven, i després de mirarmelo molt veig que hauré de modificar la taula de control, els cables són massa grossos i no puc soldar bé, m'he passat assegurant el pas de corrent

Circuit classificador MOMI - Página 10 P7090010

Demà acaben les obres de casa i hem decidit marxes a prendre la fresca a l'Pirineu, a veure si aclareixo les idees durant aquesta setmana, quan torni començaré de nou, l'electricitat és la part feble dels meus coneixements

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDg Jul 09, 2017 5:06 pm

Pere, amb un fil de 5 mm2 de secció en tens per 5 A, no crec que faci falta més. No sé de quan són els que tu has posat.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDg Jul 09, 2017 5:26 pm

Sisu escrigué:
Pere, amb un fil de 5 mm2 de secció en tens per 5 A, no crec que faci falta més. No sé de quan són els que tu has posat.
No tinc ni idea, però és massa gros, segur, quan torni la setmana que ve anire a Diotronic a comprar amb la referència que tu em dones, a més també necessito per als servos que no tinc. Vaig voler estalviar una mica en cablejat i veig que en cable encara perdré el que he utilitzat nose , gràcies.

Aquesta tarda he acabat la separació dels mòduls

Circuit classificador MOMI - Página 10 P7090012

Circuit classificador MOMI - Página 10 P7090013

Circuit classificador MOMI - Página 10 P7090017

Circuit classificador MOMI - Página 10 P7090011

Circuit classificador MOMI - Página 10 P7090015

Circuit classificador MOMI - Página 10 P7090014

Circuit classificador MOMI - Página 10 P7090016

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDg Jul 09, 2017 5:37 pm

Pere, la quantitat de cable que faràs servir és irrisòria, no has d'estalviar res aquí. Pensa que en qualsevol altra cosa que compris ja et gastaràs lo mateix que val el fil.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDg Jul 09, 2017 6:07 pm

Entenc que el meu és una mica exagerat, però un € és un €, i estic comprant a la Xina que surt en molts casos a preus irrisoris comparat amb el que costa aquí, però com dic el cable aniré a Diotronic, que el de telèfon crec que no em serveix

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDg Jul 09, 2017 7:19 pm

Aquest costat es veu amb una mica de pas lliure ok

Ara ja poden venir diessel americanes... riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDl Jul 10, 2017 12:27 am

Jo he fet servir cable de 0.75 i de 1.5mm2 i no he tingut mai cap problema.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDg Jul 30, 2017 4:54 pm

Ja tinc tots els cables a casa i estic muntant el tauler de control, com fa molta calor m'està costant molt a veure si en cosa d'una setmana puc ensenyar avenços.

Aquesta setmana vaig anar a comprar fusta per unes coses per la meva filla, aquesta fent-unes prestatgeries per al meu futur nét, com feia el mateix comprar un retall i que l'hi tallessin a comprar un plafó sencer, del sobrant que ella no necessitava he fet dos mòduls de 900x900

Circuit classificador MOMI - Página 10 P7300111

Aquests dos mòduls seran dos trams de rectes, un el del públic i l'altre el de retorn. No tinc intenció de treure'ls de casa al mateix temps que el mòdul classificador, són massa mòduls perquè em càpiguen en un viatge, tot i que podran estar units formant un sol conjunt, però res més a casa, fora serà un o l'altre, depenent de necessitats de l'exposició on pugui anar

Doncs això segueixo treballant  "despacito suave suavecito, que fa molta calorCircuit classificador MOMI - Página 10 Mucho-10

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDl Jul 31, 2017 1:48 pm

Doncs per ser fet amb "sobres", no està gens malament... ja tens feina per anar fent..! ok

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 32946

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDl Jul 31, 2017 1:53 pm

Home, amb sobres es poden fer moltes coses. Sinó, pregunteu a determinat partit polític.

riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDl Jul 31, 2017 1:54 pm

PPerò què dius...! On anirem a PParar...!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDl Jul 31, 2017 2:15 pm

Les sobres de determinats ppartidos ppoliticos, no són sobres, les sobres és el que deixen aquests ppartidos ppoliticos. diable  censura
La meva filla volia comprar la fusta en la Maquinistes, res mes el que ella volia i jo el vaig comprar en un magatzem de fustes de Sants, i tot mes barat que si ella res més hagués comprat la seva, però això si, he pagat jo amb la qual cosa encara li ha sortit més barat a ella  Very Happy

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDs Ago 05, 2017 6:54 pm

Després d'una setmana veient com l'estany es fonia sense utilitzar el soldador per fi he acabat la primera part del tauler de control

Circuit classificador MOMI - Página 10 Circui10

Circuit classificador MOMI - Página 10 P8050111

Circuit classificador MOMI - Página 10 P8050110

Crec que naixerà el meu nét abans que jo acabi

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDg Ago 06, 2017 9:51 am

Pere, tu sol ocuparàs tot l'espai de les sales d'exposició!
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDg Ago 06, 2017 11:45 am

Es veu prou endreçat el cablejat, bona feina!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDl Ago 07, 2017 9:17 pm

Felicitats per la feina i aa aquesta temperatura...


ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDc Ago 16, 2017 6:11 pm



He posat un interruptor de final de carrera amb palanca per impedir que pugui tenir corrent la via que no té pas en el desviament, així impedeixo que puguin haver descarrilaments. No tinc tots els que necessito però ja està demanat a la Xina, que pel que compro un per 4,85 €, alli compro 10 per 1,61 € els 10 Very Happy

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDc Ago 16, 2017 7:28 pm

Em sembla una bona pensada.

Actua sobre les dues vies, o cal un altre final de carrera a l'altre costat?

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDc Ago 16, 2017 7:49 pm

Mitjans escrigué:
Em sembla una bona pensada.
Actua sobre les dues vies, o cal un altre final de carrera a l'altre costat?
Crec que amb un per desviso i servo és suficient, el corrent que anul·lo és la del primer tram de via abans del desviament, si el desviament no té les vies posades per a sortida, no té corrent per a aquest primer tram, tot i que en el panell li doni corrent, si no té el desviament ben posat no surt. A l'entrada encara funcionant igual no passa res, no afecta si no és per fer maniobres que impedeixen el sortir per darrere, si no es fa la mateixa operativa donant pas amb el desviament

Pere

Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDj Ago 17, 2017 6:08 pm

Bones. molt bé per la feina. ok

Unes imatges tant interressants només generen ganes de saber més: el tram que qued sense corrent afecta als dos "primers trams" te via que surten del desviament o només al que dona a la platja de vies que no està a la recta principal de circulació?
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDj Ago 17, 2017 6:25 pm

ODAKIM escrigué:
Bones. molt bé per la feina. ok

Unes imatges tant interressants només generen ganes de saber més: el tram que qued sense corrent afecta als dos "primers trams" te via que surten del desviament o només al que dona a la platja de vies que no està a la recta principal de circulació?
Hi ha un tram de via a la platja abans de cada desviament, la platja de vies té diferents trams aïllats per poder aturar trens, els trams continguts a les desviacions són els que van aïllats amb aquest interruptor, encara que li doni corrent en el panell, sinó està el desviament en el seu lloc no tindrà corrent. La via principal, encara que té zones aïllades de moment no hi havia contemplat posar-li, però com rebré mes interruptors, també li posaré, ara res mes he fet les proves amb dos que tenia

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDl Ago 28, 2017 7:09 pm

He preparat un motlle per fer bé les unions entre mòduls, és una còpia d'un motlle que em va donar Amadeu en cartró, ho dic per si algú ho necessita

Circuit classificador MOMI - Página 10 P8280011

Circuit classificador MOMI - Página 10 P8280010

Circuit classificador MOMI - Página 10 P8280012

Circuit classificador MOMI - Página 10 P8280013

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDt Ago 29, 2017 10:36 pm

Mol bé pel motlle i sobretot per la feina feta aplaud .

Per com doblega la plantilla, no valdría la pena ferla amb una fullola de sobres? No en té la filla? riuuuu

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitimeDt Ago 29, 2017 10:39 pm

ODAKIM escrigué:
Mol bé pel motlle i sobretot per la feina feta  aplaud .
Per com doblega la plantilla, no valdría la pena ferla amb una fullola de sobres? No en té la filla? riuuuu
Ja no li queda, ara és d'aglomerat de reciclatge nose

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Circuit classificador MOMI - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 10 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Circuit classificador MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 10 de 26Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 18 ... 26  Següent
 Temas similares
-
» Control circuit classificador MOMI
» Circuit Momi Català (embarcador)
» Secció catalana del circuit modular MOMI
» Secció anglesa del circuit modular Momi
» Secció "del Calderi" del circuit modular MOMI

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: