TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Circuit classificador MOMI - Página 6 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Circuit classificador MOMI

Ir abajo 
+18
mikado
Francesc
josepmaria
peps
Sisu
ignasibaga
TramBlau
Mitjans
MALLET73
ostman
el terrat de margarit
jordi
ODAKIM
lluis7
tram47
Shay
albertoquattrotre
Olot
22 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 26  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDt Abr 11, 2017 6:27 am

Estic provant materials per a la base de les vies, és per intentar esmorteir el soroll de circulació, avui he provat amb aquest material, és goma eva, algú ha provat aquest material ?, a mi em sembla que amorteix molt el soroll, més que el suro, no disposo de molt i res mes ho he provat en aquest tram de 90 cm.

Circuit classificador MOMI - Página 6 P4110110

Circuit classificador MOMI - Página 6 P4110111

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDt Abr 11, 2017 8:25 am

No l'he provat mai per aquestes coses, però en ser més flonja que el suro, segur que amorteix millor el so.

Si et convenç, a Ribes i Casals en tenen a metres i de tots els colors. És una botiga de tela, però ho tenen allà també. L'adreça és Roger de Llúria, 7

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDt Abr 11, 2017 8:46 am

Gràcies, anava a anar a Servei Estació o Amazon que ja he vist el preu. Aquests són uns retalls que em deixo la meva filla ja fa temps i m'ha donat la sensació que podia ser millor que el suro, en Amazon ho he trobat a 4,08 el metres, però vull veure-ho primer

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDt Abr 11, 2017 9:04 am

No us hi amoïneu pas.

Quan vaig mirar d'insonoritzar les vies de la meva terrassa per a no molestar als veïns vaig aprendre unes quantes coses sobre l'insonorització.

Per exemple: hi ha transmissors de les ones, per tant del so, anomenats ponts acustics. Per molt que poseu suro, gomes, cautxut, etc, si colleu les vies amb cargols a la fusta, fan de pont acústic. Si encoleu la grava també fa de pont acústic. Per esmorteir verdaderament el soroll, les vies haurien de quedar flotants a sobre de l'element aïllador, sense contacte (cap contacte!) amb la fusta del mòdul. Com que això no serà així sempre es transmetrà el so per els ponts (els cargols, la grava, etc).

Per tant, poseu el que poseu, no esmorteirà el so.

No us hi capfiqueu, i no hi perdeu el temps.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDt Abr 11, 2017 7:33 pm

Pere pots trobar goma eva a la majoria de botigues de xinos, però penso que és massa prim, i tou... Per a mi millor el suro de 2mm de gruix...
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDt Abr 11, 2017 8:22 pm

Olot escrigué:
No us hi amoïneu pas.
Quan vaig mirar d'insonoritzar les vies de la meva terrassa per a no molestar als veïns vaig aprendre unes quantes coses sobre l'insonorització.
Per exemple: hi ha transmissors de les ones, per tant del so, anomenats ponts acustics. Per molt que poseu suro, gomes, cautxut, etc, si colleu les vies amb cargols a la fusta, fan de pont acústic. Si encoleu la grava també fa de pont acústic. Per esmorteir verdaderament el soroll, les vies haurien de quedar flotants a sobre de l'element aïllador, sense contacte (cap contacte!) amb la fusta del mòdul. Com que això no serà així sempre es transmetrà el so per els ponts (els cargols, la grava, etc).
Per tant, poseu el que poseu, no esmorteirà el so.
No us hi capfiqueu, i no hi perdeu el temps.
scratch study Faré proves amb el suro i goma eva que tinc, si no trobo resultats espectaculars, no posaré res, tampoc necessito tant tros, la platja de vies està amagada i davant hi ha dos ponts

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDt Abr 11, 2017 9:26 pm

TramBlau escrigué:
... si no trobo resultats espectaculars, no posaré res...

Pere

Si mires la norma MOMI veuras que cal posar-hi un gruix de suro de 2 mm. Si no hi poses suro ni res et faltaran aquests dos mm a l'altura de la via.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDt Abr 11, 2017 11:00 pm

Ho tindré present, suro tinc de totes maneres i és de 2 mm, no se les planxes que tinc però però dos o tres he de tenir de 500x250x2

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDj Abr 13, 2017 4:10 am

M'he decidit pel suro, coses de norma, i ja està operativa aquesta part del mòdul

Circuit classificador MOMI - Página 6 P4130110

Circuit classificador MOMI - Página 6 P4130111

Circuit classificador MOMI - Página 6 P4130112

Circuit classificador MOMI - Página 6 P4130113

Unes imatges de com faré el decorat del mòdul



Pere
Tornar a dalt Ir abajo
albertoquattrotre
Trenjardinaire
albertoquattrotre


Ubicació : Milano Italia
Edat : 81
Data d'inscripció : 21/02/2014
Nombre de missatges : 127

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDj Abr 13, 2017 6:01 am

1010p  BRAVO! Saluti. Al.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDv Abr 14, 2017 7:12 am

El vuitè mòdul ja està operatiu



Circuit classificador MOMI - Página 6 P4140110

aquest mòdul té dues aïllants de circuit

Circuit classificador MOMI - Página 6 P4140111

Circuit classificador MOMI - Página 6 P4140112

els mòduls 2,3, i 4 tindran aïllants cada 30 cm per poder detenir mes unitats depenent el llarg de la composició

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDs Abr 15, 2017 12:17 pm

aplaud aplaud aplaud super12 super12 hein80
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDs Abr 15, 2017 8:11 pm

Aviat això estarà funcionant tot!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDg Abr 16, 2017 8:05 am

Si, espero no trigar gaire, de moment estic a l'espera de comprar mes suro per seguir, els servos els espero aquesta entre 6 i al 17 de maig

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDt Abr 18, 2017 3:06 am

Pere, té molt bona pinta...
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDt Abr 18, 2017 3:36 am

serà un conjunt espectacular, Pere, BRAVO ok
PD: doncs ja ens cal que algú començi a preparar un modul en corva Rolling Eyes  ... o dos si seguim en aquest pas Razz
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDt Abr 18, 2017 4:02 am

lluis7 escrigué:
serà un conjunt espectacular, Pere, BRAVO ok
PD: doncs ja ens cal que algú començi a preparar un modul en corva Rolling Eyes  ... o dos si seguim en aquest pas Razz

tranquils ja estan en projecte!! study study silenced silenced silenced silenced

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDt Abr 18, 2017 8:34 am

Si, ja hi ha algú que ha començat a fer-los. Tot i que estan en un estat molt embrionari aviat seran una realitat.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDj Abr 27, 2017 5:32 am

Avui he rebut els servos, demà em posaré amb els modulos per a col·locar-algúnos per fer pruevas

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDj Abr 27, 2017 6:25 am

TramBlau escrigué:
Avui he rebut els servos, demà em posaré amb els modulos per a col·locar-algúnos per fer pruevas

Pere

super12 super12 super12 bota bota bota bota Tren Tren Tren

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDv Abr 28, 2017 6:17 am

El com col·locar els servos era una part que em preocupava, el posar-los a dalt, cal protegir-bé a més de fer la peça que el fixi. Qualsevol cop de transport pot ser fatal.
M'he decidit per posar-lo sota primer preparo la peça de fixació, més endavant faré una caixa per acabar-ho d'protegir, a dalt hauria de ser tot el conjunt molt més fort

Circuit classificador MOMI - Página 6 P4280010

Quan estigui tot mes sec, està enganxat d'aquesta tarda, miraré de fer alguna prova de funcionament

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDv Abr 28, 2017 7:47 am

Mira de fer algun joc de palanques per a que tinguin més força. Amb la proves que vaig fer, li'n faltava una mica.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDv Abr 28, 2017 8:14 am

Mitjans escrigué:
Mira de fer algun joc de palanques per a que tinguin més força. Amb la proves que vaig fer,  li'n faltava una mica.
Si, ja he vist pels vídeos de youtube que caldria fer alguna palanca, ara he de veure com fer perquè funcioni, pel que veig pot funcionar entre 1,5 i 5 v, la meva idea era que funcionés, si és possible , a 3v.
Volia fer proves avui, però primer he hagut de posar-me amb els ancoratges perquè les proves tinguin sentit

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDv Abr 28, 2017 10:36 am

No sé com penses controlar-los, però l'arduino ja els dóna el voltatge adequat.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitimeDv Abr 28, 2017 10:48 am

De moment no estic en això, per a això conte amb tu, ara res més vull posar-los al seu lloc i amb el provador ajustar-los.



Això és el que vull aconseguir ara, encara no m'he posat en aquest punt

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Circuit classificador MOMI - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 6 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Circuit classificador MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 6 de 26Anar a pàgina : Previ  1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 26  Següent
 Temas similares
-
» Control circuit classificador MOMI
» Circuit Momi Català (embarcador)
» Secció catalana del circuit modular MOMI
» Secció anglesa del circuit modular Momi
» Secció "del Calderi" del circuit modular MOMI

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: