TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Martorells dels Catalans - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Martorells dels Catalans

Ir abajo 
+12
MALLET73
albertoquattrotre
josepmaria
tram47
lluis7
ODAKIM
Sisu
ostman
TramBlau
Olot
Mitjans
ignasibaga
16 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDc Gen 04, 2017 12:35 am

Tren  trenscat2  super12 super12 super12 bota bota Fotos!

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDj Gen 05, 2017 2:04 am

Com us ho curreu... no em deixo de meravellar...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDs Gen 07, 2017 12:09 pm

Continuem amb la construcció del vagó, posant la peça de tancament de la caixa per sobre les finestres, aquesta peça està feta de PVC espumat de 2mm
Martorells dels Catalans - Página 3 R2rcrq
ja podem pintar la caixa per la seva part exterior
Martorells dels Catalans - Página 3 157kldv

Martorells dels Catalans - Página 3 2ce66wn
en aquest punt he pensat que era el moment per posar el interruptor per accionar la llum del interior del vagó
Martorells dels Catalans - Página 3 R7oun5
connectant els cables a la placa de un dels extrem i posant el interruptor en un lloc no massa visible però accessible
Martorells dels Catalans - Página 3 332nmsj
el lloc escollit és el més a prop possible de una cantonada, que no faci nosa als moviments del bogi i que es pugui dissimular la presencia del interruptor amb els banc del interior
Martorells dels Catalans - Página 3 1hjzr
i ja podem anar per preparar el interior dels laterals, polint i envernissant les peces
Martorells dels Catalans - Página 3 Svqqkk
posant els vidres a les finestres
Martorells dels Catalans - Página 3 14io6fs

Martorells dels Catalans - Página 3 K96n1f

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDg Gen 08, 2017 5:05 am

applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDg Gen 08, 2017 6:33 am

Tren genial genial applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDg Gen 08, 2017 8:37 am

affraid affraid

Vas més ràpid a fer-lo que jo a llegir com ho fas!!!
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDg Gen 08, 2017 10:59 am

ODAKIM escrigué:
affraid affraid

Vas més ràpid a fer-lo que jo a llegir com ho fas!!!

riuuu riuuu riuuu

 Doncs avui una mica més.

 Abans de posar les finestres interiors posem una mica de cola a la part interior dels vidres per fer perdre transparència als vidres superiors, perquè semblin plaçats i en els marcs interiors hi posarem paper de cel·lofana per acolorir-los, ja que eren acolorits desordenadament. Hem d'anar en compte de no embrutar els vidres de les finestres inferiors
Martorells dels Catalans - Página 3 2j2anpi
els papers de cel·lofana van enganxats als marcs interiors de les finestres, per la banda que quedarà entre les dues meitats de la finestra
Martorells dels Catalans - Página 3 2resi08
anem enganxant els marcs interiors de les finestres tenint cura que quedin ben encarats amb el corresponent a l'exterior, tenint en compte que hi han diferents tipus de finestra
Martorells dels Catalans - Página 3 Ws5tlk
no hem seguit el mateix ordre al muntar les peces que quan vam fer la part exterior perquè el més important és aconseguir un bon encarament dels dos marcs (interior i exterior) d'una finestra, que els petits errors que hi ha al fer cada peça no es sumin i facin desplaçar els marcs
Martorells dels Catalans - Página 3 Jiz04j
així un cop posats tots els marcs interiors ja podem començar a fer les peces entre finestres i la part baixa de les finestres ajustant cada peça al lloc a on ha d'anar per absorbir els possibles errors que s'han produït fins ara. En teoria les peces entre finestres han de ser iguals als exteriors, però els farem de un en un condicionant-lo al seu lloc en particular, la peça de sota les finestres fem servir la mateixa que vam fer servir per fer el exterior, però ha de ser més baixa perquè hi ha el gruix de la base, també hi hem de fer l'encaix per passar els cables pel seu interior i no es vegin
Martorells dels Catalans - Página 3 1231dab

Martorells dels Catalans - Página 3 2zh1k69

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDg Gen 08, 2017 11:12 am

super12  super12  super12 quin tipus de plàstic utilitzes per a les finestres, jo vaig utilitzar el de les carpetes portafolis que venen els xinesos

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDg Gen 08, 2017 11:19 pm

Uff... com diu un bon amic... son vagons de pitet...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDl Gen 09, 2017 3:46 am

TramBlau escrigué:
super12  super12  super12 quin tipus de plàstic utilitzes per a les finestres, jo vaig utilitzar el de les carpetes portafolis que venen els xinesos

Pere

És Evegreen de 0,25mm de gruix, no tant econòmic com el dels xinesos


ostman escrigué:
Uff... com diu un bon amic... son vagons de pitet...

Vas errat, no son de pitet, son de resina. riuuu riuuu

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDl Gen 09, 2017 3:58 am

ignasibaga escrigué:
TramBlau escrigué:
super12  super12  super12 quin tipus de plàstic utilitzes per a les finestres, jo vaig utilitzar el de les carpetes portafolis que venen els xinesos

Pere

 És Evegreen de 0,25mm de gruix, no tant econòmic com el dels xinesos....

El de colors em referia, perquè crec que és millor el dels xinesos, ja està bisellat, ... el preu no té color smiley-char013

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDl Gen 09, 2017 6:36 am

Per motius que desconec, feia dies que no m'arribava el correu d'avís de nous missatges. Avui hi he entrat per casualitat i em trobo el vagó quasi muntat. .!!

Si no fos que sóc assegut, hauria caigut de cul. .. impressionant la feina prèvia de preparació, que fa que ara, muntar els vagons sigui només qüestió d'anar posant peces, com si es tractés d'un kit comercial. Això té més mèrit del que pot semblar i cal reconèixe'l.

Esteu fets uns artistes!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDl Gen 09, 2017 7:20 am

Shocked
meravellós ...
ok
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDl Gen 09, 2017 9:45 am

TramBlau escrigué:

El de colors em referia, perquè crec que és millor el dels xinesos, ja està bisellat, ... el preu no té color smiley-char013

Pere

Al muntar els laterals del vagó amb peces exteriors i interiors els gruixos son molt importants, aquestes finestres tenen els llistons de separació entre els vidres inferiors i superiors molt estrets, els vidres son diferents, els inferiors son transparents normals i els superiors son glaçats de color, si ho muntem amb plàstics diferents és molt probable que es vegi la junta i amb la cola s'embrutin els vidres de les dues bandes, si ho muntem amb un sol vidre on la cola queda en els extrem del marc de la finestra la cola no es veurà, llavors podem embrutar amb cola el vidre superior per donar l'aspecte de glaçat i per no augmentar el gruix posem la cel·lofana del color que volem al vidre superior, perquè el seu guix és insignificant i el preu ridícul, ara el preu del Evergreen transparent és molt superior al dels portafolis dels xinesos, però la seva transparència també és diferent i el seu gruix de 0,25mm en aquest cas m'ha semblat que ho tenia que tenir en consideració. Però no vol dir que no es pugui fer el mateix que he fet amb el Evergreen de 0,25 també es pugui fer amb portafolis amb resultat molt satisfactori, a lliure criteri.


Mitjans escrigué:
Per motius que desconec, feia dies que no m'arribava el correu d'avís de nous missatges.,,, ,,,,,

Joan, això em passa tot sovint, un fil que segueixo i participo de tant en tant el perdo i fins que no em fa estrany la tardança i el busco i ....

De moment tot va sortint segons el que teníem previst, falta poc per acabar la caixa, però encara falten coses per acabar el vagó, si al final tot va bé això ens ha de permetre fer qualsevol versió de Martorell, creuem els dits.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDc Gen 11, 2017 5:53 am

reverent reverent reverent reverent reverent

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDc Gen 11, 2017 11:15 am

Uns passos més
 Un cop tallades, fresades i muntades les separacions entre finestres
Martorells dels Catalans - Página 3 1ietkk
ja tindrem fetes les dues cares dels laterals de les finestres, el pas següent és fer el tancament de sobre les finestres, com que els laterals dels vagons son molt llargs i estan formats per moltes peces encolades, això pot ser susceptible de possibles deformacions, per evitar-ho he pensat que la peça de tancament de la caixa ha de ser rígida, per aconseguir-ho ho he fet amb llistons de fusta encolats com un samwig com es fa ara en embigats, de moment sembla que anirà bé
Martorells dels Catalans - Página 3 2wrq8hy
polir, pintar i ja podem muntar els bancs, que fem servir els que vam fer per els vagons del CC
Martorells dels Catalans - Página 3 2urmu79
a falta dels porta maletes, que encara hem de fer, el interior de la caixa ja està acabat, ara anirem a preparar la teulada.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDc Gen 11, 2017 7:39 pm

Espectacular! Encara els fareu millor que els reals. .! riuuuu

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDj Gen 12, 2017 1:52 am

Ignasi, aquest últim que ensenyes amb els seients, no és el que ens ensenyaves per fora muntat, no? Ho dic pel lavabo, que no el sé veure.

Per cert, si necessiteu tassa i renta-mans, només cal engegar la impressora..! super12

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDj Gen 12, 2017 4:29 am

Brutals...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDj Gen 12, 2017 5:06 am

Mitjans escrigué:
Ignasi, aquest últim que ensenyes amb els seients, no és el que ens ensenyaves per fora muntat, no? Ho dic pel lavabo, que no el sé veure.

Per cert, si necessiteu tassa i renta-mans, només cal engegar la impressora..! super12

ja els tenim en resina...tot i aixi gràcies!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
albertoquattrotre
Trenjardinaire
albertoquattrotre


Ubicació : Milano Italia
Edat : 81
Data d'inscripció : 21/02/2014
Nombre de missatges : 127

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDj Gen 12, 2017 6:00 am

massa bonic treball!
Saluti. Al.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDj Gen 12, 2017 9:21 am

Celebro que us agradi.
 Jo no recordo que aquests vagons tinguessin rentamans i mirall, no sé si en els restaurats els en han posat, tampoc portaven dipòsit de l'aigua, el que si que recordo és un cartellet que deia que no fessis les necessitats si el tren estava aturat en una estació, ja que la tassa del WC descarregava a la via directament, tant sols era un forat pel que hi podies veure la via. En Salmerón tant sols dibuixa la tassa del WC, a més l'estança és molt petita.
 Les fotos que he mostrat son totes del mateix vagó, n'hi ha un en construcció encara que hi hagi la bancada de un segon
Martorells dels Catalans - Página 3 2gwchs6
en aquesta foto es veu millor l'habitacle del WC i la bancada del segon vagó d'aquesta serie, en alguna foto es fa difícil de veure bé l'habitacle del WC perquè està tot pintat per igual i el perfil que agafen les finestres no permet veure amb claredat que una banda i l'altra son diferents, però hi han detalls que poden ajudar a identificar la posició de la foto, per l'exterior no hi ha problema, a la banda de WC hi ha dues finestres senzilles petites
Martorells dels Catalans - Página 3 263vtz4
en aquesta mateixa cara a l'altra punta de vagó hi ha els cables de l'enllumenat, en la segona foto de l'altra dia
Martorells dels Catalans - Página 3 2urmu79
en que costa veure l'habitacle de WC pel que he dit de la pintura, però si ens fixem els cables queden a la dreta, vol dir que el WC és a l'altra extrem del mateix lateral, sota el segon banc de la dreta hi ha l'interruptor de l'enllumenat, però si contem les finestres de la dreta en podem contar sis de dobles i al final en veiem una de senzilla (vidre groc), quan n'han de ser dues, també podem veure que els bancs queden afilats a banda i banda del passadís, però els del fons no coincideixen, a la banda del WC la distribució és diferent, potser el planell ho aclarirà millor
Martorells dels Catalans - Página 3 K1zy1k

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDj Gen 12, 2017 9:59 am

No tots els cotxes portaven un lavabo i alguns, ni lavabo

Martorells dels Catalans - Página 3 2j2uhd1

Martorells dels Catalans - Página 3 Sz97p0

Martorells dels Catalans - Página 3 2uij4id

Martorells dels Catalans - Página 3 2hs2c1c

Martorells dels Catalans - Página 3 1z3lzde

Martorells dels Catalans - Página 3 Ofydch

Em falten els plànols dels B-102, C-113 i C-117, però per les pociciones de les finestres que es veuen en les fotos no estic segur que portessin lavabos. Pica per a rentar les mans jo diria que portaven tots, una altra cosa és que funcionés o que no estigués, perquè alguns malvats es pujavem sobre

Pere

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDj Gen 12, 2017 10:03 am

Aquesta és una foto del que hi ha a la Pobla de Lillet, un B-52 i en el pla no hi ha pica

Martorells dels Catalans - Página 3 2rmy03o

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitimeDv Gen 13, 2017 1:43 am

els tallers mallet73, estan a la espera de continuar la producció de peces en resina!!!
angell smiley-angelic004

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Martorells dels Catalans - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Martorells dels Catalans   Martorells dels Catalans - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Martorells dels Catalans
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 8Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent
 Temas similares
-
» Garratt 106 dels Catalans
» Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans
» vagons cereals dels ferrocarrils catalans
» Tractor de maniobres Metalurgica de San Martin-Gmeinder Gn130 (nº 801 dels FFCC Catalans) a escala IIm
» Vagons de Catalans en 3D

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: