TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+9
fve
el terrat de margarit
TramBlau
ignasibaga
ostman
Olot
Mitjans
Sisu
MALLET73
13 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDl Oct 03, 2016 6:41 am

Sisu escrigué:
Ni positiu ni negatiu, realista. Jo sé com són les coses Carles, i no tindré un circuit exterior.

Quan vaig començar a fer trens (el Martorell, els vagons del Olot Girona, etc) jo vivia en un pis de 30 metres quadrats i també estava convençut de que mai podria tenir un tren de jardí.

Mai se sap.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDl Oct 03, 2016 10:09 am

Narcís si el problema del automotor és el circuit jo en tinc un de petitet que el pot acollir i fer-lo circular de tant en tant, amb companyia o sol, a més estaria molt agraït de tenir material teu.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDl Oct 03, 2016 6:41 pm

Gràcies Ignasi
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDl Oct 03, 2016 10:44 pm

No tenir circuit no és una excusa vàlida...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDl Oct 03, 2016 11:45 pm

ignasibaga escrigué:
Narcís si el problema del automotor és el circuit jo en tinc un de petitet que el pot acollir i fer-lo circular de tant en tant, amb companyia o sol, a més estaria molt agraït de tenir material teu.

Fins aviat, Ignasi.

aplaud  aplaud  aplaud  aplaud  bota  bota  bota  Tren  Tren  Tren


Sisu escrigué:
Gràcies Ignasi

ho veus!!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDt Oct 04, 2016 2:22 am

Sisu escrigué:
Ni positiu ni negatiu, realista. Jo sé com són les coses Carles, i no tindré un circuit exterior.
I el circuit modular ?, no és un circuit exterior, però segur que molts circuits exteriors volguessin assemblar-se. No pot fer circular cada dia els trens per un circuit modular, però tampoc hi ha tanta bava ( baba ) per desaprofitar que a la nostra edat, com altres coses, va cara

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDs Oct 15, 2016 10:30 pm

Hola a tots. Aquests dies no he fet molta cosa, bàsicament fer barres de finestres i pintar.
Mirant l'automotor quan està montat no m'acaba de fer el pes, el veig massa llarg, fa pràcticament 50 cm i ja sabeu que tinc preferència per vehicles petits perquè si mai puc tenir circuit aquest serà de petites dimensions, possiblement interior.

Us poso un parell de fotos perquè veieu l'aspecte actual. (disculpeu la qualitat, el meu mòbil és força kk). I després us vull comentar una idea:

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Dr3vn

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 313fw28

Però he tingut una idea que us vull explicar, a veure què us sembla: la part de l'automotor que és vagó de passatgers i furgó és totalment independent. Per tant, d'aquesta part en podria fer un vagó mixte de 2 eixos i prou. Semblant al vagó correu que ja us vaig comentar. I amb la cabina ja feta i preparada, comprar un altre vagó Toytrain com els que he utilitzat i simplement pintar-lo i adequar-lo al mateix estil i que això formés part de l'automotor, d'aquesta manera l'escurçaria 10 cm. Què us sembla la meva idea?. Us poso una foto de les dues parts separades, lo que seria el vagó mixte (que hauria de fer-li els baixos) i la cabina de l'automotor a la que hauria d'afegir el vagó TT només de passatgers.

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Iodqc0
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Oct 16, 2016 3:05 am

És una bona opció, si no ho he entès malament la composició la formarien un automotor de viatgers amb cabina de conducció separada i un remolc mixt viatgers-correus.

 En el carrilet de La Pobla de Lillet, generalment, els trens estaven formats per tres vagons pel ciment i al final un vagó mixt viatgers-correus.

 Per altra banda 50cm no és massa llarg, és més o menys el que fa un vagó de quatre eixos dels Catalans
Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Qnjvb7
i no es veuen massa llargs, els "Martorell" curts feien 13,60m, i tampoc es veuen molt llargs, està clar pensant que seria molt maco veure circular l'automotor per la maqueta del MOMI quedaria millor i més integrat en dues unitats.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDl Oct 17, 2016 4:25 am

Narcís m'agrada molt aquest automotor...no el veig pas llarg...m'agrada molt el color que li has donat!!!

Tren Tren Tren Tren Tren

no el veig llarg ja que n'he fet de 90cm..... nose nose nose riuuu riuuu riuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDl Oct 17, 2016 5:48 am

Finalment acabo de decidir que la part que és vagó quedarà com a tal. L'acabo de comparar amb el correu que vaig fer i....................sorpresa!, són exactament de la mateixa mida, sembla impossible. Una composició amb aquests dos vagons quedarà molt bé amb qualsevol locomotora i ara buscaré un altre vagó TT de 3 finestres perquè sigui la part del darrere de l'automotor. Així l'automotor podrà arrastrar el vagó mixte, el correu o circular tot sol.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDl Oct 17, 2016 7:36 pm

M'agrada la idea. Això sí, hauràs de llastrar bé l'automotor perquè pugui arrossegar bé els dos vagons.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDt Oct 18, 2016 12:01 am

Sisu escrigué:
Finalment acabo de decidir que la part que és vagó quedarà com a tal. L'acabo de comparar amb el correu que vaig fer i....................sorpresa!, són exactament de la mateixa mida, sembla impossible. Una composició amb aquests dos vagons quedarà molt bé amb qualsevol locomotora i ara buscaré un altre vagó TT de 3 finestres perquè sigui la part del darrere de l'automotor. Així l'automotor podrà arrastrar el vagó mixte, el correu o circular tot sol.

http://www.ebay.es/sch/i.html?_odkw=lgb+93402&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=lgb+93402&_sacat=0

espero els nous resultats..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDt Oct 18, 2016 1:51 am

Mitjans escrigué:
M'agrada la idea. Això sí, hauràs de llastrar bé l'automotor perquè pugui arrossegar bé els dos vagons.

Amb els dos no crec que pugui, serà o l'un o l'altre, qualsevol dels dos. O pot circular sol, com qualsevol automotor.
Però com que no tinc vagons de passatgers, d'aquesta manera tindré una parella del mateix estil i originals.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDt Oct 18, 2016 1:57 am

Sisu escrigué:
Mitjans escrigué:
M'agrada la idea. Això sí, hauràs de llastrar bé l'automotor perquè pugui arrossegar bé els dos vagons.

Amb els dos no crec que pugui, serà o l'un o l'altre, qualsevol dels dos. O pot circular sol, com qualsevol automotor.
Però com que no tinc vagons de passatgers, d'aquesta manera tindré una parella del mateix estil i originals.

home si una stainz pot an varis vagons per que aquest no..???

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDt Oct 18, 2016 2:13 am

No conec el bloc que li has posat, però imagino que serà de l'estil dels Toy train. Aleshores, només és qüestió que no patini, perquè motor en té de sobres pels dos vagons.
Com que ara la cabina estarà a continuació de la part de passatgers, tindràs lloc on posar una mica de pes.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDt Oct 18, 2016 3:53 am

A mi m'agrada més l'automotor llarg que has fet... doncs no és pas tan llarg... mira quina mida té el vagó de Núria que vas fer...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDt Oct 18, 2016 6:38 am

Ara vaig per acabar el vagó i després ja continuaré amb l'automotor
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDt Oct 18, 2016 6:58 am

Sempre és millor que un element tractor de bogis, sigui locomotora o automotor, tingui els dos bogis tractors. Si només en te un, la meitat del pes del vehicle és pes mort que el bogi motor te d'arrossegar, a demés dels vagons que se l'hi enganxi. En canvi, si els dos bogis són motors, tot el pes del vehicle és pes adherent. La tracció en aquest cas és més del doble que si porta un sol bogi. Si es vol que el vehicle tractor remolqui alguna composició, és imprescindible aprofitar tot el pes del vehicle, i posar-hi dos bogis motors.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDt Oct 18, 2016 7:36 am

M'agrada com avança. no puc evitar que em recordi a aquest que fabricava Egger Bahn en escala h0

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 2w374sj

Estava inspirat en un model real, que ara no trobo.

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 K5k6g

Ja ha sortit!!
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDt Oct 18, 2016 6:22 pm

Olot escrigué:
Sempre és millor que un element tractor de bogis, sigui locomotora o automotor, tingui els dos bogis tractors. Si només en te un, la meitat del pes del vehicle és pes mort que el bogi motor te d'arrossegar, a demés dels vagons que se l'hi enganxi. En canvi, si els dos bogis són motors, tot el pes del vehicle és pes adherent. La tracció en aquest cas és més del doble que si porta un sol bogi. Si es vol que el vehicle tractor remolqui alguna composició, és imprescindible aprofitar tot el pes del vehicle, i posar-hi dos bogis motors.

Estic d'acord però l'automotor per si sol anirà sense problemes i suposo que llastant prou el motor podrà arrastrar un vagó, tampoc vull que estiri més que això. A més posar dos motors vol dir cost doble i no està la cosa per tanta despesa.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDt Oct 18, 2016 6:23 pm

fve escrigué:
M'agrada com avança. no puc evitar que em recordi a aquest que fabricava Egger Bahn en escala h0

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 2w374sj

Estava inspirat en un model real, que ara no trobo.

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 K5k6g

Ja ha sortit!!

Serien força similars, però ara serà un automotor només amb departament de passatgers i prou.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDs Jul 08, 2017 12:23 am

Hola a tots.
Avui, després de molts mesos he tornat a reprendre la construcció d'aquest projecte, em feia pena deixar-lo inacabat. He hagut de buscar els materials que ja havia endreçat i recordar com ho volia fer. Encara hi ha coses que no sé com faré i m'he donat compte de la fragilitat de la construcció a l'hora d'ajuntar dos trossos de bastidors.
Bé, ja veurem.....potser no l'acabaré, no tinc molt de temps lliure o més aviat no el dedico tot a això i potser serà una cosa que s'allargarà força en el temps.
En qualsevol cas, si hi ha novetats destacables ja penjaré alguna foto.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDs Jul 08, 2017 2:44 am

Enhorabona!

Me'n alegro de llegir això.

Estaré pendent de la continuació. super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDs Jul 08, 2017 2:55 am

Doncs tu tranquil i anar fent quan tinguis estones lliures, i ja veuràs que al final ho podràs enllestir. Sense pressa, però sense pausa. super12

Enhorabona per reprendre el projecte!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDs Jul 08, 2017 3:48 am

Molt bé Narcís, s'ha de fer el que es pot i que et vingui en gana.

ok ok ok ok

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció Cotxe Saló d'inspiració lliure (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: