TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Taller tramviari - Página 4 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Taller tramviari

Ir abajo 
+13
peps
alejandro sasplugas
maquinista
Olot
josepmaria
ignasibaga
ODAKIM
ostman
Víctorf
Mitjans
Sisu
MALLET73
TramBlau
17 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDt Nov 22, 2016 7:38 am

Taller tramviari - Página 4 2lazewl

Una presentació de com es va veient la construcció, no hi ha res fixat encara, demà acabaré de pintar i em pondre a fixar les peces

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDc Nov 23, 2016 7:37 am

Ja gairebé està acabat el quiosc de gelats, una foto més de la seva construcció.
També està al costat dels peus d'una taula, i potes amb braços de dos bancs

Taller tramviari - Página 4 9ix00j

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDc Nov 23, 2016 9:50 am

ok ok ok ok

applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
maquinista
Trenjardinaire
maquinista


Ubicació : Navarcles
Edat : 65
Data d'inscripció : 20/03/2011
Nombre de missatges : 182

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDc Nov 23, 2016 10:39 am

genial genial applaud
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDj Nov 24, 2016 3:14 am

en aquest taller de trams, fan tram, quioscs........ treball treball treball treball mengar mengar mengar mengar

quin far de treballar

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDj Nov 24, 2016 4:13 am

És part del conveni laboral, o hi ha gelats o no treballen riuuuu

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDs Nov 26, 2016 7:38 am

Taller tramviari - Página 4 Efr4p

Ara que tenen zona d'esbarjo i refrigeri al taller a veure si treballen més

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDl Nov 28, 2016 5:48 am

Per mi, que s'estan escaquejant...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDl Nov 28, 2016 6:53 am

TramBlau escrigué:


Ara que tenen zona d'esbarjo i refrigeri al taller a veure si treballen més

Pere

o no..??!! riuuuu riuuuu riuuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDl Nov 28, 2016 7:37 am

No sé, de moment tenen marcs de finestres, seients, etc, etc i etc, quantitat de peces per pintar i envernissar, a més de ..................... ................ en els tramvies, dubto que hagin acabat abans de Nadal, aniran bé els gelats per refredar idees no sigui que es rebotin els nans riuuuu

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDl Des 05, 2016 6:28 am

El taller segueix amb els seus treballs, unes taules i bancs per a un parc.
Aprofito els buits que em queden a les fustes que porto a làser per cosetes diverses

Taller tramviari - Página 4 2lo6pav

Els tramvies segueixen els seus avanços. la jardinera 129 en la seva versió Tramvia Blau ja aquesta començada

Taller tramviari - Página 4 69gwid

el tramvia número 4 està preparat perquè li passi el paper de vidre, també el numero 4 botiga de joguines

Taller tramviari - Página 4 Wuov44

Demà ala tarda, com recull el meu conveni col·lectiu en el seu article 29, els dedicaré una estona de passar paper de vidre.
El 2 i el 3 aviat els ensenyaré ja tancats de sostre i amb la instalacion de llum acabada, estic treballant en els focus.

També he fet un carret de gelats, encara no està acabat i no li poso data d'acabat. encara fa fred Taller tramviari - Página 4 2cckrig

Taller tramviari - Página 4 Dy3y1w

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDl Des 05, 2016 7:32 am

Encara que no digui res, estic al tanto de la evoluçiò del teu espectacle , perque aixo es , ademes de la construcciò de uns vehicles que son i seran una joia per disfrutar , enhorabona Pere-

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDl Des 05, 2016 7:33 am

Des que utilitzes el làser, la feina va a alta velocitat..! Són T.A.V. (Tramvies d'Alta Velocitat) riuuu

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDl Des 05, 2016 9:03 am

Pere, tot el que veig darrerament en aquest fil és extraordinari.

Has ajuntat una bona tècnica amb molta imaginació i voluntat de treball. Els ingredients són explosius i el fil és una bomba.

applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDl Des 05, 2016 9:19 am

Gràcies a tots  Embarassed , l'AutoCAD té això, et facilita molt la feina, pel demas és una mica d'imaginació i que t'agradi el que fas.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDl Des 05, 2016 9:53 am

per un moment em pensava que muntaves un restaurant.

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

applaud applaud applaud applaud

genial genial genial genial genial

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDl Des 05, 2016 10:01 am

Jo em pensava que era un taller tramviari, però veig que és un "super-multi-hiper-pluri-productiu-TALLER

Fantàstic!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDl Des 05, 2016 10:31 am

És un taller tramviari, per a la construcció de tramvies, accessoris de tramvia, i altres elements extra-tramviaris. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDg Des 11, 2016 6:07 am

Olot escrigué:
És un taller tramviari, per a la construcció de tramvies, accessoris de tramvia, i altres elements extra-tramviaris. Very Happy
Això, un taller i, a més, tramviari principalment, però cal fer de tot en aquests temps riuuuu

El taller estarà tancat uns dies, seran cosa de 10 dies crec o poc mes, em operen la mà dreta que tenia pendent des de l'estiu que em van fer l'esquerra, no és important, el dit polze de gallet i ara ja em molesta molt.
De totes maneres avui he deixat quantitat de peces preparades i assecant pintura o vernís, depenent, així han d'estar sense que les toc cosa d'un parell de dies, aquest cop estaran alguna cosa mes.

També estic treballant en els focus dels tramvies 2,3 i 4, però de moment no he aconseguit el resultat esperat

Taller tramviari - Página 4 24cb4no

El tramvia número 4, botiga de joguines, està molt avançat encara que no es vegi a la foto, els dibuixos ja gairebé estan acabats i aquests dies de repòs espere ja acabar-los, una altra cosa és saber que dia podre utilitzar la mà per posar-los

Taller tramviari - Página 4 2po5hrq

La jardinera també està molt avançada, li a de seguir ara unes jornades de pintura que espero no trigar gaire a fer

Taller tramviari - Página 4 28l7zvn

Taller tramviari - Página 4 Wslgrl triste6 Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDg Des 11, 2016 6:11 am

Que vagi be, i que tinguis una ràpida recuperació, Pere. super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDg Des 11, 2016 6:22 am

Dic el mateix, que la intervenció vagi bé i que la mà es recuperi de seguida
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDg Des 11, 2016 8:24 am

TramBlau escrigué:
El taller segueix amb els seus treballs, unes taules i bancs per a un parc.
Aprofito els buits que em queden a les fustes que porto a làser per cosetes diverses

Taller tramviari - Página 4 2lo6pav

Pere

Genial. Al final no s'hi cabrà. M'agrada molt la caseta de gelats i mobiliari a escala
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDg Des 11, 2016 9:01 am

genial genial genial genial
SALUTACIONS
PEP
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDg Des 11, 2016 9:19 am

ODAKIM escrigué:
.....Genial. Al final no s'hi cabrà. M'agrada molt la caseta de gelats i mobiliari a escala
Gràcies a tots per els ànims.
La idea és no desaprofitar un sol tros de la fusta que porto a tallar i aprobecharla per fer altres coses que tinc en ment, i ja a l'ordinador

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitimeDs Gen 14, 2017 6:43 am

Avui m'ha tocat fer una neteja en profunditat del taller, i això que cada dia després de la feina net i després un cop per setmana la faig una mica més profunda, però dilluns tinc una visita que podria ser molt important i calia esmerçar molt .

Taller tramviari - Página 4 K3x43r

I aquesta neteja m'ha servit per agafar tots els tramvies que d'alguna manera han pertangut o pertanyen a la família del Blau per fer-los una foto.
De moment res mes tinc tres acabats, el 7, el 9 i el 23, dels 11 que es veuen a la foto, ja he preparats els motlles per dur a microfusió les peces de llautó del truck i trole, espero comptar amb elles a partir de febrer, són moltes les peces que necessito i no prodre fer-les de cop, no conte amb tant pressupost. El primer que espero acabar és la jardinera 129 i el seu remolc, a més faré tots els focus que necessito per a tots els tramvies fets a mitges i els que falten per fer que són 10 més.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Taller tramviari - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 4 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Taller tramviari
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» Taller ferroviari anexe.
» Vagó taller de manteniment.
» construccio vago taller
» Taller de reparació Krupp K5 Leopold 1:32

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Edificis, personatges i altres accessoris-
Canviar a: