TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Taller tramviari - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Taller tramviari

Ir abajo 
+13
peps
alejandro sasplugas
maquinista
Olot
josepmaria
ignasibaga
ODAKIM
ostman
Víctorf
Mitjans
Sisu
MALLET73
TramBlau
17 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDv Oct 21, 2016 3:51 pm

Això és canvi d'activitat o és que es volia fer una reproducció per posar en un tramvia i t¡has equivocar de botó, `per en comptes de prémer el botó per reduir has premut el d'augmentar, ha quedat un pel gran per la nostra escala, riuuuu riuuuu riuuuu i de cucs com va, també son tant grans? riuuuu riuuuu riuuuu

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDv Oct 21, 2016 4:41 pm

Com són nans els treballadors del taller els ha estat fàcil trobar als noms que els van indicar on havien cases tipus bolets sense habitants, ells m'ho han dit i hem recol·lectat cosa de 3 quilos que ha quedat en una mica més de 2,300, bé ara ja queden menys mengar

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDv Oct 21, 2016 6:17 pm

TramBlau escrigué:
Com són nans els treballadors del taller els ha estat fàcil trobar als noms que els van indicar on havien cases tipus bolets sense habitants, ells m'ho han dit i hem recol·lectat cosa de 3 quilos que ha quedat en una mica més de 2,300, bé ara ja queden menys mengar

Pere

riuuuu riuuuu riuuuu mengar mengar mengar mengar mengar

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDg Oct 23, 2016 6:39 pm

He estat una estona provant el Multi Morph, és molt fàcil de treballar, he posat una mica d'aigua a bullir i ja en el motlle he posat les perletes en aquest aigua però amb el foc apagat, quan s'ha tornat tatalmente transparent l'he tret i he acabat de treballar amb la mà estrenyent al motlle perquè obtenir la forma

Taller tramviari - Página 3 335bc5j

Taller tramviari - Página 3 Rmr1hk

Taller tramviari - Página 3 Xnrvko

El leds és verda perquè es vegi bé i no es confongui amb la tulipa.
No estic molt content del motlle utilitzat per la part interior i miraré d'fer un alguna cosa millor perquè les parets siguin més primes.
Per desemmotllar és millor esperar que estigui ben fred perquè no es deformi, un cop fred és com qualsevol altre plàstic.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDl Oct 24, 2016 12:21 pm

És una primera prova... com queda il.luminat?
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDl Oct 24, 2016 7:08 pm

Les proves han quedat bé, no ha estat difícil de treballar, penjo unes fotos del procés

Taller tramviari - Página 3 2d8gaqu

Primer poso dins el motlle unes quantes perles i trossos tallats del primer experiment. Aquest és un producte que no té desperdici, es pot tornar a utilitzar tantes vegades com sigui necessari. En un pot a la cuina he posat un dit d'aigua a escalfar, que és on poso el motlle amb cura que no es surti, ho aguanto amb unes pinces, l'aigua l'he dut a ebullició i l'apago el foc al moment de posar el motlle, de seguida els trossos de plàstic es fonen i s'uneixen, el trec i ho apreto una mica perquè s'ajusti, i tot seguit poso l'altra part del motlle

Taller tramviari - Página 3 22hq14

i ja està a punt per tornar a portar-la a l'aigua calenta, no necessito tornar a escalfar-la perquè aquesta és una operació molt ràpida, ho deixo una mica, 2 o 3 minuts i ja està llest, el moll a empès els motlles deixant la peça ajustada

Taller tramviari - Página 3 Mj7iix

El sobrant, que és bastant, el curt amb el cúter i queda per fer una altra tulipa

Taller tramviari - Página 3 309j87b

no desemmotllar fins que estigui ben fred, és el que he après amb el primer, es desemmotlla malament i es deforma

Taller tramviari - Página 3 Izursx

engrandir el forat posterior per posar el led és una cosa que he de millorar, he de mirar que ja surti de motlle

Taller tramviari - Página 3 Mr5stw

Taller tramviari - Página 3 104np5s

Taller tramviari - Página 3 2afeam0

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDl Oct 24, 2016 7:24 pm

Està molt bé aquest producte! Queda rígid un cop refredat?

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDl Oct 24, 2016 7:45 pm

Mitjans escrigué:
Està molt bé aquest producte!  Queda rígid un cop refredat?
Si, i has de donar-li molta calor per deformar-lo, és un bon producte per això que estic fent, coses molt més grans, nose, no m'arriscaria, però per a peces així és perfecte o per a alguna cosa més gran.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDl Oct 24, 2016 8:22 pm

Moltes gràcies per les fotos i les explicacions, Pere. Millor explicat no pot ser.

Fins i tot em fas venir ganes de provar-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDl Oct 24, 2016 9:11 pm

Olot escrigué:
...Fins i tot em fas venir ganes de provar-ho.
No és car i dóna moltes solucions

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDl Oct 24, 2016 9:26 pm

Molt bona feina, Pere.

Ja hi has trobat el truc, aviat faràs tulipes florejades super12 super12 super12 super12 super12

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDt Oct 25, 2016 3:53 pm

Està molt bè...
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDt Oct 25, 2016 6:18 pm

Taller tramviari - Página 3 2v93km8

Aquesta tarda he passat per Diotronic, no tenia leds per als tramvies, i he vist que també tenen grocs de gran lluminositat de 3 mm, els veig mes indicats per als tramvies, són una llum més semblant a les bombetes que he posat en els altres tramvies.
Joan crec que amb un pont de díodes feies que encara canviant la polaritat sempre estiguessin encesos els leds, com era això, pots dir-me en què post aquesta?

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDt Oct 25, 2016 6:53 pm

reverent reverent reverent aplaud aplaud aplaud
si senyor mestre tramviari i bon mestre amb explicacions.!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDt Oct 25, 2016 7:13 pm

No és el fil que buscava, però també hi vaig comentar aquí

https://trenscat.forosactivos.net/t2134-bombetes-led-per-a-material-mobil-en-analogic

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 4:16 pm

Jo he aplicat aquesta tècnica , però si vols que tingui més bona presencia pots posar en pont de díodes (pont rectificador) ja muntat, els díodes van a dins una pastilla amb quatre potes, dues d'entrada i dues amb + - son molt econòmics

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 4:21 pm

Allà mateix a on compres els leds en trobaràs.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 9:57 pm

Gràcies a tots, però com que no entenc molt d'això. Són per connectar els 4 leds d'interiors, sabeu que potencia necessito o característiques tècniques ?, he mirat l'enllaç i no sé si va referit a un led per pont de díodes o diversos leds, igual que la resta de característiques. Mi intenció seria connectar un sol pont de díodes per als 4 leds. Per comprar-lo no tinc problemes en Diotronic, però si no els dónes les característiques tècniques, depenent de qui t'atengui pot ser un mal rotllo

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 10:35 pm

Pere, el consum dels leds és irrisori, qualsevol pont rectificador el pot anar bé, compra el més petit que tinguin, n'hi ha una que son FAGOR que son molt petits i i em porten cinc o sis màquines.

Busca el més petit i que vegis que el podràs muntar sense problemes.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 10:54 pm

Gràcies super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDj Oct 27, 2016 4:56 pm

En groc faràn un llum més d'época... més de tardor...
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDl Nov 21, 2016 8:20 pm

Avui he anat a tallar amb làser la jardinera 129 del tranvia Blau, serà la pròxima construcció que iniciaré perquè quedi acabada conjuntament amb el numero 4.
M'estic fent, una sèrie d'arxius d'edificis i coses que puc fer en fusta amb l'AutoCAD per no perdre la practica al mateix temps que adquireixo més coneixements del mateix per a treballs més complexos, en aquest cas he portat a tallar un quiosc de gelats , un carretó de gelats i uns quants bancs i taules de pícnic, tinc mes coses fetes en plans o en desenvolupament, però moltes són més complexes i hauran d'esperar torn

Taller tramviari - Página 3 V7zaes

Taller tramviari - Página 3 6y358p

El resultat és que he hagut de pujar els tramvies a la teulada, en un parell de dies recuperaran i al seu espai natural que és dins del taller, aquesta construccio trigaré molt poc en fer-la

Taller tramviari - Página 3 8zimw4

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDl Nov 21, 2016 8:25 pm

M'encanta aquest taller tramviari. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDl Nov 21, 2016 11:55 pm

S'ha tornat més aviat com un antiquari, ple d'andròmines de tot tipus. .. riuuuu

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitimeDt Nov 22, 2016 4:58 pm

Molt, molt interessant...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Taller tramviari - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller tramviari   Taller tramviari - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Taller tramviari
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» Vagó taller de manteniment.
» construccio vago taller
» Taller ferroviari anexe.
» Taller de reparació Krupp K5 Leopold 1:32

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Edificis, personatges i altres accessoris-
Canviar a: