TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB

Ir abajo 
+9
KTK
Shay
Mitjans
MALLET73
ostman
Sisu
Olot
ODAKIM
alejandro sasplugas
13 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDg Set 11, 2016 4:05 am

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB 2viib12

Ja sabeu que lo meu es transformar, aquests dies per problemes familiars , tinc moltes hores , i remenant els caixons he trobat els components que permeten embarcarme a montar aquesta " cosa" . no sè que sortirà perque no tinc planells ni projecte , pero anirè fent i desfent si convè. Si algù veu similituds amb alguna cosa real li agrairè pengi fotos , intentarè igualar ho. Tampoc tinc clar quin esquema de colors li escauen millor , Vinga doneume idees , i veurem que faig.

Mentres, veig el curs de La Diada . que serà la millor !!!!  Salut i bona diada a tots !!!!!!

Alexandre.
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDg Set 11, 2016 7:50 am

Bona diada. super12

Això no és escala més gran que la G?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDg Set 11, 2016 7:53 am

Be, la idea és brillant. Ara, per trobar fotos que et serveixin de model no és fàcil perquè totes les "boite à sel" o amb morros són B o BB. I si tenen bisells i porten morro, tenen moltes més rodes tractores.

Ara be, en miniatura s'ha fet:

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB 180.541-1-carojulie1

I en la realitat també ha existit aquest rodatge:

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB PRR_O1

Però és fotut de trobar una foto de la màquina que tu vols fer en la realitat. Llavors, perquè no fer un creuament o un híbrid d'entre totes aquestes?

Encara que no tenen el rodatge que tu vols, estaré content si aquestes et poden servir d'inspiració per a fer aquest "cruse":

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Illo069

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB File:Ganz_engine_Valtellina

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB BB-E12-1292-SNCF-Brive-1965-Desrus

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Boitasel

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB 440px-Rete_Adriatica_362
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDg Set 11, 2016 7:54 pm

Hola. Si el bogi motor és el del mig, una opció seria deixar-lo allà i posar un bisell a cada extrem del vehicle. El rodatge que tens plantejat crec que no queda bé. Una altra opció seria un bogi motor en un extrem i un bogi normal a l'altra, però hauries de posar les rodes del mateix diàmetre.
No m'agrada posar-me en la feina dels altres però com que demanes ajuda et dic lo que veig a primera vista.
Endavant i ja saps que m'encanten les teves construccions. super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDg Set 11, 2016 10:13 pm

És una bona idea... a més és una màquina molt agradable a la vista...
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDg Set 11, 2016 10:46 pm

Gracies, les fotos son testimoni que al ferrocarril s`ha provat gairebè tot , m`ajudaran a decidir que faig finalment. Respecte al rodatge, com que sols tinc un grup motor el deixarè al mig i mirarè de posar els dos bogies de  forma menys  aparotosa .La vostra opiniò m`ajuda molt i forma part del entreteniment. La maquina no serà gran cosa, pero valoro molt el intercambi de opinions entre nosaltres.

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDg Set 11, 2016 11:53 pm

No creus que el rodatge serà excessiu per lo que és la locomotora Alexandre?
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDl Set 12, 2016 12:15 am

Es un dupte que tinc, ja vaig probar de posar un bisell de loc. 131 a cada costat i va semblar que era poc , per la llargada de la maquina , ho tornarè ha provar i veurem.

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDl Set 12, 2016 12:20 am

Es un dupte que tinc, ja vaig probar de posar un bisell de loc. 131 a cada costat i va semblar que era poc , per la llargada de la maquina , ho tornarè ha provar i veurem.

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB 27y0i34Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDl Set 12, 2016 6:00 am

Dons jo estic segur de que en sortirà una peça ben interessant i agradable de veure. Ja s'ha vist amb altres peces que has fet. super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDl Set 12, 2016 6:04 am

Ei, caram!!! al meu parer m'agrada més la primera imatge..el que passa és que les mides de les rodes són molt iguales tan les tractores com les dels bisells... però m'agrada més que no pas amb les de 131, pot ser si foren de mides diferents les rodes s'assemblaria més a la imatge que ha penjat l'Amadeu...

però bé es una opinió, i ja sabeu que penso de les llicencies....

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDl Set 12, 2016 7:03 am

Sí, una idea seria fer uns bogis amb les rodes petites com les dels bisells, seria una solució intermitja i que crec que podria quedar bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDl Set 12, 2016 10:45 am

Tot és qüestió d'anar fent proves. ..

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDl Set 12, 2016 7:56 pm

Per cert, pels administradors: foradelloc
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDl Set 12, 2016 9:12 pm

Tens raó Narcís, amb la versió mòbil no és fàcil veure on està ubicat. Ja està solucionat. ok

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDt Set 13, 2016 7:56 am

applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDc Des 07, 2016 9:12 am

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB 2vj6iar


Aquests dies he avançat en aquesta transformaciò , encara no està acabada i faltan molts detalls ,tampoc està montada ,solsament presentada, va donant aquest aspecte. Amb un altra empenta la acabaré aviat.

Alexandre.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDc Des 07, 2016 9:27 am

Home, dons al meu parer queda un bitxo raro, però m'agrada molt. Té un aspecte molt peculiar però mantenint-se en un àmbit perfectament creïble, i per tant, realista.

Has aconseguit un vehicle singular i original.

M'agrada.

M'agrada molt. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDc Des 07, 2016 9:28 am

Molt bé! M'agrada veure moviment als tallers Sasplugas. .! aplaud

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1199

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDc Des 07, 2016 9:54 am

M'agrada la originalitat !super12 super12 super12 Una màquina ben curiosa.

Salut
Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDc Des 07, 2016 8:50 pm

Això és lo que fa que un circuit sigui original i ferroviari
Tornar a dalt Ir abajo
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDj Des 08, 2016 4:36 am

Felicitats has aconsegit un vehicle singular, creible i maco, molt be, no descarto fer una cosa semblant
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 48
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDj Des 08, 2016 9:01 am

A mi tambè m'agrada força!! ok super12 aplaud aplaud
Per cert...Tembè segueix el "torema Sasplugas"pel que fa al pes? scratch pensativ


Editat per darrera vegada per el terrat de margarit el Dv Des 09, 2016 9:33 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDj Des 08, 2016 10:38 am

Aquesta maquina estara destinada al petit circuit amb catenaria que tenim i al ser de interior i sense rampes no necesita gaire lastrat. de tots modos el seu pes no baixarà dels dos kilos. La seva feina solsament serà fer de tractor de maniobres .

Alexandre.
.
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 48
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitimeDj Des 08, 2016 10:54 am

ok Tren
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Empty
MissatgeAssumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB   transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» locomotora electrica E69 en G/IIm
» Transformació d'una Unitat elèctrica LGB Allegra
» Transformació de la locomotora elèctrica LGB 2045 modificat en la ASEA de Euskotren
» Imaginar és gratis: Locomotora elèctrica del FC Peñarroya a Fuente del Arco a escala IIm
» ((( VENTA ))) --- Locomotira Elèctrica ASEA - Eukotren I Època a escala G i composició tren especial CAMPSA

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: