TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+12
TramBlau
ignasibaga
alejandro sasplugas
ODAKIM
el terrat de margarit
MALLET73
jaume
ostman
Olot
fve
Mitjans
Sisu
16 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
AutorMissatge
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Jul 24, 2016 5:00 am

S'utilitza enlloc de l'aerògraf. Jo ho tinc amb la mateixa connexió pneumàtica pel compressor que l'aerògraf, i puc utilitzar un o l'altre, segons em convé. Amb el pulveritzador, omples el pot i fa com un esprai. No pots regular gran cosa, però amb l'esprai tampoc... Bé, sí, pots controlar com vols la pintura de líquida, tot i que si ho és molt, cal vigilar que no faci regalims. Si et decideixes per aquest aparell, ja miraré d'obrir un tema per a utilitzar-lo.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Jul 24, 2016 6:08 am

Ostres, si: això és una bona idea!

super12 super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Jul 24, 2016 7:05 am

Gràcies, sempre és bo conèixer noves coses super12
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Jul 24, 2016 9:06 am

Mitjans escrigué:
S'utilitza enlloc de l'aerògraf. ..... Si et decideixes per aquest aparell, ja miraré d'obrir un tema per a utilitzar-lo.

Jo l'he utilitzat, tant l'aerògraf com el polvoritzador, amb resultats variants i també m'aniria molt bé escoltar la experiència, ja que crec que seria millor que fer servir l'esprai.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDl Jul 25, 2016 5:10 am

Alguna novetat als tallers:

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 2z74qaa

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 2iuyu1g
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDl Jul 25, 2016 5:58 am

Has pensat en posar-ho so, Narcís?

A internet hi ha multitud d'apareils electrònics que fan so de motor dièsel. Especialment en webs angleses de modelisme naval.

Aquí un exemple d'un fet per tren:

http://www.conrad.fr/ce/fr/product/225223/Module-de-bruit-de-moteur-diesel-Conrad-Electronic
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDl Jul 25, 2016 6:01 am

No hi posaré so, de fet m'atabalen força les màquines amb so.
Fins i tot no sé si faré els llums funcionals, ja veurem, perquè és una cosa que no m'agrada gens fer i trobo que de vegades fa que quedin pitjor.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDl Jul 25, 2016 6:08 am

Home, el so és prescindible segons el criteri personal de cadascú, però els llums si mai fas una circulació nocturna, o el veus sortir d'un túnel, potser lamentaràs no haver-ni posat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDl Jul 25, 2016 11:59 am

Molt ben resolta la reixa davantera, ja ens explicaràs con l'has fet.

En quant al so, jo el tinc com una cosa opcional, encara no n'he muntat mai i potser algun dia m'animo.

Pel que fa als llums, això sí que ho trobo imprescindible. ..Narcís, ja parlarem per fer-te jo un circuit bàsic, tinc elements de sobres. Ja veuràs com canvia l'aspecte.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDl Jul 25, 2016 6:14 pm

Mitjans escrigué:
Molt ben resolta la reixa davantera, ja ens explicaràs con l'has fet.

En quant al so, jo el tinc com una cosa opcional, encara no n'he muntat mai i potser algun dia m'animo.

Pel que fa als llums, això sí que ho trobo imprescindible. ..Narcís, ja parlarem per fer-te jo un circuit bàsic, tinc elements de sobres. Ja veuràs com canvia l'aspecte.

La reixa és una malla metàl·lica que ja havia utilitzat a la Batignolles.
Pels llums no es tracta de fer res estrany, a més només té llums davant i darrera blancs i prou. Només que per amagar la bombeta i tota la pesca de vegades et condiciona l'estètica i jo prefereixo que quedin bé a que hi hagi llum però surtin les bombetes o coses per l'estil. Si circula serà el 99% de dia per tant tampoc es veu si estan encesos o apagats, a mi no és una cosa que em tregui la son. No serà la primera vegada que ho faci, fins i tot al tractor del Blanc Argent ni tan sols en porta.
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDt Jul 26, 2016 3:16 am

Narcís,

Estava buscant aquesta foto i finalment la he trobat, mal arxivada.

Està feta a la estació de Le Cheylard, als CFD Vivarais, et vaig enviar una a on estava a segon terme, aquí tens un bon primer pla, la foto és del 1966.

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 23v0s50
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDt Jul 26, 2016 7:16 am

Gràcies Eduard, me la guardo, és una imatge bonica i amb ambientació.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDs Jul 30, 2016 8:04 pm

Aquesta setmana amb la calor que feia no tenia ganes de fer res però al final ahir a la tarda, tot i la calda, vaig decidir fabricar els ploms.
Ja fa temps que ho tenia pensat, el sistema similar com a la Batignolles, un tub de coure tallat longitudinalment i omplert de plom, així la base plana és la que queda sobre la base de la màquina. Però se'm va acudir una idea per collar el plom i que fos pràctic i resistent. Hi vaig posar uns manguitos per rosca M6 a dins i que un cop fos el plom quedessin enrasats i així poder collar per sota de la màquina, un sistema que crec que és més fiable a l'hora de trabocar-la i manipular-la per evitar el desplaçament del pes.
Per cert, abans que ho pregunteu, no sé quan pesen els ploms, son lo més llargs i amples possibles perquè hi càpiguen, uns 100 x 54 mm de base.
Us poso una foto per il·lustrar el que dic:

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 245x0mw
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDs Jul 30, 2016 8:23 pm

Aquest sistema està molt be. També m'agrada el que has fet de buscar una manera de collar, tot i que no acabo d'entendre les fotos. El cargol travessa tot el cos de plom?

El que trobo és que amb aquesta peça semicircular no aprofites al màxim l'espai de que disposes. Fer-se un motllo de guix per a poder fer una peça amb la forma que vulguis és molt fàcil. Només hauries de fer una peça de fusta, de plastilina, de porex, o de qualsevol altre material, amb la forma i mides que tu vulguis, incloent la colada per a on buidar el plom fos. Després fer el motllo de guix a partir d'aquesta peça i el contra-motllo. Deixar assecar be, i apa! a fondre !
Això és el que vaig fer quan vaig omplir de plom tots els raconets de la meva Stainz odulant, al transformar-la.

(veure cap al final de la pàgina)

https://trenscat.forosactivos.net/t1802p25-de-stainz-que-udola-a-stainz-funcional?highlight=stainz
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDs Jul 30, 2016 9:07 pm

Sí, el cargol travessa tot el plom. Primer collo la rosca femella amb el cargol per fora del motllo i després el descargolo i ja està.
Sí, ja sé que podria fer un plom és gros, però el que passa és que no sé on és el límit, és difícil calcular el pes, no vull passar-me com ja vaig fer a la Batignolles i haver de refer-lo. Amb aquest sistema tinc un pes crec que suficient i fàcil de fer.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDs Jul 30, 2016 11:11 pm

Deus haver aprofitat la calor que fa per a fondre el plom. ..! riuuu Molt bona feina.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDs Jul 30, 2016 11:24 pm

Si, si el deixes unes hores al sol ja no cal escalfar tant.

Al meu parer no et vares passar pas amb la Batignoles.

Si fas motllos de guis per a fondre plom, com que llavors et resulta molt fàcil fondre, pots fer peces, pesar-les i modificar els motllos en funció de les necessitats. D'aquesta manera es pot controlar bastant be el pes a posar.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Jul 31, 2016 12:58 am

Ja tins els ploms muntats a la màquina i crec que seran suficients, a més, just sota la cabina i van els dipòsits i allà n'hi quep força. El que passa és que ara remenar la màquina amb el pes fa por....
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Jul 31, 2016 1:25 am

És clar, quan la màquina encara no és acabada pot no ser tant sòlida...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Jul 31, 2016 2:11 am

Sí, quan l'has de voltejar, posar cap per avall...... triste6 triste6 triste6
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Jul 31, 2016 3:24 am

El pes, cal tenir-lo present, però fins al final no li fa falta. És el mes pràctic.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Jul 31, 2016 7:06 am

Sí, però en el punt que estic ja li toca...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Jul 31, 2016 7:07 am

Una foto de fa uns dies:

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 X0za4l
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Jul 31, 2016 8:41 am

applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDl Ago 01, 2016 1:33 am

Va agafant molt bona forma! ok

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 9Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: