TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+12
TramBlau
ignasibaga
alejandro sasplugas
ODAKIM
el terrat de margarit
MALLET73
jaume
ostman
Olot
fve
Mitjans
Sisu
16 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 22, 2016 7:14 am

alejandro sasplugas escrigué:
Aquests grups motors son molt bons i ho aguanten tot, pots prescincir perfectament dels frotadors, el que si es important es que electricament estiguin els dos grups conectats entre ells per asegurar una bona presa de corrent, i si apliques ademès la teoria " Sasplugas" respecte al pés. tindras una de les millors maquines de tracciò , ho dic per experiencia .


Alexandre

Gràcies Alexandre, sempre t'he sentit dir que les màquines de bogis són les millors en comportament i tracció. Tinc pensat fer el que dius, interconectar motors i posar un interruptor per aturar la màquina, a més, d'aquesta manera si un motor queda fora d'una via en corrent l'altre encara li donarà alimentació. super12 super12 super12

Quant pes creus que és raonable posarhi a cada bogi??
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 22, 2016 7:22 am

Segons la teoria sasplugues... Quan més pes millor...
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 22, 2016 7:36 am

Je,je, je ,veig  que lo de la meva teoria a cuallat prou.  Bè , crec que amb 3 o 4 kgs  aniras prou be

si el circuit no tè grans pendents . Jo, ja vas veure la puijada que tinc desde el celler al pati he arribat a posar hasta 2 kg. per eix .i la mecanica aguanta molt bè ,  (mes de 20 anys) . Tambè aconsello suprimir els aros de plastic si els porta , patinar una mica va bè per netegar les rodes i favorir el contacte amb les vies.

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 22, 2016 7:40 am

alejandro sasplugas escrigué:
Je,je, je ,veig  que lo de la meva teoria a cuallat prou.  Bè , crec que amb 3 o 4 kgs  aniras prou be

si el circuit no tè grans pendents . Jo, ja vas veure la puijada que tinc desde el celler al pati he arribat a posar hasta 2 kg. per eix .i la mecanica aguanta molt bè ,  (mes de 20 anys) . Tambè aconsello suprimir els aros de plastic si els porta , patinar una mica va bè per netegar les rodes i favorir el contacte amb les vies.

Alexandre

No porten aros, però 2 Kg per eix vol dir 4 kg per grup motor........ affraid , potser no en posaré tant..... mosegaungles
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 22, 2016 7:59 am

Això és el que pesa la meva Alsthom, i la considero una bèstia.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 22, 2016 10:15 am

Si un bada queda despenjat.

Fa pocs dies deia que tenia una mandra que no es treia de sobre i ara ja té mitja màquina feta. resulta que el mandrós soc jo que perdo els fils.

Com sempre una feia excel·lent. Et segueixo amb molt d'interès.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 22, 2016 10:25 am

Ja ho pots ben dir!! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 22, 2016 7:44 pm

Els morros ja tenen els cantos arrodonits:

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 315lxxz

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 35medxv
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 22, 2016 9:01 pm

Tren aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 22, 2016 9:15 pm

Fantàstic !

super12

I tu digues el que vulguis, però a mi em meravella la rapidesa amb la que construïu les coses.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 22, 2016 10:04 pm

Olot escrigué:
Fantàstic !

super12

I tu digues el que vulguis, però a mi em meravella la rapidesa amb la que construïu les coses.

La veritat és que vaig començar uns dies abans d'obrir el fil i sempre vaig més avançat que les fotos que penjo, però no gaire. Potser això dóna la sensació de que vaig molt ràpid.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 22, 2016 10:29 pm

Una pregunta de cares a més endavant:

Què en pensarieu si la pinto de color verd però no és el que surt a les fotos?. No sé com fer-lo, i pintar una cosa tan gran amb aerògraf és una mica pal, a part no sé si trobaria el color exacte. Amb spray aniria molt més ràpid i sense patir tant però no hi ha els colors.
A més, en la restauració que es va fer recentment el color amb que l'han pintada ha portat polèmica perquè és força horrible i tampoc se sap exactament el color com era.

Us en poso uns exemples:

Color de la restauració (horrorós):
Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 330bgno

Color de fotos antigues (a mi m'agrada):
Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 10f42uo

I colors amb que va anar a Còrcega (no m'agraden i no són els originals):
Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 2hmhvme
Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 2gy0cv7

Aquest no sé d'on és:
Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Rt2iat
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 23, 2016 12:22 am

Al meu parer no hi ha volta de full. Si jo la pintés seria en aquesta versió:

Sisu escrigué:

Color de fotos antigues (a mi m'agrada):
Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 10f42uo

Els colors en versió "modernització de material" sempre m'han semblat horribles. Davant d'una tria no tinc dubte: sempre el color original.

Aquest és el meu parer.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 23, 2016 12:29 am

Estic d'acord, coincidim. Ara bé, és el que deia, arribar a tenir aquest color és complicat i m'hagués agradat poder-la pintar amb spray.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 23, 2016 12:35 am

Una altra pregunta: com veieu en els bogis, porten un tipus d'enganxall antic amb molla que no es desmuntable i per posar-li ganxo a l'altre no sé si és possible. Li canviarieu el sistema d'enganxalls per un dels d'ara?. Hauria de tallar els existents i fer un invent per acoblar els nous.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 23, 2016 1:02 am

No es pot tenir tot, el vi a la bota i la dona borratxa!

L'esprai te aquest inconvenient, que no pots triar més que els colors limitats que t'ofereixen. La llarga estona que et passaràs pintant amb l'aerògraf donarà un to magnífic a la màquina. Això és el que prevaldrà, la qualitat del pintant.
En canvi si et declines per l'esprai, sacrificaràs aquesta bona impressió per la comoditat dels 10 minuts que et passaràs pintant.

En quant als enganxalls, compte: l'enganxall és un element que pateix tot l'esforç de tracció. Això vol dir que ha de suportar la força de remolcar tots els vagons que se l'hi puguin enganxar, en pla o en pujada, així com d'alguna estrebada o topada accidentals que inevitablement en un moment o altre s'acaba produint en la vida del nostre material per molt en compte que anem.
A demés d'això l'alçada del enganxall ha de ser escrupolosament estricte. Si no ve allò de que els vagons es desenganxen en plena via, o potser que no s'enganxen quan estem maniobrant...

Amb tot això vull dir que si fas algun invent amb els enganxalls ha de ser un treball molt fi i també molt robust. Una mala solució, o una mala manipulació pot acabar deixant inútil una màquina molt bonica, que no podrà remolcar vagons, o només ho podrà fer en un sentit perquè en l'altra enganxall te un defecte, etc.

Sospesat tot això, pots decidir deixar-los com estan o modificar-los. Si et decideixes per a modificar-los, el que em sembla més aconsellable és mirar de canviar les peces antigues per d'altres, però sempre originals, com per exemple, tota la part del bogi que porta l'enganxall (això, és clar, si la peça nova que trobis són compatibles amb el bogi antic). Això sempre seria més aconsellable que tallar, i enganxar, o encolar, o collar...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 23, 2016 1:15 am

Gràcies Amadeu per tots els consells. super12 super12 super12

Pensaré en això dels enganxalls que dius. Aquí també he de tenir en compte que no sé si els hauria d'allargar perquè surtin prou de la màquina.....que no sé quan és lo aconsellable.

Pel que fa a la pintura, amb aerògraf he trobat això que crec que s'hi assembla força, de tota manera que sigui igual és impossible, a més de que això dels colors és molt relatiu pel que es veu a les fotos.
http://www.bellesartsferran.com/shop/71-096-panzer-oliva-model-air-17ml.html
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 23, 2016 3:33 am

Olot escrigué:
Al meu parer no hi ha volta de full. Si jo la pintés seria en aquesta versió:

Sisu escrigué:

Color de fotos antigues (a mi m'agrada):
Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 10f42uo

Els colors en versió "modernització de material" sempre m'han semblat horribles. Davant d'una tria no tinc dubte: sempre el color original.

Aquest és el meu parer.

a mi també m ' agrada més aquest!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 23, 2016 5:07 am

Sisu,

Aquestes son les fotografies en color que jo tinc i que encara no ha posat ningú:

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 15p0qis

Aquesta està treta d'una dispositiva i potser els colors no son del tot correctes, em sembla que és a la estació de Le Cheylard al CFD Vivarais

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 24q6d08

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 255um38

Aquestes dues son de la línia POC que em sembla va ser la línia original d'aquestes locomotores, per tant deuen ser els colors originals, son postals d'una colecció francesa que es diu AL Alain Lesaux, son fotos del 1963 i 1964.

No voldria que un excés de documentació et porti a la paràlisi, per tant la teva decisió, serà la bona.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 23, 2016 5:10 am

Gràcies, això mai, jo intentaré fer-ho tant bé com sàpiga, però conscient de les meves limitacions i de que pintar no és lo meu. El color sortirà el que surti, si l'aspecte és bo ja em conformo, tampoc aspiro a fer una reproducció exacte perquè hi ha coses de la màquina que no ho seran.
Si jo estic content amb el resultat serà un èxit i és el que necessito.
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 23, 2016 5:20 am

Estic totalment d`acord en que aquest es el color ideal ,ademès li dona un aire de robusteça i força molt gran. Tambè estic d`acord en el que aconsella l`Amadeu respecte als ganchos , Tindràs una gran maquina en tots els aspectes.  Felicitats. 

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDg Jul 24, 2016 12:23 am

Veient el to del verd, crec que trobaràs esprais de tamiya amb aquest color, mat, utilitzat per a vehicles militars. Aquests esprais donen un acabat molt bo i uniforme. No són barats, però són de gran qualitat. Amb un n'hauries de tenir suficient per a tota la màquina.

Si un cop acabada, amb tots els colors i calques, li fas unes capes de vernís mat o setinat, el resultat serà immillorable.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDg Jul 24, 2016 1:14 am

He comprat uns colors de vallejo per aerograf, a veure, al final no sé què faré.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDg Jul 24, 2016 1:35 am

Has pensat en utilitzar un pulverizador? És més indicat per a grans superfícies. És similar a un esprai, però amb el color que tu tries, com el vallejo que has comprat. Això és súper barat i molt útil.

No li facis cas a la brutícia del meu, té més de vint anys a sobre...

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 2qlsha0

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitimeDg Jul 24, 2016 2:57 am

S'acopla a l'aerògraf?
Potser m'he precipitat i hauria d'haver mirat els sprays que dius si hi havia el color adequat.....no m'agrada pintar amb aerògraf
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres) - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 9Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: