TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.

Ir abajo 
+11
jaume
Francesc
josepmaria
Víctorf
Mitjans
TramBlau
Sonderzug
MALLET73
Sisu
ostman
Olot
15 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDg Jul 10, 2016 8:42 am

Com ja sabeu tinc intenció de fer una torre d'aigua per els mòduls de La Fàbrica, inspirada en les del tren d'Olot:

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. 780_008_4452815_803d5541b688231f521e158cdfb682ad

En tinc un dibuix que vaig fer jo mateix a partir d'un planell que vaig tenir ocasió de tenir a les mans fa molts anys quan vaig poder tocar i remenar els arxius que FEVE encara tenia a l'estació del tren d'Olot a Girona:

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. 2dwi5nk

Fixeu-vos que la planta de la columna metálica que suporta el dipòsit és rectangular, suposo que per resistir el pes de l'aigua que passa per la grua (el tub de carga de les màquines).

Ja fa dies que em volta pel cap una idea que ve del meu treball de personalització de la Wasserhaus:

https://trenscat.forosactivos.net/t1509p100-personalitzacio-edifici-wasserhaus-pola-ref-331005

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. 2u90avl

Si volgués fer una còpia exacta de la torra d'aigua del OG partiria de zero i la faria tota en llautó. Però ara no tinc temps ni és l'objectiu perquè només vull fer una peça inspirada en la del OG, no pas una reproducció exacte. Per tant la idea és de fer servir el material comercial existent de Piko i de Pola. Per això ja m'he anat procurant el material adient:

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. 344zd3b

Amb el dipòsit interior de la Wasserhaus vaig fer servir unes peces sobrants de la passarel·la de Sot del Bac. Aquest cop ja no tenia més peces, per tant he comprat el pont de senyals de PIKO ref 62033, que no és tant car com la passarel·la però té les mateixes peces per a fer la torre.

Per altra banda a Ardèche Miniatures vaig trobar la grua d'aigua de POLA ref 925 (avui 330925 ) a molt bon preu.

També uns trossos de tub de PVC de 90 mm.

Així dons, avui he estat comprovant la manera d'utilitzar aquestes peces per fer una torre de base rectangular, escollint algunes de les peces del pont de senyals. Per una banda les que es fan servir com a peu, em serveixen perfectament per a fer el costat estret del peu de la torre inspirada en la del OG.
Per a fer el costat llarg he provat d'utilitzar les peces que s'utilitzen per a posar a sota del terra del pont de senyals. Però, és clar, s'ha de fer quadra l'alçada. Com?

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Mr9wmx

Veig que quatre peces petites equivalen a poc més de tres de grans. Això implica tallar alguna peça...

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. 245zszo

Queda un petit espai que no serà pas difícil omplir amb alguna peça del pont. Per exemple, aquesta que aquí a la foto ja he tallat i tot.

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. 2crvlgy

El resultat em convenç del tot. Aquí tenim totes les peces que conformaran els dos costat, estret i llarg, i amb el petit gruix que l'hi he fet, s'adiu perfectament:

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. 2w5una1

A demés l'alçada és perfectament adequada. En realitat és una mica més alt del que hauria de ser ja que els peus de les del OG a escala haurien de fer 145 mm, i aquesta fa una mica més però permet de posar-hi tot els sistema de tubs de la grua per sota del dipòsit.

O sigui que com que sé que la meva idea és factible, ja podré dormir tranquil. Més endavant ja continuaré la feina. super12

Apa! bona nit !
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDg Jul 10, 2016 2:19 pm

No vas gens malament... Poc quedar una torre d'aigua prou resultona...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDg Jul 10, 2016 6:32 pm

M'agrada la simplicitat de la torre i la idea que has tingut d'utilitzar altres kits per la base, es nota que ets un mestre. Seguiré aquesta construcció, segur que el resutat serà més que òptim, una virgueria de les teves....
(Les peces del pont de senyals ja són de mides desiguals també?. I et quadren les mides d'amplada?)
aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDg Jul 10, 2016 10:01 pm

affraid affraid affraid affraid applaud applaud applaud genial genial genial genial

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sonderzug
Trenjardinaire
Sonderzug


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 62
Data d'inscripció : 05/12/2014
Nombre de missatges : 487

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDl Jul 11, 2016 12:21 am

Quedarà molt maca.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDl Jul 11, 2016 2:19 am

Tren super12 super12 super12 aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDv Jul 15, 2016 4:39 am

Molt bon projecte! Anirem seguint-lo

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Víctorf
Trenjardinaire
Víctorf


Ubicació : Móra la Nova
Edat : 66
Data d'inscripció : 19/03/2011
Nombre de missatges : 654

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDv Jul 15, 2016 6:10 am

Molt bona idea Amadeu !!!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDv Jul 15, 2016 6:32 pm

Gràcies a tots per els vostres comentaris.

Sisu escrigué:
...
(Les peces del pont de senyals ja són de mides desiguals també?. I et quadren les mides d'amplada?)
aplaud aplaud aplaud

Si; perfectament. Sembla que hagin estat fetes expressament per acoblar-se. He fet unes fotografies per a explicar-ho:

Hi ha dues peces diferents que formen la torre. Una d'elles te el cantó que acaba amb una prolongació (dreta) que encaixa amb l'altra que no la té (esquerra):

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. 30hn6uv

Aquesta és la forma com està previst que encaixin:

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. 2i0yzon

Per si no es veu clar com encaixen les dues peces diferents, a la dreta he marcat amb una línia blanca la separació de les dues peces:

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. 34odl39

La senzilla no serveix. Per que encaixi s'ha d'utilitzar la de la dreta, que te la petita prolongació. Aquesta encaixa perfectament amb les peces grans que formen el pont de senyals:

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. 2najqti

No sé si he sabut fer-me entendre.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDv Jul 15, 2016 7:34 pm

Molt ben explicat... Necessitaras moltes parts de la dreta...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 7:09 am

Gràcies, Pau.

Avui no me'n he pogut estar de provar de muntar el peu de la torre a la meva manera. Primer de tot selecció de les peces a utilitzar, per al costat estret.

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. 11kl2k8

A la foto ja es veuen encolades i també s'hi veu el reforç que hi he fet per dins amb una mica de fulla de PVC.

Després he agafat les peces per a fer el costat ample i també les he encolat i reforçat.

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Mud5c0

Encolar els dos costats ha estat un moment emocionant. Aquí també hi he posat un reforç amb vareta rodona de PVC.

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I2itjq

Després ha calgut repetir les tres maniobres per a obtenir una altra peça com aquesta, i finalment les he enganxat totes dues formant el peu de la torre. A la foto ja es veu fins i tot amb el petit gruix a la part superior dels costats amples.

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Rj34hc

No me'n he pogut estar tampoc de posar el petit tros de tub de PVC que servirà de dipòsit d'aigua, per a veure quin efecte fa.

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. 2epn4ia

Apa, ara digueu-me: quin efecte us sembla que fa? Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 7:14 am

A mi m'agrada, la perspectiva de la foto dificulta veure la mida però l'efecte és molt bo.

super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 7:21 am

Queda molt bé super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 9:01 am

A mi m'agrada molt l'efecte aconseguit. És una molt bona base, mai mes ben dit. ..!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 6:33 pm

Gràcies per les respostes.

Dons a mi NO m'acaba de fer el pes. L'hi veig alguna cosa que no quadra. No l'hi veieu vosaltres alguna cosa estranya?

Avui, mentre jo estava buscant el què a la torre, de sobte, com si algú encengués un llum, han aparegut els primers raigs del sol del dia. Així que avui puc posar una foto amb llum natural, que totes les anteriors estaven molt mal il·luminades:

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. 7bjq

Ja us dic que no m'acaba de quadrar. Aquí hi ha unes fotos més de la torre del tren d'Olot:

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Eddsy

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. 24ybpn4

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. 161gkz9

Ja vaig dir que no tinc intenció de fer-la exacta sinó que vull que s'hi assembli. I jo trobo que les proporcions no són bones.

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. 2j14ml1

El peu de la torre és bastant aproximat de mides als del O.G, tot i que la part estreta és una mica més ample. El dipòsit és bastant a escala. Però tot plegat dóna una impressió diferent. A mi em dóna l'impressió de que el dipòsit és molt més petit.

Potser això és perquè el peu de la torre és més alt del compte perquè és la mida que donen aquestes peces del kit, i això ha de quadrar. A demés també he tingut en compte les mides de la mànega d'aigua que hi posaré, que és molt més gran que la del O.G, i que a sobre farà que el dipòsit encara es vegi més petit.

Crec que hauré de provar-ho amb un tub de més diàmetre, i fer el dipòsit de forma que guardi una proporció visual.

No ho veieu així?  pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 8:15 pm

Jo crec que és el que tu dius
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 8:33 pm

Suposo que és lo que jo et deia de que es veia estrany potser per la perspectiva de la foto.....i potser és per les proporcions. Tu tens les mides i hauries de fer el dipòsit en proporció, reduint-lo o engrandint-lo, en base a la mida de la torre. És la meva opinió.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 9:31 pm

Buscant proporcions:

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. 264kfhk

No sé que pensar pensativ pensativ pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 10:00 pm

La teva sembla més estilitzada
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 10:04 pm

Potser necessitaries un dipòsit de més diàmetre

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDs Jul 16, 2016 11:55 pm

Si totes les cares de l'estructura tinguessin la mateixa mida potser hauria una altra aire, en ser uns costats diferents dels altres es veu com mes joguina, amb una mica de color a la part marcs, i òxid en els ferros inclòs el dipòsit?

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc
Trenjardinaire
Francesc


Ubicació : Barcelona
Edat : 80
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 940

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDg Jul 17, 2016 9:32 am

Aquesta torre d'aigua esta força ben aconseguida. T'ha quedat molt bé, Olot.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDg Jul 17, 2016 6:20 pm

Veient les fotos diria que l'estructura que aguanta el dipòsit és massa alta.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDg Jul 17, 2016 8:39 pm

El dipòsit original sembla més gran... Tan de diametre com d'altura... Tanmateix quan posis els tubs per alimentar el dipòsit potser canvia la sensació...

En qualsevol cas, les dimensions actuals respecte la locomotora no el veig malament...


I posats a "rizar el rizo"... Has cubicat quanta aigua cap en aquest dispòsit? I quanta aigua cap als dispòsits de les teves màquines?

Això potser et dona una pista...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitimeDg Jul 17, 2016 10:42 pm

Bona feina.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.   torre - Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot. I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Construcció d'una torre d'aigua amb grua inspirada en les del tren d'Olot.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» la construcció d'un Torre de la sorra
» Vagó de construcció anglesa del Tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)
» Tramvia-grua
» grua LGB MATRA
» locomotora grua RT 150

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Edificis, personatges i altres accessoris-
Canviar a: