TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Cercant informació, vagons de càrrega FFCC WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Cercant informació, vagons de càrrega FFCC

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Josep Arias
Aspirant a jardinaire
Josep Arias


Ubicació : Martorell
Edat : 69
Data d'inscripció : 03/06/2016
Nombre de missatges : 8

Cercant informació, vagons de càrrega FFCC Empty
MissatgeAssumpte: Cercant informació, vagons de càrrega FFCC   Cercant informació, vagons de càrrega FFCC I_icon_minitimeDv Jun 10, 2016 10:37 pm

Hola, donç estic cercan informació de vagóns de càrrega dels antics FFCC. Tanmateix tinc el dibuixos amb mides, que hi han als llibres d'en Salmerón.

Voldría saber si hi ha algún lloc a on troba-hi imatges per veur'en mes be tots els detalls.
La finalitat es doble: Primer per fer models per l'antic simulador de trens de Microsoft, Train Simulator i deprés per poder fer planols per la seva construcció en l'ample de 5".

Espero haber col.locat el misatje al lloc adecuat, si no es aixins ja em disculpareu.

Gràcies i salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.mecanizadosmodelismo.com
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Cercant informació, vagons de càrrega FFCC Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cercant informació, vagons de càrrega FFCC   Cercant informació, vagons de càrrega FFCC I_icon_minitimeDs Jun 11, 2016 5:35 am

Mira't aquest apartat, pot ser que trobis una mica del que busques
https://trenscat.forosactivos.net/f55-material-mobil-artesa-personalitzat-modificacions

encara que estic segur que altres companys et donaran més informació

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Cercant informació, vagons de càrrega FFCC Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cercant informació, vagons de càrrega FFCC   Cercant informació, vagons de càrrega FFCC I_icon_minitimeDs Jun 11, 2016 8:15 am

Jo no disposo de gran cosa més que els planells dels llibres d'en Salmeron. Crec que són un bon punt de partida.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Cercant informació, vagons de càrrega FFCC Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cercant informació, vagons de càrrega FFCC   Cercant informació, vagons de càrrega FFCC I_icon_minitimeDg Jun 12, 2016 10:37 pm

Olot escrigué:
Jo no disposo de gran cosa més que els planells dels llibres d'en Salmeron. Crec que són un bon punt de partida.

Ho sento jo o disposo de més informació que la que hi ha a la xarxa o els llibres del Salmeron..

tot i així si puc ser d'ajuda!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Josep Arias
Aspirant a jardinaire
Josep Arias


Ubicació : Martorell
Edat : 69
Data d'inscripció : 03/06/2016
Nombre de missatges : 8

Cercant informació, vagons de càrrega FFCC Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cercant informació, vagons de càrrega FFCC   Cercant informació, vagons de càrrega FFCC I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 7:48 pm

Moltes gràcies per l'informació. També tinc el planells dels llibres d'en Salmerón, que son molt útils encara que necesitaba veure detalls que no tinc clars.
Aprofito per comentar que he vists alguns treballs vostres de modelisme i estic fortament impressionat, mare de déu quin nivell!! Felicitacions a tothom.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.mecanizadosmodelismo.com
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Cercant informació, vagons de càrrega FFCC Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cercant informació, vagons de càrrega FFCC   Cercant informació, vagons de càrrega FFCC I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 9:31 pm

Jo diria que als arxius de l'Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona tenen planos bastant detallats, dibuixats fa molts anys per un antic soci, en J Kunst.

http://www.amicsdeltren.com/
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Cercant informació, vagons de càrrega FFCC Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cercant informació, vagons de càrrega FFCC   Cercant informació, vagons de càrrega FFCC I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Cercant informació, vagons de càrrega FFCC
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Vagons de càrrega H0m
» Exemples de carrega de vagons
» sostres (vehicles de passatgers i vagons de càrrega)
» Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)
» Construcció de vagons diferents a partir de vagons LGB

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: TREN REAL :: Catalunya, Balears, Valencia-
Canviar a: