TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Ferrocarril de Sarrià WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Ferrocarril de Sarrià

Ir abajo 
+4
ostman
Sisu
Olot
TramBlau
8 participantes
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12103

Ferrocarril de Sarrià Empty
MissatgeAssumpte: Ferrocarril de Sarrià   Ferrocarril de Sarrià I_icon_minitimeDj Jun 02 2016, 22:45

Estic preparant els plànols per a tall de làser de tres models dels Ferrocarrils de Sarria, està imatge correspon al la planxa de 3 mm, on estan la base i els tres laterals, les mesures són pràcticament les mateixes, és que encara no puc treballar en els altres models del tramvia blau i dels CFGC, tinc una mà a recuperacio i espero que aviat em operin l'altra, però per estar a l'ordinador no tinc cap problema. Espero que reconegueu els tres models que estic preparant.
Les peces que es veuen ja estan gairebé acabades, ara ja estic treballant en els frontals que són una mica més complicats

Ferrocarril de Sarrià 21cfqte

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33108

Ferrocarril de Sarrià Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià   Ferrocarril de Sarrià I_icon_minitimeDj Jun 02 2016, 22:53

Pere, tu també ets una altra màquina !!!

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Ferrocarril de Sarrià Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià   Ferrocarril de Sarrià I_icon_minitimeDj Jun 02 2016, 22:53

ets incansable, quants projectes!
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12103

Ferrocarril de Sarrià Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià   Ferrocarril de Sarrià I_icon_minitimeDj Jun 02 2016, 23:12

Ara és l'únic que puc fer, i aturat no tinc ganes d'estar.
Amb els dissenys preparats i una vegada que tens els dissenys fets en AutoCAD, el fer-los en fusta es molt fàcil, i el tall per làser agilitza molt la feina per muntar-los com si fossin un puzle, els detalls i la pintura són mes la part lenta.
El primer és el Brill 301, el segon és el 18 i el tercer és el 403

Ferrocarril de Sarrià 10xg9yw

Ferrocarril de Sarrià 2n8st3t

Ferrocarril de Sarrià 16i9yqh

Pere


Editat per darrera vegada per TramBlau el Dv Jun 03 2016, 09:10, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Ferrocarril de Sarrià Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià   Ferrocarril de Sarrià I_icon_minitimeDv Jun 03 2016, 07:15

És molt bon projecte... jo tambe els vaig veure quan fa uns anys els van portar a l'estació de les Planes...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

Ferrocarril de Sarrià Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià   Ferrocarril de Sarrià I_icon_minitimeDv Jun 03 2016, 13:47

reverent reverent reverent reverent reverent aplaud aplaud aplaud geek geek geek

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Ferrocarril de Sarrià Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià   Ferrocarril de Sarrià I_icon_minitimeDv Jun 03 2016, 15:18

Els faràs a la nostra escala, ajustant els bogies, o els faràs més petits per mantenir la proporció?

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12103

Ferrocarril de Sarrià Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià   Ferrocarril de Sarrià I_icon_minitimeDv Jun 03 2016, 18:40

Respecte el llarg a escala 22,5 que és sense enganxalls de 0,666 m, per l'ample poso la mesura màxima de gàlib que és de 0,115 m. i per l'alt hi ha dues mesures, el 403 i 301, 0,119 m. i 0,122 m. pel 18, tot això de caixa i mesures exteriors, falten els bogies i el pantògraf amb els suports

Ferrocarril de Sarrià 2v3qzyw

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Ferrocarril de Sarrià Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià   Ferrocarril de Sarrià I_icon_minitimeDg Jun 05 2016, 23:07

Seguiré a veure el treball que es fa fa aquí....
Tornar a dalt Ir abajo
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

Ferrocarril de Sarrià Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià   Ferrocarril de Sarrià I_icon_minitimeDg Jun 05 2016, 23:15

Un projecte molt maco, amb la teva habilitats et quedarà xulíssim.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Ferrocarril de Sarrià Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià   Ferrocarril de Sarrià I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ferrocarril de Sarrià
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» El Ferrocarril de Les Feixes [Sisu]
» Transport per ferrocarril
» FRT Ferrocarril de Rio Tinto
» Ferrocarril Val de Martyn
» El Ferrocarril a Catalunya

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: