TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+15
flyfabio (†)
el terrat de margarit
ODAKIM
Víctorf
MALLET73
Olot
ignasibaga
fve
alejandro sasplugas
Mitjans
ostman
TramBlau
josepmaria
Shay
Sisu
19 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Següent
AutorMissatge
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDt Maig 17, 2016 6:02 pm

Però amb el de dalt, ja directament llastra la màquina. .. riuuuu

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDc Maig 18, 2016 2:39 am

Hola Amics!!

NArcís m'agrada molt aquest tractor...sembla que no però devegades les coses sencilles donen molta feina..anims està quedant genial..!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDc Maig 18, 2016 3:48 am

Això és un senyor Cargol...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDj Maig 19, 2016 2:06 am

Mitjans escrigué:
Però amb el de dalt, ja directament llastra la màquina. .. riuuuu


si perfecte per el teorema de sasplugas.... riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

jo va uns 5 anys que els vaig perdre en conèixer el foro.... riuuuu riuuuu riuuuu riuuu riuuu

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDj Maig 19, 2016 3:05 am

Si, i tots els has reciclat per fer aparells molt, molt grans...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDs Maig 21, 2016 11:22 pm

Per fi un avenç significatiu en la construcció.
Gràcies als tallers Mitjans, he pogut fer que el model tingui les bieles per fora el bastidor, com a la realitat. Ara ja està muntat i provat i en principi fuciona bé, tot i que tot està ajustat al mil·límetre.
Els baixos els he pintat per poder fer el muntatge i després ja repassaré el que falta, embrutant una miqueta i tallant els cargols que sobresurten, etc.
També he donat una capa de gris al sostre per veure com queda i m'agrada força, però per fixar-lo esperaré cap al final de tot. També he posat mànegues de fre i ganxos i em falten els topalls perquè no en tinc ni tampoc les bases quadrades per fixar-los.
Encara queda força feineta, una mica a la cabina perquè no es vegi tant despullada a l'interior, escales d'accés, topalls i algunes canonades de frens i tub d'escapament.

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 8yf7g6

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 353a8i9
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDs Maig 21, 2016 11:50 pm

Es veu francament bé...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDs Maig 21, 2016 11:53 pm

M'agrada molt
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Víctorf
Trenjardinaire
Víctorf


Ubicació : Móra la Nova
Edat : 66
Data d'inscripció : 19/03/2011
Nombre de missatges : 654

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 12:16 am

es molt maco...
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 1:34 am

Tren super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 1:54 am

smiley-char013 smiley-char013 reverent reverent aplaud aplaud aplaud baba baba baba
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 2:30 am

per cert mirant les imatges com has pensat collar el sostre??


mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 2:41 am

Té molt bon aspecte! aplaud

Quan dius que va tot molt ajustat, hauria calgut que el suplement de la biela fos una mica més llarg? Sempre s'hi pot arribar a posar un gruix per a separar encara més.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 4:09 am

Lo teu es orfebreria pura, em trec el barret una vegada mès.

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 5:26 am

MALLET73 escrigué:
per cert mirant les imatges com has pensat collar el sostre??


mallet73

El sostre no tindré més remei que enganxar-lo, sino no quedarà bé la forma, li he donat moltes voltes.


Mitjans escrigué:
Té molt bon aspecte!  aplaud

Quan dius que va tot molt ajustat, hauria calgut que el suplement de la biela fos una mica més llarg?  Sempre s'hi pot arribar a posar un gruix per a separar encara més.

Va bé Joan, els justos van al cel. Res a dir, però és un lloc on han de coincidir moltes mides i hi pot haver roçaments i altres històries que per sort aquí no ha passat. super12 super12 super12 reverent




Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 5:36 am

Sisu escrigué:
MALLET73 escrigué:
per cert mirant les imatges com has pensat collar el sostre??


mallet73

El sostre no tindré més remei que enganxar-lo, sino no quedarà bé la forma, li he donat moltes voltes.


Mitjans escrigué:
Té molt bon aspecte!  aplaud

Quan dius que va tot molt ajustat, hauria calgut que el suplement de la biela fos una mica més llarg?  Sempre s'hi pot arribar a posar un gruix per a separar encara més.

Va bé Joan, els justos van al cel. Res a dir, però és un lloc on han de coincidir moltes mides i hi pot haver roçaments i altres històries que per sort aquí no ha passat.  super12  super12  super12  reverent





no pots collar-lo amb uns cargols a la cabina?? o ficar-li unes grapes.. pe que encaixi i quedi ficsat???

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 5:38 am

No, el problema són els extrems que han de quedat molt corbats cap a les parets i això només serà possible enganxant-lo......i ja veurem....
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 6:00 am

Sisu escrigué:
No, el problema són els extrems que han de quedat molt corbats cap a les parets i això només serà possible enganxant-lo......i ja veurem....

si ja entenc el que vols dir...llavors tindràs que fer l'interior de la cabina abans i desprès deixar l'ultim engantxar...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 6:25 am

genial genial genial genial
applaud applaud applaud applaud

Sense paraules que puguin fer justícia. reverent reverent reverent

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 7:51 am

Bona feina,
m'agrada el format de tracció

aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 8:16 am

I si proves de fer-li unes costelles per dins?  Apart de donar-li la forma,  et pot servir per a fer un encaix, que entri per dalt a pressió.
Jo ho tinc fet amb diversos vagons i va bé. Li podràs forçar la forma dels extrems i quedarà desmuntable.

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 1e9c3l

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 11:47 am

El que comenta en Joan sembla una bona solució..
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 6:25 pm

Mitjans escrigué:
I si proves de fer-li unes costelles per dins?  Apart de donar-li la forma,  et pot servir per a fer un encaix, que entri per dalt a pressió.
Jo ho tinc fet amb diversos vagons i va bé. Li podràs forçar la forma dels extrems i quedarà desmuntable.

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 1e9c3l

La forma ja la té. però els costats "cauen" molt avall per fora de la cabina i això és el que posa les dificultats. L'única manera seria usar un material que es quedés en la forma que li dones un cop doblegat.
De totes formes ara ja el tinc fet i no ho canviaré pas. Quan sigui el moment l'enganxaré i espero que quedi com jo vull.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 6:36 pm

La cabina es desmunta del bastidor? Si és així, enganxa el sostre sense problema, sempre pots accedir per sota. Muntes l'interior de forma independent i la cabina a sobre, que ho aguanti tot. Has vist com està feta, per exemple, una Schöma? Doncs així. Mira-t'ho.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 6:37 pm

Una consulta:

Ahir li vaig fer una pintada a la carrosseria per veure com quedava. Cal pintar diferent les baranes, manetes, etc, però temps al temps. Queda bé, però el veig molt uniforme, tot i que el vull embrutar una mica. L'he pintat de gris, la veritat és que el color original és força.....indefinit...però crec que no quedarà malament si l'embruto com a les fotos.
Ara us poso unes imatges del model original a veure si us sembla que el color és tot uniforme, sobretot carrosseria i sostre. Evidentment els baixos són negres i les vores grogues....

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 2sah2ye

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Orkys8

Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Jubwc4
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres) - Página 4 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció Locotractor BA12 del Blanc Argent (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 12Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: