TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+9
fve
ignasibaga
Olot
TramBlau
Maxx_Rivoli
MALLET73
Mitjans
ostman
Sisu
13 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDg Gen 17, 2016 5:20 am

Gràcies Ignasi, una peça sense pretensions però tenia ganes de tenir un vehicle d'aquest tipus.
I a més em sento "lliure" de modificar algunes coses si em ve de gust.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDg Gen 17, 2016 6:20 am

I tant que si

ok ok ok ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDl Gen 18, 2016 4:22 am

formidable formidable formidable formidable formidable 10 10 10 10 10 10 jo en vull una!!!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDl Gen 18, 2016 5:15 am

Ahir tenia el sostre fet però no m'agradava, es veia cutre i no reflectia l'estil del model original. Potser quan l'acabi no serà una rèplica exacte però lo que veia no m'agradava.......així que el vaig eliminar i en faré un altre.
Sóc lent però si faig com la Penélope.....
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDl Gen 18, 2016 9:37 am

Sisu escrigué:
Ahir tenia el sostre fet però no m'agradava.......així que el vaig eliminar i en faré un altre.
.....


applaud applaud applaud applaud applaud

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDc Gen 20, 2016 2:14 am

Mica en mica a tallers van fent avenços tot i el fiasco del sostre ( diable ). Ara tinc aquest que és nou, a falta de polir-lo.
Potser aquest model no m'està quedant molt reeixit o a mi em fa aquesta sensació. El motor és complicat de fer, ara li falta la reixa del radiador.

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 2r4u5ci
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDc Gen 20, 2016 2:19 am

Té molt bona pinta super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDc Gen 20, 2016 3:06 am

10 10 10 10 Felicitats Felicitats Felicitats formidable formidable formidable
continuu dien que jo en vull una!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDc Gen 20, 2016 9:44 am

No veig cap sostre ni motor.

nose nose nose

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 22, 2016 11:14 pm

Hola a tots.
Us poso un parell d'imatges de les noves feines, caixes de greixos i llums, ara ja amb interruptor que està a la caixa de càrrega dissimulat.

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 2d9qw0l

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 2uj1g14
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 22, 2016 11:16 pm

genial

applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 22, 2016 11:19 pm

affraid affraid affraid formidable formidable formidable formidable formidable formidable

repeteixo jo en vull una!!!

gandulaire plus però quant ti poses, ets la.. censura censura censura censura

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 22, 2016 11:25 pm

Jo no crec que en Narcís sigui gandulaire. Més aviat te etapes, com la majoria. I quan s'hi posa és perfeccionista i treballa molt be.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 22, 2016 11:34 pm

Gràcies Amadeu, crec que m'entens.... Embarassed Embarassed Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 22, 2016 11:35 pm

Per cert, les caixes de greixos han estat un intercanvi amb els tallers Mallet73, amb el que col·laborem regularment
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 22, 2016 11:37 pm

Jo ja m'ho havia imaginat. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 22, 2016 11:40 pm

Aquestes "petites" ajudes valen el seu pes en or!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 22, 2016 11:45 pm

Sort que no són de plom !!!! riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 22, 2016 11:45 pm

Apreciats amics!!

"gandulaire" ha estat com l'he anomenat!!! ser d'aquestes etapes d'activitat i d'inactivitat,.. de la seva vergonya,.. de la seva llunyania..però l'aprecio molt i és un plaer haber-lo conegut i poder col.laborar amb el seu taller.. Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

m'agrada molt com treballa i el resultat..com diuen a casa lo bo es fa esperar..!!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 22, 2016 11:50 pm

Carles, tu si que no ets un gandulaire. Jo admiro la capacitat que tens de treballar. Què dic de treballar? hauria de dir potser capacitat de no parar. No sé com t'ho fas. Si jo tingués la teva capacitat ja hauria acabat el tren de casa fa molt de temps i hauria construït la meitat dels meus projectes...

En fi, aquí confesso que em fas enveja.

És normal que els demés et semblem una mica gandulaires.  riuuu


Editat per darrera vegada per Olot el Dv Gen 22, 2016 11:50 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 22, 2016 11:50 pm

I no està solter!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 22, 2016 11:51 pm

En aquest tema ja no hi entro !!

riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 22, 2016 11:57 pm

Olot escrigué:
Carles, tu si que no ets un gandulaire. Jo admiro la capacitat que tens de treballar. Què dic de treballar? hauria de dir potser capacitat de no parar. No sé com t'ho fas. Si jo tingués la teva capacitat ja hauria acabat el tren de casa fa molt de temps i hauria construït la meitat dels meus projectes...

En fi, aquí confesso que em fas enveja.

És normal que els demés et semblem una mica gandulaires.  riuuu

nono nono nono no us considero a cap gandulaires!! cada un de vosaltres m'ha ensenyat coses que crec que es van reflectin en els meus projectes uq enecar no han acabat de bon tros..enveja..buf si jo t'expliques podriem omplir el foro..

Sisu escrigué:
I no està solter!!!

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed les bones amistats en poden contar amb els dits d'una mà!!

Olot escrigué:
En aquest tema ja no hi entro !!

riuuuu riuuuu

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu deixem aixó d'entrar o sortir i estem per la dresina eh!!! riuuuu riuuuu riuuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDv Gen 22, 2016 11:58 pm

Si, val més riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitimeDs Gen 23, 2016 4:43 am

Tren aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres) - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (França) (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: