TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]

Ir abajo 
+24
Shay
tram47
4000Talguera
bantren
el terrat de margarit
Olot
lluis7
jaume
fve
Mak
ODAKIM
joancat
Mitjans
Sonderzug
ignasibaga
josepmaria
Sisu
TramBlau
peps
Maxx_Rivoli
alejandro sasplugas
ostman
MALLET73
KTK
28 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDt Set 19, 2017 2:48 am

Olot escrigué:
...
Herr Hopmann s'ha compromès a tenir-lo en sis setmanes.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDt Set 19, 2017 3:24 am

Una estructura d'aquestes característiques és molt delicada i si a més ha de ser mòbil encara més.
Veig que ja tens molt pensada la jugada, però deixem posar-hi una mica de cullerada dels meus pros perquè els puguis rumiar i fer el que creguis millor.
El perill més gran que pot tenir un pont tant gran és una trompada, vingui d'on vingui, ja sigui per tancament sobtat, per una empenta o la caiguda accidental d'un objecte sobre ell, penso en aquelles ventades que et van tombar testos, arbrat i altres coses, una estructura així fa força resistència al vent.
Està molt bé que el pont s'aixequi per una banda per facilitar el pas de una banda a l'altra, però hauria d'estar el mínim de temps possible en posició vertical, ja que és quan és més vulnerable. Penso que hauria de ser fàcilment desmuntable, com un treure i posar, posant uns passadors a les frontisses, deixant-lo "plegat" en algun lloc segur mentre no es juga amb els trens, per facilitar la circulació per la terrassa mentre es fan treballs de construcció o manteniment del circuit de trens o simplement que es fa una activitat aliena als trens.
La part elèctrica del pont pot ser endollable just per sota de la frontissa, a l'altra banda del pont hi pot haver uns contactes que en el moment en que es tanca el pont dona corrent als dos trams de via immediats al pont i aïllats de la resta del circuit de manera que si el pont no està en la posició correcte aquests trams estan sense corrent, però a la vegada pot tenir un mecanisme que en el moment en que s'aixeca el pont o que es treu aquest mecanisme fa sortir una "barrera" que impedeixi la caiguda de trens, a les màquines no caldria ja que el tram de via precedent estaria sense corrent, però aquests trams son en pendent i algun vagó es podria precipitar al vuit.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDt Set 19, 2017 4:49 am

Ignasi, moltes gràcies per el teu interès. Els teus consells i valoracions sempre son benvinguts.  Very Happy

Si que tinc la jugada pensada i calculada. Fa molts anys que tinc aquest projecte al cap  pensativ , i per tant està ben madurat. Això no vol dir que no se'm pugui escapar res o cometre cap error. Per tant em va molt be rebre els teus consells.  

Tens raó que és una estructura delicada. Desconec el pes que tindrà, com ja vaig dir anteriorment. Crec que el pes és un factor que hi te molta importància. Però els ponts que fa aquest home son d'una agraïda solidesa, o al menys així m'ho ha semblat.

No em fa patir gaire el vent, per molt que m'hagi tombat testos i altres coses. Els testos una planta que tenen una planta que fa forta resistència a l'aire, ofereixen una base molt petita per a evitar que aquests es tombin, per molt que pesi el test. En canvi aquesta estructura, tot i ser molt llarga, no crec que posi tanta resistència com una planta, perquè el vent pot circular entre mig de l'estructura. Tot i que en realitat farà la seva resistència, i aquesta pot arribar a tenir una certa importància, espero que la frontissa amb que anirà collat serà prou forta com per a suportar les forces que es derivin d'aquesta resistència (i que poden anar en qualsevol direcció). Sobre tot si el puc mantenir dret amb una barra (o dues) que el lliguin limitant els moviments que pugui fer en conseqüència del vent. Tot això ho estudiaré detingudament quan tingui la peça a les mans i vegi la seva consistència i pes real.
Naturalment que tot i així serà millor mantenir-lo en posició horitzontal, sobre tot quan faci vents forts. Tens tota la raó de que aquesta és la posició en que és menys vulnerable.

Òbviament s'ha d'evitar qualsevol trompada. Em sembla que la més fàcil pot ser la de caiguda brusca en posició horitzontal. Això ho he pensat, i vull estudiar de posar-hi una goma en el punt d'apoio o una molla, de manera que amortigüés una possible "escapada". Però tot això, repeteixo, és a estudiar amb el pont a les mans.

Un altre tipus de trompada que si que em fa patir, és la que es pot produir si algú troba més pràctic passar per sota del pont enlloc de pujar-lo o d'esperar que jo el pugi, i que li doni una trompada al passar, que faria forces laterals (les més perilloses!). Això podria passar si venen visites amb criatures, com ja m'ha passat amb les fustes que tenia com a pont provisional. Tinc en estudi posar algun reforç lateral als punts de subjecció, o posar alguna cosa que pengi per sota del pont dificultant el pas per sota seu, però no estic segur de que sigui suficient.
(s'ha de pensar en tot!)  Very Happy
Tot i així, per molt que es pensi en tot, és una peça delicada i no hi haurà mai una seguretat absoluta de que no passarà res. El risc "0" no existeix.

No és només l'estructura que és delicada. També la frontissa i la base a on ha d'anar collada poden rebre una tensió molt forta en cas de trompada o de vent, donat que el pont és molt llarg i pot arribar a fer molta força de palanca. Si la base a on va collat el pont es malmet tindré un problema de solució no gaire fàcil.  affraid El pont s'haurà de manipular amb compte i serenitat.

Trobo que és una bona idea el que proposes de que sigui fàcilment desmuntable, tot i que desmuntat també és força vulnerable perquè llavors hi pot haver una caiguda, ja sigui per una ventada, o per un error al manipular-lo. És un risc més afegit. Però és interessant de tenir la possibilitat de desmuntar-lo fàcilment si es necessita.

A la banda contraria de l'articulació ja hi he previst el pas d'uns cable elèctric per a instal·lar-hi un sensor de final de carrera. Aquest sensor ja el tinc comprat i tot. N'hi ha de diferents graus d'hermeticitat. Tenint en compte que estarà a l'exterior i sovint sota la pluja, el vaig comprar del grau més elevat, que és per a poder treballar submergit dins de l'aigua.
El que tinc previst fer quan faci tota la instal·lació elèctrica definitiva del circuit, és aïllar els 4 tams d'accés al pont (el pont en sí mateix no cal), per a evitar que estant el pont aixecat per despiste pugui arribar-hi un tren que no trobi el pont, i tenir un disgust.

No he previst cap sistema de barreres. Si que vaig pensar en un sistema de via d'estrelladero amb una agulla i una via que desviés un eventual vagó o grup de vagons que poguessin desenganxar-se d'un tren que pugés per el tram més llarg de via amb pujada consecutiu al pont. Aquest desviament dirigiria els vagons cap a la vegetació que hi ha al mig del triangle. Però finalment vaig desestimar fer-ho perquè complica massa les coses. Si un dia baixa un vagó i el pont està aixecat, dons malament. Algú haurà de tenir bons reflexes i agilitat. Sinó, mala sort.  triste6  En qualsevol cas, aquesta és una de les raons perquè el doble enganxall és obligatori als FFCC de La Terrassa.  Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDt Set 19, 2017 5:04 am

Ben reflexionat, quan parlava del vent i les plantes era més aviat en el sentit de caiguda de una planta sobre el pont al ser tombada pel vent, el vent té molta força encara que un principi ens sembli que no en fa massa, quan treballava en línies elèctriques el pujar a torres en dies de vent no era agradable a vegades et donava la impressió que ballaves.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDt Set 19, 2017 5:10 am

No és fàcil que caigui una planta a sobre del pont. Són plantes petites. I els "arbres" més grans els mantindré apartats, tot i que no veig un gran risc si un "arbre" es tomba i queda recolzat en el pont.

És més fàcil que, mentre encara estic treballant en la construcció, transportant materials, eines, fustes més o menys llargues o altres cosos voluminosos, planxes de pedra, taules de treball... li donés una trompada.
Per això potser no el muntaré de forma definitiva fins d'aquí a un cert temps.

Si no em surt cap contratemps, l'any vinent hauria de poder fer una important avançada en aquest sentit.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDt Set 19, 2017 5:17 am

ok ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDt Set 19, 2017 7:07 am

Fico cullerada en aquest tema sense voler atabalar a ningu. No crec que aquest pont pesi molt . penso que sera construit amb dur alumini, si es aixi, jo en el teu lloc i pensan que estara colocat al seu lloc casi sempre  no em complicaria la vida amb frontises, sencillament faria uns bons encaixos a banda i banda i  per gravetat i allotjaria el pont , quan calgues passar aixeco a pes el pont i el pengo horitzontal a un suports previament adosats al circuit tan prop com es pugi crec que desde tots els punts de vista estalviaras problemes i les conexions electricas seran fiables del tot .  

Alexandre dixit.........
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDt Set 19, 2017 7:10 am

És una opció a tenir en compte. pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDc Set 20, 2017 6:16 pm

Demà fa quatre anys de la darrera jornada de portes obertes.

Us en recordeu? Very Happy

https://youtu.be/Uknz5o2LjkE
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDc Set 20, 2017 7:40 pm

Jo no... triste6

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 21, 2017 5:38 am

Ja han passat 4 anys!!!??? Caram com passa el temps!! doncs aviat en tindrem que fer una altre! almenys si no celebrar el nou pont en 6 setmanes... Wink Wink Wink Wink Wink


riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

Salutacions

mallet73

p.d. per si decas no ho celebrarem amb cava com fan amb el vaixells...per si decas...!!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 21, 2017 6:17 am

No veig gaire clar fer una jornada de portes obertes amb tanta gent com aquell any. El lloc és molt limitat i no és possible que tothom hi sigui en el mateix moment, malauradament.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 21, 2017 7:22 am

Olot escrigué:
No veig gaire clar fer una jornada de portes obertes amb tanta gent com aquell any. El lloc és molt limitat i no és possible que tothom hi sigui en el mateix moment, malauradament.

d'acord, doncs caldrà fer visites guiades i de poc públic, aixó ho instal.lar una webcam en directe, per conectar-nos i veure'l

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 21, 2017 7:24 am

Lo de la webcam ja ho vàrem parlar llavors, però no vaig trobar la manera. Si algú en sap i es veu en cor, em presto amb molt de gust.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 21, 2017 7:28 am

Sempre pots anar al pis de sota i demanar d'apuntalar tota la terrassa... riuuuu

Els dius que només és un dia... angell

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 21, 2017 7:29 am

El tema de la webcam, avui en dia és tan senzill com posar un portàtil amb la càmera i retransmetre a través de facebook

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDj Set 21, 2017 7:43 am

Mitjans escrigué:
Sempre pots anar al pis de sota i demanar d'apuntalar tota la terrassa... riuuuu
Els dius que només és un dia... angell

No és pas per una qüestió de pes, sinó d'espai. Si col·lapsem la terrassa, ni ens podem moure a gust, ni podem veure be els trens. És la conclusió a la que vaig arribar aquella vegada.

Potser la solució seria fer tot el cap de setmana i que els interessants s'inscribissin per un matí o una tarda de cada un des dies, limitant el nombre de persones que hi pogués haver en cada "sessió".

Però això només és un idea.

Mitjans escrigué:
El tema de la webcam, avui en dia és tan senzill com posar un portàtil amb la càmera i retransmetre a través de facebook

Dons ni idea. Aquí si que necessitaré un expert.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDv Set 22, 2017 6:38 am

Per 40 € hi ha càmeres molt interessants a Amazon per a conexion per mòdem i wifi, et donen les dues opcions i són molt fàcils d'instal·lar, jo les utilitzo per controlar la casa quan no hi som, pel telèfon a un web per defecte.
Per a un circuit faria falta poder tenir una web publica on incrustar com càmera web, ho veig factible si entens una mica, principalment de programacion per construir-te el web o que te la facilitin amb les webcam. És una cosa que sempre m'ha cridat l'atenció

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDv Set 22, 2017 8:41 am

Amadeu lo del pont es genial
sera metàlic o d`acer 
allà a on va et quedarà genial super12 super12
salutacions
PEP
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDv Set 22, 2017 8:51 am

Moltes gràcies per les explicacions sobre webcams. Vaig prenent nota. ok

peps escrigué:
Amadeu lo del pont es genial
sera metàlic o d`acer 
allà a on va et quedarà genial super12 super12
salutacions
PEP
Tren

Gràcies, Pep.

El pont es farà d'alumini.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDg Set 24, 2017 8:44 am

Sorpresa!!!

El pont que havia de construir-se en 6 setmanes, ja està llest. Només han passat 11 dies des de la formalització de la comanda.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Img-2012

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Img-2011

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Img-2010
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDg Set 24, 2017 8:47 am

Caram! Això sí que és una sorpresa de les que agraden! applaud

O aquests dies té poca feina o hi té la mà trencada a fer ponts d'aquests!

Enhorabona!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDg Set 24, 2017 8:48 am

Genial, això és rapidesa i té molt bona pinta

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
4000Talguera
Trenjardinaire Plus
4000Talguera


Ubicació : Hospitalet de Llobregat
Edat : 46
Data d'inscripció : 12/02/2017
Nombre de missatges : 1242

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDg Set 24, 2017 8:48 am

Que passada de viaducte.
genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitimeDg Set 24, 2017 9:04 am

Mitjans escrigué:
...
O aquests dies té poca feina o hi té la mà trencada a fer ponts d'aquests!...!

També hi ha la possibilitat de que pensi que si ens independitzem el dia 2, i si ens foten fora d'Europa, que no es quedi sense cobrar la feina ! Very Happy


Editat per darrera vegada per Olot el Dg Set 24, 2017 9:05 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot] - Página 21 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 21 de 40Anar a pàgina : Previ  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Següent
 Temas similares
-
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]
» les 5 màquines St Léonard del tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: