TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Canvi d'aspecte d'un cotxe suís WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Canvi d'aspecte d'un cotxe suís

Ir abajo 
+4
Sisu
ostman
Mitjans
ulises
8 participantes
AutorMissatge
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1209

Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Empty
MissatgeAssumpte: Canvi d'aspecte d'un cotxe suís   Canvi d'aspecte d'un cotxe suís I_icon_minitimeDc Des 02, 2015 11:02 am

Comparada amb les meravelles que es veuen en aquesta secció, aquesta personalització que presento és un assumpte menor. Com en la meva maqueta no pretenc reproduir cap ferrocarril real en particular, sinó un d'imaginari basat en els meus records de joventut de la via estreta de la cornisa cantàbrica, em puc permetre tota mena de llicències.
Així, partint d'un cotxe suís de la RHB, que denota que pertany a un ferrocarril ben dotat de mitjans, amb una mica de pintura, massilla de modelisme, i eliminant "luxes" innecessaris com les manxes d'intercirculación aconseguim un cotxe espartà i de aspecte molt més familiar ...

Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Coche_10

Abans


Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Bb7-1910


Editat per darrera vegada per ulises el Dl Maig 04, 2020 1:17 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'aspecte d'un cotxe suís   Canvi d'aspecte d'un cotxe suís I_icon_minitimeDc Des 02, 2015 11:12 am

Cap feina es pot considerar un assumpte menor, perquè tothom fa el que millor sap, i això és el que té valor.

Em sembla una personalització ben aconseguida.

Mon pare sempre em recorda que les línies d'aquí no tenien massa recursos i que sovint no gastaven ni en pintura.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'aspecte d'un cotxe suís   Canvi d'aspecte d'un cotxe suís I_icon_minitimeDc Des 02, 2015 12:05 pm

Interessant personalització...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'aspecte d'un cotxe suís   Canvi d'aspecte d'un cotxe suís I_icon_minitimeDc Des 02, 2015 1:05 pm

Doncs trobo que fa molta patxoca, bona feina. ok
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'aspecte d'un cotxe suís   Canvi d'aspecte d'un cotxe suís I_icon_minitimeDc Des 02, 2015 2:07 pm

Tren super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'aspecte d'un cotxe suís   Canvi d'aspecte d'un cotxe suís I_icon_minitimeDc Des 02, 2015 3:45 pm

Mitjans escrigué:
...
Em sembla una personalització ben aconseguida...

Sisu escrigué:
Doncs trobo que fa molta patxoca, bona feina. ok

Completament d'acord. M'agrada. Sempre he pensat que aquest vagó te un cert aire de Pullman de Vascongados. Ara veig que no anava pas tan errat. Felicitats per la personalització.

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'aspecte d'un cotxe suís   Canvi d'aspecte d'un cotxe suís I_icon_minitimeDc Des 02, 2015 4:36 pm

Em semble molt bè, a mi m`encanta personalitzar el material i fuguir de la uniformitat,intentan acostarnos a l`imatge dels nostres ferrocarrils. En aquest cas especialment ben aconseguit.

                                                                                                                Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'aspecte d'un cotxe suís   Canvi d'aspecte d'un cotxe suís I_icon_minitimeDt Des 08, 2015 2:04 am

Personalització simple però molt eficaç. BELLA !!! BELLA !!!
applaud applaud genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
Contenido patrocinado





Canvi d'aspecte d'un cotxe suís Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'aspecte d'un cotxe suís   Canvi d'aspecte d'un cotxe suís I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Canvi d'aspecte d'un cotxe suís
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» canvi de look d'una LGB otto
» Cotxe de passatgers del cremallera de Núria
» Cotxe AB 57 de CFGC
» Cotxe Olot Arkit
» Retrete de cotxe de passatge

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: