TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)

Ir abajo 
+3
Mitjans
ut800035 (†)
TramBlau
7 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDv Oct 09, 2015 4:21 am

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 2q0qefc

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 20hqcs8

Unes quantes modificacions en els plànols inicials permeten fer aquests altres dos models

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 4sen0m

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 33b1glt

Tampoc és que calgui modificar moltes altres coses en els planells per a la resta de models, bàsicament entre els dos models fet estan la major part de les peces per a la resta de cotxes dels que l'Amadeu mè va donar la informació.

Pere

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDv Oct 09, 2015 7:10 am

Mira que aprofites be l'espai de la fusta !

aplaud aplaud aplaud aplaud

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDv Oct 09, 2015 8:05 am

S'intenta Laughing , cal ser estalviador, ja saps que quan es porta a tallar, et cobren per minuts, cal procurar fer un mínim de taulers, mínim de temps de preparació a la màquina i que el làser no viatge molt sense tallar, a més pel transport és mes facil Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 1zyvgqg

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 63
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDs Oct 10, 2015 8:44 am

aplaud aplaud aplaud

Felicitacions Pere, ens has demostrat que amb voluntat i ganes tothom pot aconsseguir les seves fites.
Te molt de mèrit aprendre l'Autocad, pero el més important és fer servir l'enginy i provar de fer coses noves.

Espero impacient veure els resultats finals.
Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDs Oct 10, 2015 9:05 am

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 2nu5n5Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 2nu5n5Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 2nu5n5Intento no parar, no crec que sigui bo dir que no sóc capes de fer més, tot i que ja sabem que moltes coses mai sere capaç de aprendre-les.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDj Oct 22, 2015 6:48 am

Ja estan tots els plànols dels cotxes de 14940 mm. falten els més curts de 13690 mm. que espero fer alguna cosa mes endavant.
Els he modificat pel que fa als plans inicials perquè els sostres siguin desmuntables, quan la muntanya el primer ja veuré si ho he aconseguit

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Iw7spi

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 2q1v5ty

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 54u2ht

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 34qjits

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Vgrfxk

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Evc9qh

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Do8o06

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 S4pb0l

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 2ekps1c

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 2mpev6a

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 F9gqr7

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Ehfd6t

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Xel8qr

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 2dqmr14

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 28iq35v

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 M79frt

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 5yalxs

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 9hrhgx

Com es pot veure són molt semblants els plànols en termes generals

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDj Oct 22, 2015 7:59 am

Quina feinada Pere!
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDs Nov 14, 2015 7:28 am

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 2bpstk

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Mt4az8

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 2iuqbn8

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 F404eg

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Nnto5g

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 11ucena

Ja tinc preparada la sèrie del B 51 al 56, a veure si aquesta setmana ja em donen l'alta i puc sortir a tallar per làser que ja tinc ganes de posar-me amb el primer, això d'estar lesionat i no poder caminar bé diable censura

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDs Nov 14, 2015 9:57 am

Doncs a recuperar-se aviat, Pere, que hi ha molta feina per davant!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDs Nov 14, 2015 10:32 am

Igualment! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDs Nov 14, 2015 10:52 am

Gràcies, no és res important, m'han dit que tinc la mateixa lesió que Mesi, però res mes la mateixa lesió, de la resta res. nose
Ja porto tres setmanes de repòs, a veure que em diuen aquest dilluns, estic fart de gel i Voltaren.
A tallar amb làser prefereixo no anar en cotxe, el metro de Glòries està a escassos 50 metres i és una zona que m'és complicat d'aparcar, com les fustes ja les tinc des de fa dies en que em diguin que puc forçar a caminar em vaig a tallar

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 02, 2015 7:20 am

Avui he anat a tallar en el làser aquesta preciositat, són moltes les peces que hi ha i hi haurà d'anar agrupant i preparant-les per al muntatge, de moment la poso en cua a l'espera d'acabar el diorama del 23 del Blau, després en comptes de seguir amb els altres que tinc del Blau començaré aquest

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 15heeu0

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 2cdbwj

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Erd6rq

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 11v6s7p

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 02, 2015 7:34 am

Pere, això és un treball de professional. Moltes felicitats !! Very Happy

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

En veure com treballeu tots de ràpid, estic començant a acomplexar-me nose Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 02, 2015 7:56 am

Ui Amadeu, això no ha de ser res ràpid, el preparar alguna cosa en AutoCAD no m'està sent molt dificil encara que requereix el seu temps, primer fer les peces de tot el conjunt i després cal anar mirant com fer-les encaixar perquè quedin ben subjectes i li donin fortalesa, i aquesta part ha estat molt complicada, he hagut de buscar moltes construccions, veure com les desenvolupaven i intentar adaptar aquesta tecnica a aquesta construcció, són moltes hores davant de l'ordinador, a més tu ja em vas donar molta feina feta, i ho únic que he fet ha estat la part de la fusta, encara falta el llautó

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 02, 2015 7:57 am

Amadeu, enlloc d'acomolexar-te, per què no proves algun dia alguna tècnica d'aquestes? Veient el que ha fet en Pere, aprenent autocad amb tutorials, no veig res imposible .

Pere, es veu que hi ha una feinada per davant, però també és veuen uns encaixos molt bons, que et facilitaran la feina.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 02, 2015 8:02 am

Embarassed Embarassed Embarassed gràcies

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 02, 2015 8:30 am

Nois, em trec el barret, jo ni em plantejaria aprendre això, massa ordinador.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 02, 2015 9:00 am

TramBlau escrigué:
Ui Amadeu, això no ha de ser res ràpid, el preparar alguna cosa en AutoCAD no m'està sent molt dificil encara que requereix el seu temps, primer fer les peces de tot el conjunt i després cal anar mirant com fer-les encaixar perquè quedin ben subjectes i li donin fortalesa, i aquesta part ha estat molt complicada, he hagut de buscar moltes construccions, veure com les desenvolupaven i intentar adaptar aquesta tecnica a aquesta construcció, són moltes hores davant de l'ordinador, a més tu ja em vas donar molta feina feta, i ho únic que he fet ha estat la part de la fusta, encara falta el llautó

Pere

Sé qui hi ha moltes hores que no es veuen. Jo havia fet alguna cosa amb Autocad molt al principi. Llavors treballava amb Autocad 12, que era el primer que tenia opcions en 3D.

Mitjans escrigué:
Amadeu, enlloc d'acomolexar-te, per què no proves algun dia alguna tècnica d'aquestes?  Veient el que ha fet en Pere, aprenent autocad amb tutorials, no veig res imposible .
...

Si, com deia, ja havia fet alguna cosa. Però d'això fa molts anys. Ja hi tornaré quan torni a fer trens. Ara per ara, he d'acabar el circuit, i tant de bo es pogués fer per ordinador !!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDc Des 02, 2015 9:15 am

Aprendre per fer el que jo estic fent és molt bàsic, és més difícil el Photoshop, encara que confesso que no em aniria gens malament un petit curs per poder arribar una mica més lluny

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDj Des 03, 2015 2:23 am

Anar més lluny és que ja et surti muntat! riuuuu

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDj Des 03, 2015 2:41 am

Mitjans escrigué:
Anar més lluny és que ja et surti muntat!  riuuuu

Aprendre més de l'AutoCAD, no sé utilitzar-lo prou, faig els dibuixos que són molt elementals, m'agradaria poder veure el que faig en 3D per poder ajustar-me millor, no sé ajuntar les peces per fer una prespectiva del conjunt, encara que amb el que he après de moment me'n surto prou bé.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDj Des 03, 2015 3:40 am

riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDj Des 03, 2015 4:10 am

A primer cop d'ull fa molta patxoca...
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDj Des 03, 2015 10:50 am

Ja he començat a recopilar les pintures que necessito, de moment he comprat la pintura exterior Acualux setinat núm 838 caoba, és una mica clar i tendre que enfosquir amb negre Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 2wcr6epPlànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 33vbzvcl'interior no es com va, en principi crec que li posaré un vernís amb una mica de color, he de fer més proves a veure que colors vaig escollint

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitimeDj Des 03, 2015 6:00 pm

Al meu parer, el que pot quedar millor a l'interior és un vernís que mostri el color de la fusta, i potser el sostre pintat de blanc.

Per el color exterior, m'agrada perquè el trobo bastant aproximat. Però potser podries enfosquir amb marró fosc. A mi em va costar molt de trobar el to a base de barrejar pintures. Malauradament d'això fa molts anys i no vaig anotar les pintures utilitzades. Crec recordar que vaig partir d'un marró semblant a aquest, que vaig suavitzar amb un rosa format de blanc amb unes gotes de vermell, corregit amb un groc, enfosquit amb un marró... però no em facis cas perquè potser que la memòria m'estigui fallant.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)   Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell) - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Plànols i construcció cotxe passatge CGFC (Martorell)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Retrete de cotxe de passatge
» Primera incursió al món de la fusta. .. cotxe Martorell
» Cotxe tipus Martorell a escala IIm (FFCC de la Terrassa)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe Saló d'inspiració lliure (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: