TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Mallet a partir d`una Stainz i algo mès WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Mallet a partir d`una Stainz i algo mès

Ir abajo 
+2
Sisu
alejandro sasplugas
6 participantes
AutorMissatge
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Mallet a partir d`una Stainz i algo mès Empty
MissatgeAssumpte: Mallet a partir d`una Stainz i algo mès   Mallet a partir d`una Stainz i algo mès I_icon_minitimeDl Jul 13, 2015 6:28 am

Mallet a partir d`una Stainz i algo mès 24pxvtc     Amb aquestes calors i les circulaçions parades,he acabat aquesta "Mallet" que feia temps que tenia al cap , Una Stainz molt malmesa (la caldera) i el restos de una 031, amb un chasis metalic fet  a mida , i un motor de Staiz comprat per Ebay ha permès fer aquest "aparato" que permeterà tirar de composicions pesades , ja sabeu les rampes que tenim al nostre circuit i  aquest rodatge acompanyat de un bon lastre donarà bones prestaçions
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6866

Mallet a partir d`una Stainz i algo mès Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mallet a partir d`una Stainz i algo mès   Mallet a partir d`una Stainz i algo mès I_icon_minitimeDl Jul 13, 2015 6:36 am

Fotos!
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Mallet a partir d`una Stainz i algo mès Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mallet a partir d`una Stainz i algo mès   Mallet a partir d`una Stainz i algo mès I_icon_minitimeDl Jul 13, 2015 6:46 am

Mallet a partir d`una Stainz i algo mès 6z07xv penjar fotos no es lo meu ,soc mes rapid amb la Dremel pero si voleu detalls demaneu, i procurarè complaure.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

Mallet a partir d`una Stainz i algo mès Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mallet a partir d`una Stainz i algo mès   Mallet a partir d`una Stainz i algo mès I_icon_minitimeDl Jul 13, 2015 9:21 am

Moltes gràcies per les fotos, Alejandro.

Un bon treball.

Em sembla entendre que has fet que el motor que hi ha a sota del que abans era una Stainz gira, o fa la funció de bogi. M'equivoco?
Igualment amb l'altre, òbviament.

Veig peces de Stainz, es reconeix la 031T Zillertahl que tu deies, i també veig una topera de Mallet...
Aquests són els seus colors definitius?

Em sembla que aquí tens molt d'espai a omplir de plom. Aquesta màquina pesarà lo seu. L'has lastrat ja? l'has provat?

M'agradaria veure fotos dels seus primers serveis.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Mallet a partir d`una Stainz i algo mès Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mallet a partir d`una Stainz i algo mès   Mallet a partir d`una Stainz i algo mès I_icon_minitimeDl Jul 13, 2015 9:45 am

Si,els 2 blocs son giratoris, vaig fer un chasis metalic i un cop acoplats els motors i provat al circuit vaig anar vestin amb peces LGB el conjunt.La cabina te el terra 2 cm, mes alt ,i va obligar a fer un encaix al radere, es veu a la foto, els tancs permeten un llastrat generos i la topera de mallet es una que tenia trencada de una reparaçio feta a una Mallet autentica. El color no se si es el mes adient nomes he repasat el que tenia ,s`admeten sugerencies. Tindrè que tallar les cames al maquinista o ferme amb un enano..... Aixi que estigui en servei os penjarè fotos.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

Mallet a partir d`una Stainz i algo mès Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mallet a partir d`una Stainz i algo mès   Mallet a partir d`una Stainz i algo mès I_icon_minitimeDl Jul 13, 2015 9:59 am

Suggerències? si n'hagués de fer una potser diria que quedaria be que tot el tanc lateral fos del mateix color. Tret d'això no sabria pas què més dir, perquè tot ho trobo be.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

Mallet a partir d`una Stainz i algo mès Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mallet a partir d`una Stainz i algo mès   Mallet a partir d`una Stainz i algo mès I_icon_minitimeDl Jul 13, 2015 10:18 pm

reverent reverent reverent reverent smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013 aplaud aplaud

gràcies per compartir....

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Mallet a partir d`una Stainz i algo mès Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mallet a partir d`una Stainz i algo mès   Mallet a partir d`una Stainz i algo mès I_icon_minitimeDt Jul 14, 2015 1:31 am

Quins aparatus més macos!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7187

Mallet a partir d`una Stainz i algo mès Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mallet a partir d`una Stainz i algo mès   Mallet a partir d`una Stainz i algo mès I_icon_minitimeDt Jul 14, 2015 9:18 am

Hola Alejandro i tots els demés.

Molt bon treball, super12 super12 super12 , hi ha fotos del procés?, seria molt interessant.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Mallet a partir d`una Stainz i algo mès Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mallet a partir d`una Stainz i algo mès   Mallet a partir d`una Stainz i algo mès I_icon_minitimeDt Jul 14, 2015 10:47 am

Ignasi, em sap greu pero no tinc fotos del proces ,quan estic fent feines no i penso mai ,pero si vols alguna explicaçiò nomes cal dir ho. De totes maneres ja veus que nomes es un reasemblatge de peces ,tallar llimar i encolar.

                                                                  Dons fins aviat , Alexandre-
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Mallet a partir d`una Stainz i algo mès Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mallet a partir d`una Stainz i algo mès   Mallet a partir d`una Stainz i algo mès I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Mallet a partir d`una Stainz i algo mès
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» De Stainz que udola, a Stainz funcional
» El meu mallet
» Construccio locomotora mallet jaume
» locomotora vapor mallet Portugal 1-2-3
» Construcció d'un furgó a partir del Caboose LGB

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: