TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+10
Sisu
ostman
jordi
TramBlau
Maxx_Rivoli
alejandro sasplugas
MALLET73
fve
Mitjans
Olot
14 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDg Maig 31, 2015 6:20 am

Us presento un nou projecte dels Tallers d' Els Aspres, una locomotora diesel que havia circulat per la península i que crec que per la nostra escala és força adequada. Era una màquina de via mètrica basada en una loco de l'exèrcit alemany. Com que Piko reprodueix aquella màquina aprofito una motorització per adaptar-la al meu model. Les distàncies entre eixos no són les mateixes però és el que s'hi assembla més, tan per distribució com per mides.
Els tallers no disposen de la tecnologia d'altres tallers del fòrum i segueixen construint tot de manera artesanal. Tota la construcció serà amb PVC espumat.
Una de les dificultats i/o inconvenients d'aquest tipus de rodatge és que si som fidels a la realitat i fem els tres eixos fixes, no girarà en R1 ni potser en R2, això he d'acabar de confirmar-ho perquè no disposo de corbes R2 ni R3. Una solució de compromís que crec que podria estar bé perquè girés en R2 és no articular completament la màquina, cosa que quedaria molt lletja ja que veure com es dobleguen els eixos en una màquina de 3 eixos fixos potser horrible.
Lo més segur és que doni joc a l'eix del darrera per aconseguir discretament girar en R2.
Us passo unes imatges del model real i unes dels petits avenços fins avui. Em temo que aquesta construcció va per llarg...

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) 2ue5riu


Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) 2r7bs5g

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) 264p6hl

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) 29c7y3t


Editat per darrera vegada per Sisu el Ds Abr 14, 2018 8:25 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDg Maig 31, 2015 9:35 am

Enhorabona per la decisió, Narcís.

Aquest és un projecte molt interessant i també ambiciós. Amb les mans que tens quedarà una peça per treure's el barret.

Si vols provar el gir de la motorització tens el meu circuit a la teva disposició.

Aquí també hi ha algunes fotos més per si et serveixen:

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) 12793543435_a13598191f_b

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) 16

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Image00183

Aquesta màquina havia circulat per totes aquestes línies:

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Fbi6ig
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDg Maig 31, 2015 9:41 am

Gràcies Amadeu, la veritat és que és una peça més difícil de lo que sembla. Nou projecte, nous reptes i noves solucions.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDg Maig 31, 2015 10:48 am

Molt bon projecte Narcís.

Jo em pregunto, si utilitzes la mecànica de Piko, no gira per tots els seus radis de via? No tindrà per exemple, l'eix central amb joc lateral?

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDg Maig 31, 2015 6:14 pm

Exacte Joan, però del que es tracta és de plantejar-se quin aspecte tindrà una locomotora amb 3 eixos fixes que "es doblega pel mig" a les corbes. Estèticament ha de ser horrible.
Busco una solució de compromís entre l'estètica i la funcionalitat.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDg Maig 31, 2015 6:20 pm

El teu objectiu és que giri per R1?

Normalment les motoritzacions de tres eixos fixes tenen joc a l'eix del mig, com proposa en Joan. Però aquesta no el deu tenir, i si és així no ho veig pas possible de fer-l'hi.

Aquesta te l'articulació, que és una solució. A mi també em fa mal de ventre, i si fos jo optaria per eliminar-la, fixant tota la motorització.

Una altra possibilitat fóra d'eliminar la pestanya de la roda del mig, com s'havia fet en infinitat de màquines a la realitat. Però caldrà veure quin efecte estètic representa en la màquina a escala, perquè donat que les pestanyes són exagerades, potser es vegi molta diferència entre unes i altres rodes si l'hi treus la pestanya.

També hi ha la possibilitat d'admetre que no passi per corbes més petites d'un determinat radi.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDg Maig 31, 2015 6:23 pm

Hola Amadeu.
A l'exposició inicial ja explico que, buscant un compromís, miraré de que giri en R2, això farà que si en un futur tinc un circuit i no és gaire gran, admeti el gir en R2 i superior. R1 seria excessiu per lo desagradable que seria visualment.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDg Maig 31, 2015 6:24 pm

Dons jo tinc algunes corbes R2, si vols fer la prova.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDg Maig 31, 2015 9:51 pm

Sisu,

Tinc un cercle de R2 a Jafre. Si vols......
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDl Jun 01, 2015 12:08 am

Gràcies pel vostre oferiment.
Eduard, no pot ser que no ens coneguem, que no estem tant lluny. Com excusa podem aprofitar si he de venir a buscar aquestes corbes de R2.

I també agraït a l'amic Amadeu que sempre m'està ajudant. Per cert, tinc una prova pendent amb un automotor recalcitrant. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDl Jun 01, 2015 1:43 am

Sisu, els caps de setmana quasi sempre hi soc. Avui hi soc faig festa. Tu diràs.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7015

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDl Jun 01, 2015 2:24 am

Seguirem els teus progresos...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDt Jun 02, 2015 5:43 am

Hola Sisu!!!

Com diue l'Amadeu ambles mans que tens..serà una magnifica peça!!! jo estic més acostumat a veure que fas material ferestec Usa etc...no una diesel però no per aixó he de pensar que no serà una bona peça..moltes felicitats...anims i vinga amb força...tu ja saps que jo tinc radis 2 i 3...ara nomès faltaria el temps per poder quedar i fer una circulació....

et segueixo fidelment!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDt Jun 02, 2015 6:47 am

Merci, jo no diria que només he fet material USA, crec que he fet una mica de tot. Però sí, m'agrada el material americà com també l'europeu.
L'únic és que l'ambientació d'algunes línies americanes és inigualable i un material (les locos de vapor, increïbles).
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDl Jun 08, 2015 6:05 am

Bones.
Avui he pogut provar gràcies a l'amabilitat de l'Eduard que el prototip gira en R2, objectiu complert. Però la meva sorpresa ha estat majúscula quan he provat què passava en R1 i resulta que.....també gira!. O sigui que admet tots els radis. Tal com està la màquina fa de mal dir, però no resulta evident el gir de l'eix del darrera i així no fa mal d'ulls.
Ara ja puc seguir amb altres coses, però avanço lentament per la manca de temps.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDl Jun 08, 2015 6:42 am

Enhorabona. Així, al final, fas el bastidor articulat o fixe?

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDl Jun 08, 2015 7:00 am

L' eix del darrera és pivotant. No sé si m'explico bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDl Jun 08, 2015 7:02 am

Si. Però em creia que finalment l'havies fixat al bastidor perquè no pivotés.

Llavors és clar que et gira per tots els radis.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDl Jun 08, 2015 7:05 am

Però com que vaig limitar el moviment perquè no fos massa visible pensava que no deixaria girar en R1, però resulta que sí.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDl Jun 08, 2015 7:07 am

Dons magnífic, no?   Very Happy


Ara caldrà saber si també pot passar per un tram de moltes S seguides en R1
  angell

 riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDl Jun 08, 2015 7:08 am

riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Jun 12, 2015 8:06 pm

Els tallers estan sota mínims i els treballs es fan de manera molt manual, no com els de la competència que estan automatitzats....... riuuu , però es va fent.
Ja tinc una part de la carrosseria acabada. Una d'elles, el frontal que sabia que era conflictiu amb aquest reixat tant especial. Veient fotos d'una màquina que va fer un modelista espanyol vaig veure que va fer el reixat sense relleu i no quedava com al model real. Una llàstima perquè va fer una molt bona feina, segur que hi ha coses que jo no sabré fer, però amb això crec que he trobat la solució. A veure com ho veieu.

Per cert, no sé si hi ha en algun lloc del fórum un esquema elèctric de com conectar i amb quins components els llums d'una màquina per fer llum endavant i llum vermell enrera. Els focus del davant i del darrera seran bombetes però els vermells els faré amb LED petitets (i resitència, quina?). El que crec que no podré posar són els LED del darrera perquè no hi ha espai físic per encabir-los al tester de la cabina.

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) 11t0t9f
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Jun 12, 2015 8:38 pm

Aquesta reixa té molt bona pinta Narcís!

No creguis mai que per no utilitzar grans tecnologies els teus treballs no són de qualitat, ja que tots els que t'he vist són per treure's el barret.

Enhorabona i segueix aixi!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Jun 12, 2015 8:46 pm

Sisu escrigué:
...
Per cert, no sé si hi ha en algun lloc del fórum un esquema elèctric de com conectar i amb quins components els llums d'una màquina per fer llum endavant i llum vermell enrera. Els focus del davant i del darrera seran bombetes però els vermells els faré amb LED petitets (i resitència, quina?). ...


Te n'he posat un aquí, Narcís:

https://trenscat.forosactivos.net/t1829-esquema-per-inversio-de-llums-segons-el-sentit-de-la-marxa#47470


Editat per darrera vegada per Olot el Dv Jun 12, 2015 8:49 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitimeDv Jun 12, 2015 8:48 pm

Les reixes són coll censura udes.

La resta de la màquina també.

Els leds ocupen molt poc espai. No entenc que no et càpiguen a la cabina. Com a últim recurs, si no et caben més fanals, pots posar bombeta i led dins del mateix fanal.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres) I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 7Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Climax (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Dresina Billard DU 50 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: