TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT

En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Comparteixi | 

[Venuts] Parella de vagons Harz artesanals

AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 59
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 21880

MissatgeAssumpte: [Venuts] Parella de vagons Harz artesanals   Dv Abr 17, 2015 10:20 pm

Per manca d'espai em venc aquests dos vagons Harz de construcció artesanal.

Els vagons els vaig comprar per Ebay fa uns anys.
Les caixes són de fusta i van muntades sobre bogies LGB, que porten també enganxalls LGB estàndard. A l'interior hi ha els seients i el compartiment de WC.  
En origen portaven rodes LGB de plàstic, però jo les vaig canviar per rodes metàl·liques amb coixinet.
Els dos cotxes tenen un pes molt agradable, i són robusts. Tenen un rodar molt fi.
No són idèntics dons un és una mica més llarg que l'altre, i varien el nombre de finestres.

Aquí en teniu alguna imatge més:

Els dos vagons estan en molt bon estat, com nous. Tenen molt poques senyals d'us ja que han rodat en molt poques ocasions.
M'agradaria que si hi ha algun interessat els pogués venir a examinar abans de quedar-se'ls.

Donaré preu per MP a qui ho requereixi.

Editat per darrera vegada per Olot el Dj Ago 27, 2015 6:35 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 45
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 9281

MissatgeAssumpte: Re: [Venuts] Parella de vagons Harz artesanals   Ds Abr 18, 2015 12:24 am

Quina llastima, tenen molt bona pinta...i no els pots tenir dins el tunel o l'estació interior per aprofitar espai????

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres

MissatgeAssumpte: Re: [Venuts] Parella de vagons Harz artesanals   Ds Abr 18, 2015 12:36 am

No, Carles. Estic tip de trens per al mig de les vies.

En principi vaig fer tota l'estructura de l'estació subterrània de FontAlba amb la idea de guardar-hi tots els vagons que no tenien caixa. Durant els darrers anys he comprat molt de material, tot de segona mà i sovint sense caixa. Ara tinc un munt de vagons sense caixa, sempre acumulats a les vies.

Cada cop que ve algú a fer rodar trens, tinc de desallotjar i trencar-me el cap a veure a quines vies fico els trens perquè es pugui circular... Cada cop que trec altres vagons de les caixes per a fer-los rodar tinc de desallotjar, i em falten vies...

Al final he fet caixes noves per a tots els vagons que no en tenien. Són a l'estil i mida de les caixes de LGB. Ara tinc quasi tots els vagons ben guardats en caixes. I ara veig que ja no en puc tenir més. Fins i tot en tinc masses.

Aquests dos vagons que he posat a la venda, encara no tenen caixa. Tampoc tinc un lloc a on posar-los si els hi faig caixa. Per tant, me'ls venc. Em sap greu, perquè són uns vagons que tenen la seva gràcia i són ben fets, però ja està decidit.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 45
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 9281

MissatgeAssumpte: Re: [Venuts] Parella de vagons Harz artesanals   Ds Abr 18, 2015 12:44 am

Olot escrigué:
No, Carles. Estic tip de trens per al mig de les vies.

En principi vaig fer tota l'estructura de l'estació subterrània de FontAlba amb la idea de guardar-hi tots els vagons que no tenien caixa. Durant els darrers anys he comprat molt de material, tot de segona mà i sovint sense caixa. Ara tinc un munt de vagons sense caixa, sempre acumulats a les vies.

Cada cop que ve algú a fer rodar trens, tinc de desallotjar i trencar-me el cap a veure a quines vies fico els trens perquè es pugui circular... Cada cop que trec altres vagons de les caixes per a fer-los rodar tinc de desallotjar, i em falten vies...

Al final he fet caixes noves per a tots els vagons que no en tenien. Són a l'estil i mida de les caixes de LGB. Ara tinc quasi tots els vagons ben guardats en caixes. I ara veig que ja no en puc tenir més. Fins i tot en tinc masses.

Aquests dos vagons que he posat a la venda, encara no tenen caixa. Tampoc tinc un lloc a on posar-los si els hi faig caixa. Per tant, me'ls venc. Em sap greu, perquè són uns vagons que tenen la seva gràcia i són ben fets, però ja està decidit.

bé es clar els teus motius tindràs però ja dic una llastima....

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres

MissatgeAssumpte: Re: [Venuts] Parella de vagons Harz artesanals   Ds Abr 18, 2015 12:46 am

Si. Crying or Very sad

I una sort per els qui els vulgui comprar. nose
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres

MissatgeAssumpte: Re: [Venuts] Parella de vagons Harz artesanals   Dj Ago 27, 2015 6:35 am

Aquests vagons ja han sigut venuts.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: [Venuts] Parella de vagons Harz artesanals   

Tornar a dalt Ir abajo

[Venuts] Parella de vagons Harz artesanals
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: BORSA SEGONA MÀ, compra/venda/canvi... :: A vendre-
Canviar a: