TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard

Ir abajo 
+11
peps
Mitjans
jaume
ut800035 (†)
ignasibaga
MALLET73
ostman
TramBlau
Olot
Sisu
Martyn
15 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDl Mar 30, 2015 3:16 am

Hi haurà més ocasions. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Martyn
Jardinaire
Martyn


Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK
Edat : 66
Data d'inscripció : 17/03/2015
Nombre de missatges : 58

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDs Abr 11, 2015 12:06 am

Molts compromisos familiars més de Pasqua i pel que han tingut menys temps disponible.

Gairebé a punt ara per començar el muntatge però primer es necessita per preparar i posar a prova el sistema elèctric. Hi ha 4 LEDs per a la planta baixa i pel fet que la sala d'espera serà visible a través de grans portes en els 2 costats, m'han utilitzat bombetes LED de cap pla especials, que s'instal·len en els buits en el sostre i així no seran visibles. En general els suspenc un LED folgadament per sobre de l'habitació. Tot el cablejat s'ocultava el temps, la qual cosa és una bona cosa!
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Preplights
A dalt, 2 habitacions estaran encesos i el que aquests necessiten LEDs convencionals i una petita quantitat de detalls, perquè sigui visible a través de les finestres. Fora serà un llum de carrer i també volia una cabina telefònica il·luminada. És sorprenentment difícil per a mi trobar informació pel que fa als petits detalls sobre Espanya fa 50 anys! Vaig trobar una foto datada 1962 i després va fer un quiosc que sembla similar. També hi haurà un apartat de correus i un vell contenidor de soldadura semblava bastant bé per formar la base. El problema amb velles fotografies en blanc i negre és l'absència d'informació sobre els colors, però vaig trobar una postal vella de color a la pàgina web 'Todocollecions' i això em va donar més pistes. La signes 'telèfon' són temporals i seran reemplaçats per transferències quan les he fet.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Telefono
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Buzon
Tornar a dalt Ir abajo
Martyn
Jardinaire
Martyn


Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK
Edat : 66
Data d'inscripció : 17/03/2015
Nombre de missatges : 58

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDs Abr 11, 2015 12:06 am

La primera etapa de la construcció de la paret és fer que la porta i la finestra obertures més profund - 10 mm - que ajuda a fer que l'edifici visual i estructuralment més substancial. Jo ús totes les peces de rebuig de la divisa d'aquesta manera.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 4Apr2015%20001%20Small
També s'afegeixen Reforços per cantonades i suports de pis i parets interiors decorats preparats. Això implica una gran quantitat d'esperar que la cola s'assequi i mentre ho fa, tinc una mica de diversió, fent petits trossos de detall, com els signes i les coses a mirar per les finestres.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 4Apr2015%20006%20Small
És divertit, la recerca de petits articles de sobres a la meva caixa d'eines, que poden ser utilitzats com un gerro, bol de fruita, etc Smile Aquests són preparats els 2 'habitacions' dalt per al muntatge.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 10Apr2015%20002%20Small
Per a aquest edifici m'hagués agradat tenir porticons interiors de les portes i finestres que no s'encendrà He imprès i laminat fotografies adequats, que posteriorment seran corregits just darrere dels marcs de les finestres.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 4Apr2015%20005%20Small


Editat per darrera vegada per Martyn el Ds Abr 11, 2015 12:15 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Martyn
Jardinaire
Martyn


Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK
Edat : 66
Data d'inscripció : 17/03/2015
Nombre de missatges : 58

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDs Abr 11, 2015 12:07 am

Una vegada que les peces internes espessidors s'han fixat, el següent pas és afegir plasticard 'obra' a l'exterior de les parets. Això va portar gairebé una setmana per completar! Jo prefereixo fer tanta feina com sigui possible quan cada peça de la paret és separada i després acoblar l'edifici el més tard possible. Sovint em provo l'assemblea per tal que les articulacions correcta i també per tenir una clara comprensió de la seqüència en la qual cal afegir els components - el pla és construir l'estructura amb una de les parets s'omet, a continuació, feu lliscar a terra i completar la material elèctric, abans de fixar la paret final.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 10Apr2015%20004%20Small

Aquests seran els passos a la banda "carrer" de l'estació. Un cop més, sempre que sigui possible, és molt més fàcil de traçar 'juntes' abans del muntatge! Totes les peces de plasticard ara requeriran pintura abans que pugui continuar.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 10Apr2015%20012%20Small
Al costat de realitzar són les portes i finestres i després m'esperen per començar el muntatge de la propera setmana.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDs Abr 11, 2015 12:43 am

IMPRESIONANT!!!!!!!! genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDs Abr 11, 2015 2:10 am

Meravellós

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12046

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDs Abr 11, 2015 4:13 am

Tren genial applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDs Abr 11, 2015 10:32 am

No havia seguit el tema des de feia molt temps
realment he quedat boca vedat veien els teus treballs
son impresionans
la feina que t`estalvies en vers de fer-ho d`obre es molta
la meva pregunta es saber si realment a l`exterior em canvis de 
temperatura de mes de 20graus durant el dia,pluja neu i el llarg hivern
com l`intensa calor ,`pot arribar aguantar-ho ?
es  que e quedat impresionat em aquest tgreball que has fet
iAixi poder-ho posar en practica
moltes gracies
SALUTACIONS
PEP 

Tren
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7015

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDs Abr 11, 2015 10:35 am

Al meu poble encara hi ha aquestes busties però ara pintades de color groc...
Tornar a dalt Ir abajo
Martyn
Jardinaire
Martyn


Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK
Edat : 66
Data d'inscripció : 17/03/2015
Nombre de missatges : 58

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDt Abr 14, 2015 11:54 am

Diversos de vosaltres heu preguntat sobre la durabilitat de cartró ploma de PVC i el que ahir em va prendre una mica més temps lluny de la construcció de la nova estació d'examinar un edifici que ha estat permanentment fora d'exactament 3 anys. Aquesta foto va ser presa just abans que l'edifici es va col·locar al jardí, a l'abril de 2012. Algunes peces antigues d'edificis de Playmobil es van incorporar a la part del darrere, que no és normalment visible.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 177Small

I això mostra els efectes d'estar fora per 36 mesos:
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Repairs_apr2015reduced
He après dels meus errors. Per exemple, quan vaig construir aquesta granja, que no tenia prou real cartró ploma Forex PVC i així que era un ximple i el vaig fer servir bord de l'artista dins de l'edifici - el material barat, llum que no és del tot adequat per a l'ús a l'aire lliure! Per discutir els problemes il·lustrats per aquest muntatge:

A. Jo solia fusta de balsa per a alguns components i això està començant a podrir en què s'ha pintat amb una única capa de pintura d'esmalt. Ara poques vegades utilitzar bassa menys que hagi estat ben tancat i preferentment recobert amb pintura de maçoneria. De fet, m'agrada la forma en què aquesta peça s'ha podrit i puc sortir-ne, ja que coincideix amb el caràcter ruïnós de l'edifici.
B. B. La llum Pola s'ha trencat per un gat o el colom.
C. La gran porta es va tornar a fer de fusta de bassa fina enganxada a bord barat, que s'ha podrit. La llinda de balsa ha desaparegut del tot.
D. Després de 3 anys, gran part de la planxa d'escuma barat inferior simplement s'ha desintegrat però l'exterior de l'edifici, que estava fet de Forex i plàstic, s'ha mantingut fort i intacte. Tot la cola s'ha mantingut intacta: UHU és molt bo.
E. Els marcs de les finestres estaven pintats originalment amb pintura acrílica i això no ha durat bé - pintura d'esmalt és molt millor i és el que jo sempre ús ara. Pintura acrílica està bé per detallar i tenyit, però no és de llarga durada fora.
F. La porta estava plasticard muntat a bord inferior, que s'ha ensorrat. Se suposa que la granja a ser vell i gastat, però no tan abandonada com això!
G. I tenen els inquilins no desitjats, que han de ser desallotjades.

Així com vostè pot veure, la pintura principal la construcció i obra han sobreviscut molt bé en el vent, la pluja, la neu i el sol. Els meus darrers edificis estan fets totalment d'autèntica Forex i així són molt més forts. La meva estimació és que necessitaran manteniment potser amb intervals de 4 o 5 anys, encara que probablement vaig a portar els models més detallats a l'interior per a l'hivern. Invariablement són les petites peces de detall (signes, canonades, etc.) que no aconsegueixen més que el mateix edifici.

Quant a la granja, m'han tret ara l'antiga junta inferior i fet peces de recanvi de la divisa. Només algunes petites correccions amb cola i pintura ara es necessiten i es tornaran a col·locar al jardí aviat.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 12Apr2015%20003%20Small
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDt Abr 14, 2015 5:10 pm

Moltes gràcies per aquest informe tan detallat. Compartir la teva experiència és molt útil i instructiu per a nosaltres. Moltes vegades també m'he preguntat com es veurà amb el temps la meva construcció de la Wasserhaus de Pola.

El sostre no ha sofert ni el més mínim desperfecte?

També veig que hi ha hagut algun canvi amb peces que abans no hi eren: Very Happy

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 2cgby95
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDt Abr 14, 2015 6:13 pm

Fantàstic informe, molt ilustratiu. ok
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDt Abr 14, 2015 11:01 pm

Quin gran estudi de durabilitat..!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Martyn
Jardinaire
Martyn


Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK
Edat : 66
Data d'inscripció : 17/03/2015
Nombre de missatges : 58

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDc Abr 15, 2015 3:25 am

Olot escrigué:

El sostre no ha sofert ni el més mínim desperfecte?

També veig que hi ha hagut algun canvi amb peces que abans no hi eren



El sostre estava fet de molts petits trossos de fulla de rajoles de plàstic modelat al buit, perquè m'hagués agradat que per mostrar una 'enfonsament' deliberada en el medi, com un sostre molt antiga. Per tant, he fet servir una gran quantitat de cola en la construcció, i que vaig rebre 3 capes de pintura de pedra, i així s'ha mantingut gairebé perfecta, a part de rebre embolic ocell.  baba

I sí, el granger es va queixar que no podia fer cap trucada telefònica i pel que es va connectar !!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDc Abr 15, 2015 6:44 am

Martyn escrigué:
...I sí, el granger es va queixar que no podia fer cap trucada telefònica i pel que es va connectar !!

riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDj Abr 16, 2015 2:04 am

formidable formidable formidable formidable formidable formidable
very, very good work!!! you are the best!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDj Abr 16, 2015 11:06 am

applaud applaud applaud applaud
formidable formidable formidable
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
jordi48
Trenjardinaire
jordi48


Ubicació : Barcelona
Edat : 75
Data d'inscripció : 11/11/2014
Nombre de missatges : 265

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDv Abr 17, 2015 3:52 am

gran treball. Ets un artista,aprenem molt els que ens hem iniciat fa poc en les construccions propies en l escale G. Per cert m'interesa molt saber te tema taulades, exactament que es? Es un tros d catifa per axugar els plats en repós a la cuina i q es compre per metres en els basars xinesos? Semble q si, si no es axi explican-s'ho. Gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
Martyn
Jardinaire
Martyn


Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK
Edat : 66
Data d'inscripció : 17/03/2015
Nombre de missatges : 58

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDj Abr 23, 2015 11:42 pm

Hem tingut un bon temps al Regne Unit i pel que hem estat ocupats al jardí, però he deixat de banda el model d'estació Smile.

L'últim pas abans de l'assemblea era fer les finestres i portes. Les finestres són de Pola peces i vidre amb 1 mm de PVC transparent. Les portes estaven fetes de moltes peces de perfil de plàstic, pintades abans de ser enganxada a un full de la mateixa PVC transparent.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 19Apr2015%20001%20Small
El marc de la porta arquejada va ser feta per suavitzar el perfil aigua calenta i després deixant-la en una plantilla.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 12Apr2015%20002%20Small
Quan la porta serà visible a través de l'edifici, també era necessari pintar el costat interior del material de vidre.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 19Apr2015%20004%20Small
A les finestres que no tenen una habitació il·luminada darrere d'ells, em fixo en el seu lloc una foto laminada de persianes.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Shutters
El material del sostre de goma escuma barat a la botiga xinesa ara s'ha pintat amb pintura de pedra - encara no ha acabat, però un aspecte molt realista, crec.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Roof_wip

Ara, per fi, vaig a tractar de muntar el cap de setmana!
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12046

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDv Abr 24, 2015 5:15 am

Tren genial applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDg Abr 26, 2015 12:01 pm

genial applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
Martyn
Jardinaire
Martyn


Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK
Edat : 66
Data d'inscripció : 17/03/2015
Nombre de missatges : 58

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDt Abr 28, 2015 1:45 am

El muntatge està en progrés. Aquesta foto dóna una idea de la complexitat del model s'ha convertit ara, però totes les zones lletges s'ocultarà el temps!
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 28Apr2015%20002

La pedra vestida restant ara es pot afegir a dissimular les juntes entre les parets.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 28Apr2015%20006

I mentre espero que la cola s'assequi, puc fer que el petit edifici WC. No és molt glamurós però no obstant això molt important, especialment per a la gent gran com jo Smile
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 28Apr2015%20004%20Small
Tornar a dalt Ir abajo
Martyn
Jardinaire
Martyn


Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK
Edat : 66
Data d'inscripció : 17/03/2015
Nombre de missatges : 58

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDg Maig 03, 2015 11:35 pm

Una petita victòria avui! La petita peça final del plàstic s'ha enganxat al seu lloc i l'acabat d'aquest projecte que avui és estreta. Tinc més la pintura i els detalls encara per completar, però aviat espero ser capaç de posar l'estació i la construcció de WC exterior. Els banys estan inspirats en els de Flix, però adaptats al mateix estil arquitectònic que la meva estació directora. Ells segueixen el mateix mètode de construcció com l'estació principal, amb dimensions més petites i s'ha instal·lat una llum LED - el cable està contingut dins del tub de 'aigües negres' a la part posterior del bloc (una palleta flexible); les reixetes sobre de la porta estan fets d'una estora de taula de malla de PVC, comprats com és habitual a la meva botiga xinès favorit a St Carles de la Ràpita Smile
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 4May2015%20009
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDl Maig 04, 2015 12:06 am

Un resultat fantàstic!....com sempre reverent reverent reverent reverent
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitimeDl Maig 04, 2015 2:59 am

Moltes gràcies per les fotos i, si us plau, aviat la continuació. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» Estació d'El Soldado en HOm
» Estació Magòria
» Quiosc de begudes per estació
» Estació Moderna SystemX
» Andanes de l'estació d'Olesa

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Edificis, personatges i altres accessoris-
Canviar a: