TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard

Ir abajo 
+11
peps
Mitjans
jaume
ut800035 (†)
ignasibaga
MALLET73
ostman
TramBlau
Olot
Sisu
Martyn
15 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 24, 2015 7:43 am

Martyn escrigué:
... Em fa vergonya com el "noi nou" a publicar tant, però si m'ho permet es permetrà fer un interludi del projecte de l'estació, vaig a mostrar una mica més d'alguns dels meus altres articles basats en Forex. Si us plau, digues-me que callés, quan he arribat a ser massa avorrit!...

Avorrit? De cap manera !

Si us plau, continua. Estic gratament sorprès per les teves construccions, i m'interessa saber com has construït cada detall.

Moltes gràcies per compartir-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Martyn
Jardinaire
Martyn


Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK
Edat : 66
Data d'inscripció : 17/03/2015
Nombre de missatges : 58

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 24, 2015 7:45 am

Amb paciència, la divisa pot ser afligit per fer pedra realista, com amb aquest pont, però estic en general massa mandrós per molestar amb tanta talla. I mai es veuen tan bé com les parets de l'elenc meravellosos produïts per Amadeu i altres.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 148_4843Small
Per a la granja, em va enganyar molt, donant-li un acabat rendit i fins i tot he incorporat algunes peces de joguines Playmobil trencats, que es troben a eBay.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 IMG_0348Small
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 IMG_0347Small
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 24, 2015 7:48 am

Jo el pont el veig fantàstic, com tot lo demés. Com fas la pìntura perquè sembli tan real?. I quin tipus de pintura uses?.
No deixes els edificis a fora tot l'any?. Potser creus que no aguantarien l´hivern?.
Moltes preguntes.....
Tornar a dalt Ir abajo
Martyn
Jardinaire
Martyn


Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK
Edat : 66
Data d'inscripció : 17/03/2015
Nombre de missatges : 58

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 24, 2015 7:48 am

Algunes persones en el meu Regne Unit G-Scale ús fòrum en forma d'U canal de llautó per estampar maó directament en el Forex, però un cop més, sóc mandrós i així que en el seu lloc només s'enganxen en estirè en relleu, sobretot quan el model és complicat, com l'aire lliure escales de la finca i la cabina de senyals.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 162%20Small
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 IMG_0331%20Small
Sí, ja sé cabines de senyals són rares a Espanya, especialment en les línies de via estreta, però com ja he dit, escric les normes per a la FVM i jo simplement volia fer un! Una gran quantitat de trampes aquí, ja que el pis superior i el sostre són de fet a partir d'un kit de construcció Pola, amb la resta del model feta de Forex, plasticard, la imaginació i restes de tot el que es troba ajaguda sobre en el meu garatge. L'estufa és un gresol de pel·lícula amb una palleta, l'extintor d'incendis és la part superior d'una ploma, un llum d'escriptori LED va ser creat a partir d'un encenedor de cigarrets, els instruments de senyals són principalment Retalls, perns, volanderes, etc. No és d'estranyar que la meva dona creu que estic una mica boig. Ella és probablement la correcta perquè jo fins i tot li vaig donar el model senyaler un nom - Fermin - en honor d'un amic a St Carles!
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 227a
Com aquells de vostès que fan servir la divisa per als vagons sabran, també es pot donar l'aparença de la fusta, per exemple amb aquest encreuament.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 GardenRlyAug2014%20001%20Small
I jo no tenia idea quan vaig planejar la línia ferroviària, com es requeriria molta feina per produir plataformes en les corbes - moltes setmanes per fer i uns 120 escuradents es van utilitzar en total, per fer les baranes. La superfície de la plataforma utilitza el quitrà es va sentir venut a posar al sostre ot una caseta de jardí.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 GardenRlyAug2014%20003%20Small
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 24, 2015 7:48 am

Segueix, segueix, no et reprimeixis, és un treball fabulós i aquí el més importants és aprendre Tren super12 super12 super12 aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Martyn
Jardinaire
Martyn


Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK
Edat : 66
Data d'inscripció : 17/03/2015
Nombre de missatges : 58

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 24, 2015 7:50 am

Finalment, per ara, els dos edificis més recents del carrer, com crec que el cultiu d'una gran cap! Eren el meu projecte hivern 2014/15.
Tots dos seure contra una paret del jardí i han de ser estreta i així que els han donat forma a estendre una mica més de la part superior d'aquesta paret. El garatge té 2 fronts intercanviables - un amb les portes tancades i una amb les portes doblegades cap enrere, per mostrar l'interior si tinc alguna visitants Smile
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Garage_fronts
Suposo que el que solia fer les bombes de combustible! Aquí un turista d'hora audaç d'Anglaterra s'ha trobat al Montsià i necessita un tanc de súper per a la seva Mini.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Garage_pumps
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Garage_detail
I aquí amb la part frontal amb les portes tancades. Llum Pola i Bachmann pal de telèfon, encara que el signe Campsa va ser construït a partir de peces estranyes de la meva caixa de ferralla.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Garage_general

Per finalitzar, aquí està el Cinema Victòria, que es va inspirar en un edifici Art Deco on vaig viure quan era un nen, i un concentrador de xarxa equip trencat, que forma la volta il·luminada. He utilitzat l'indicador vells prismes des de l'interior del cub a la part superior, per ajudar a la llum del projecte en la part davantera del cinema i vaig utilitzar tires de làmina de PVC d'1 mm clar, vora fixat cap a l'exterior a la paret frontal i il·luminat des del darrere per representar les llums de neó . Algú més en aquest fòrum ha utilitzat hàbilment tècniques similars per fer LEDs semblen tubs fluorescents, ja veig. Per tal d'assolir els angles arrodonits distintius per a l'edifici, he fet servir tant les tires de rivet per les rajoles del bany i una peça sobrant del conducte extractor de fums per a la "torre".
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Cinema_night
Però és aconsellable no mirar dins del cinema!
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Cinema_Spaghetti

Així que va ser una galeria d'alguns dels altres models que ja he produït a partir de la divisa, subministren només per a la seva diversió i no per fer-me quedar com un expert cregut! Ara he de procedir amb la fabricació de l'estació i el que he de romandre en silenci durant uns dies. silenced


Editat per darrera vegada per Martyn el Dt Mar 24, 2015 8:21 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 24, 2015 7:56 am

Jo també em pregunto si tens els edificis sempre a l'exterior.

Els escuradents suporten be a l'exterior, amb el clima britànic?

Em pregunto també si has participat algun cop en alguna exposició per a mostrar totes les teves obres.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 24, 2015 7:59 am

Martyn escrigué:
... I mai es veuen tan bé com les parets de l'elenc meravellosos produïts per Amadeu i altres...

Això és discutible.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 24, 2015 8:08 am

Hola Martyn i tots els demés.

affraid affraid affraid affraid affraid affraid

reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent

He quedat boca badat, quin treball tant excel·lent. Encara no ho he pogut pair tot, però hi ha un munt de coses que en prenc nota per tenir-les en compte per els meus futurs treballs.

Si us plau no et deixis res al tinter, el gandul és el que es fa pesat, el mestre, el bon mestre, mai.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 24, 2015 1:36 pm

super12 super12 super12 super12 super12

reverent reverent reverent reverent reverent reverent
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDt Mar 24, 2015 7:47 pm

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 25, 2015 12:22 am

No paris... és molt interessant llegir tot el que ens expliques...

Tens molt bon gust pels detalls, i molt enginyòs per resoldre'ls...

M'agrada molt com treballes...

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDc Mar 25, 2015 6:29 am

reverent reverent reverent reverent smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013 smiley-char013

amb el clima tan humit que teniu allà no tens problemes????

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Martyn
Jardinaire
Martyn


Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK
Edat : 66
Data d'inscripció : 17/03/2015
Nombre de missatges : 58

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDv Mar 27, 2015 1:32 am

Per respondre a la pregunta sobre la durabilitat dels models externs. La resposta simple és que no sé el bé que duren. Actualment només em poso els models més detallats al jardí només per als mesos d'estiu, però aquest petit model (un dels meus primers) ha estat fora de forma permanent durant 7 anys i un altre d'haver de netejar, és estructuralment en bones condicions. La pintura enamel a les portes ha pelat una mica i els signes impresos hauria desintegrat però la resta sembla bo. Una altra peça de prova que utilitza escuradents de dents per baranes no ha patit la podridura ja que la fusta estava bé pintat durant la construcció.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 27Mar2015%20009%20Small
Tornar a dalt Ir abajo
Martyn
Jardinaire
Martyn


Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK
Edat : 66
Data d'inscripció : 17/03/2015
Nombre de missatges : 58

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDv Mar 27, 2015 1:39 am

Mentrestant, a la nova estació, el progrés és constant però lent. Alguns pintura és millor fer-ho abans del muntatge - les zones de pedra en brut primer. Aquí les àrees traçades estan pintades amb una pedra pàl·lida per omplir les esquerdes per representar morter.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 27Mar2015%20003%20Small
I llavors una pedra de color lleugerament més fosc es va netejar amb una esponja, per afegir textura. La "pintura de maçoneria 'és a base d'aigua i bastant gruixuda en consistència. Compro aquestes testos petites mostres de color per uns 2 € cada un.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 27Mar2015%20004%20Small
La pintura és un agradable descans de la sèrie tasca de tallar i tallar Forex i plasticard. La llista és llarga - exemple avet, necessito 33 d'aquests petits adorns.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 27Mar2015%20006%20Small
I el que ara depot de l'empresari de la construcció està començant a omplir-se de materials, però no tinc molt més que fer fins que pugui començar la construcció de la propera setmana.
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 27Mar2015%20008%20Small
silent
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDv Mar 27, 2015 2:39 am

Gràcies per les explicacions Martyn. Sembla que el PVC aguanta bé a l'exterior i agafa una pàtina interessant a l'envellir.
El que ja ens aniràs ensenyant és com ho fas per deixar els edificis amb aquest aspecte tan real pel que fa a les façanes, pintura, etc.
Jo et segueixo.... smiley-char013
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDv Mar 27, 2015 3:44 am

Gràcies per les explicacions. super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDv Mar 27, 2015 3:49 am

El que sembla pel que es llegeix als pots, és que no és pintura, si no una mena d'impermeabilitzant de façanes. Question
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDv Mar 27, 2015 11:13 pm

I si es mulla no es fa malbe?
Tornar a dalt Ir abajo
Martyn
Jardinaire
Martyn


Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK
Edat : 66
Data d'inscripció : 17/03/2015
Nombre de missatges : 58

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDs Mar 28, 2015 2:52 am

Olot escrigué:

Em pregunto també si has participat algun cop en alguna exposició per a mostrar totes les teves obres.



No, mai he exposat - sóc molt tímid!

En realitat, quan vaig visitar l'exposició G Escala a Molins de Rei al gener, jo vaig pensar 'Això és molt bo, perquè hi ha molts trens operatius en pantalla i també un munt de diversió entretinguda per als nens per veure, però potser també podria ser un petit diorama de models purament escèniques en aquest espai vacant a l'escenari, per demostrar específicament un aspecte addicional de la nostra afició'.

Qui sap - potser si en el futur puc tenir sort i fer una nova llar a Sant Carles de la Ràpita, podria tenir la temptació de construir alguna cosa per mostrar en exposicions model ferroviàries a Catalunya!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDs Mar 28, 2015 3:26 am

Seria genial. Very Happy

Participar en una exposició i mostrar els teus models és molt gratificant. Jo crec que en fer el model hi ha un plaer molt gran. En tenir el model acabat també. Però encara hi ha un altre plaer que és el de compartir la teva construcció amb els demés. Quan això es fa en públic és molt agradable. T'ho aconsello vivament.

Per cert, has dit que vares visitar Molins de Rei, o és un error del traductor?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDs Mar 28, 2015 6:40 am

Molt bé Martyn.

genial genial genial genial

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDg Mar 29, 2015 12:12 am

Quan tornis a venir m'agradaria veure-ho en directe!!!
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDg Mar 29, 2015 2:03 am

Vas venir a Molins de Rei i no ens vas dir res?! Molt malament, la propera vegada que ens visitis, si us plau dona't a conèixer...
Tornar a dalt Ir abajo
Martyn
Jardinaire
Martyn


Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK
Edat : 66
Data d'inscripció : 17/03/2015
Nombre de missatges : 58

La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitimeDg Mar 29, 2015 10:12 pm

Olot escrigué:
Seria genial. Very Happy

Participar en una exposició i mostrar els teus models és molt gratificant. Jo crec que en fer el model hi ha un plaer molt gran. En tenir el model acabat també. Però encara hi ha un altre plaer que és el de compartir la teva construcció amb els demés. Quan això es fa en públic és molt agradable. T'ho aconsello vivament.

Per cert, has dit que vares visitar Molins de Rei, o és un error del traductor?



Mea culpa! Com una persona jubilada, dates han perdut el seu significat per a mi! Va ser Molins de Rei, però era 8 de febrer i em va observar que aquest fòrum també va ser la publicitat, encara que jo no havia registrat encara  Crying or Very sad
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Molinsderei

Un opportuntity perdut, perquè jo espere diversos membres exhibien aquest cap de setmana i m'hagués agradat conèixer-los.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard   La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
La construcció d'una estació utilitzant PVC Foamboard
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» Estació d'El Soldado en HOm
» Estació Magòria
» Quiosc de begudes per estació
» Estació Moderna SystemX
» Andanes de l'estació d'Olesa

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Edificis, personatges i altres accessoris-
Canviar a: