TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
vagons de catalans - Página 5 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 vagons de catalans

Ir abajo 
+20
ignasibaga
MALLET73
Mitjans
alejandro sasplugas
KTK
Posets
TramBlau
ostman
ut800035 (†)
Maxx_Rivoli
E4lok
tram47
peps
josepmaria
Shay
TJV
jaume
fve
Olot
Sisu
24 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33034

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDg Mar 29, 2015 4:45 am

I el llautó també.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDg Mar 29, 2015 11:34 pm

Hola Amics!!!

affraid affraid affraid affraid affraid affraid  ostres més feina!!!!! riuuuu riuuuu geek geek geek geek geek

els tallers han estat parats molt de temps però ara tenen molta feina!!!!!!!

jo he flipat amb les teves imatges Ignasi (són fantastics....aquest pom de la porta??!!) mosegaungles mosegaungles mosegaungles  a veure com va el motllo si surt bé....
el vagó de vores baixes queda perfecte en el xassís..
vagons de catalans - Página 5 9k0cqc

vagons de catalans - Página 5 N20jnb

doncs ara veuràs el que han fet aquest diumenge(finatlitzat el motllo dels laterals i testers)  avui dilluns matí...

vagons de catalans - Página 5 Bflzip

un recull de les peces que componen els diferents vagons..
vagons de catalans - Página 5 2zgbtqu

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 30, 2015 12:36 am

Quina feinada! Això té molt bona pinta! Estic impacient per veure una composició d'aquests vagons circulant.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 30, 2015 12:44 am

Qui ha vist i qui veu els tallers d'aquest fòrum!!!!!.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 30, 2015 12:45 am

Però jo segueixo amb la feina artesanal......em sembla que ja sóc l'únic.....
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 30, 2015 1:22 am

Tren super12 super12 super12 genial

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 30, 2015 1:59 am

Mitjans escrigué:
Quina feinada!  Això té molt bona pinta!  Estic impacient per veure una composició d'aquests vagons circulant.


espero que per el mes de maig ja estiguin en marxa....abasn ho estaran però sense pintar....

Sisu escrigué:
Qui ha vist i qui veu els tallers d'aquest fòrum!!!!!.

si i tan!! hem anat modernitzant i adquirin coneixements....

Sisu escrigué:
Però jo segueixo amb la feina artesanal......em sembla que ja sóc l'únic.....

home que feina d'artesà hi ha..si no mira la feina de l'Igansi..la resta és com l'ordinador cortar i pegar..gegege..però no tots els treballs són així....aquest és per la reproducció en serie i en serio....!!!

els tallers mallet73 mai han deixat al fabricació artesana....hi ha altres treballs en marxa que són artesans.....

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 30, 2015 4:32 am

Això comença a ser un producció en sèrie en tota regla... és a dir, en serio...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 30, 2015 5:07 am

Ep!, no dic que fer-ho artesanalment sigui dolent, però hi ha molta més feina i hi ha coses que no saps com les has de fer.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 30, 2015 9:58 am

Sisu escrigué:
Ep!, no dic que fer-ho artesanalment sigui dolent, però hi ha molta més feina i hi ha coses que no saps com les has de fer.

Hola Narcís i tots els demés.

Mirat des del punt de vista que ho comentes no hi ha res que sigui purament artesanal, a totes les coses que s'han fet hi ha alguna cosa o altra feta amb un motllo.

La Mallet que vaig fer de Playmobil la considero artesanal, però totes les peces que hi han han sortit de un motlle, retallades, i enganxades per aquí i per allà, a la Garratt la peça que vaig fer artesanalment era perquè no la trobava feta, perquè segur que una feta amb motllo estarà millor que la que pugui fer jo.

Una altra cosa és que vulgui fer una peça que no és al mercat la faré artesanalment, quedarà millor o pitjor, però serà la meva peça, però si aquesta peça l'he de fer dues, tres o més vegades val la pena fer un motlle, un motlle com els que fa en Carles també son artesanal, el producte final potser no del tot, es podria discutir.

La pinta que tenen de moment em fan molt bona impressió, el prototip el vaig provar en circulació, el vaig haver de llastar una mica perquè la fusta de balsa no pesa res, ara un cop muntat tot ho tornarem a provar, però hi tinc molta fe. En farem uns quants que segur que quan podem fer alguna circulació faran molta patxoca. Jo pretenc poder-ne tenir uns quants i en Carles també i de diferents models, si surt bé, tots plegats pot ser impressionant.

Ah, Carles els numeros no em quaden, no falten laterals? riuuu riuuu

Fins aviat, Ignasi
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 30, 2015 10:02 am

La resina pesa força, o sigui que no tindreu problema per el pes
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 30, 2015 12:34 pm

Pesa més o menys com el plàstic. Caldrà veure-ho en cada cas, segons es vegi el comportament de cada vagó.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDl Mar 30, 2015 12:48 pm

Excel·lent progrés. Imprès amb resina també sembla net i sense massa forats.
Bravo!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDt Mar 31, 2015 6:01 am

ignasibaga escrigué:

Sisu escrigué:
Ep!, no dic que fer-ho artesanalment sigui dolent, però hi ha molta més feina i hi ha coses que no saps com les has de fer.


 Hola Narcís i tots els demés.

 Mirat des del punt de vista que ho comentes no hi ha res que sigui purament artesanal, a totes les coses que s'han fet hi ha alguna cosa o altra feta amb un motllo.

 La Mallet que vaig fer de Playmobil la considero artesanal, però totes les peces que hi han han sortit de un motlle, retallades, i enganxades per aquí i per allà, a la Garratt la peça que vaig fer artesanalment era perquè no la trobava feta, perquè segur que una feta amb motllo estarà millor que la que pugui fer jo.

 Una altra cosa és que vulgui fer una peça que no és al mercat la faré artesanalment, quedarà millor o pitjor, però serà la meva peça, però si aquesta peça l'he de fer dues, tres o més vegades val la pena fer un motlle, un motlle com els que fa en Carles també son artesanal, el producte final potser no del tot, es podria discutir.

 La pinta que tenen de moment em fan molt bona impressió, el prototip el vaig provar en circulació, el vaig haver de llastar una mica perquè la fusta de balsa no pesa res, ara un cop muntat tot ho tornarem a provar, però hi tinc  molta fe. En farem uns quants que segur que quan podem fer alguna circulació faran molta patxoca. Jo pretenc poder-ne tenir uns quants i en Carles també i de diferents models, si surt bé, tots plegats pot ser impressionant.

 Ah, Carles els numeros no em quaden, no falten laterals?  riuuu  riuuu

   Fins aviat, Ignasi


si i tan!!! i les bases!!!! però per fer una imatge de la feina feta que encara que sigui un vagó o diferents les peces que els componen i on comencem i on acabem.....

salutacions

mallet73
p.d.celebro que t'agradi la pinta que tenen...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDt Abr 07, 2015 4:21 am

Hola aquest dies per uns han estat de vacances altres han treballat i força.....

vagons de catalans - Página 5 Swzrf7

vagons de catalans - Página 5 28mlbsx

vagons de catalans - Página 5 33z9vo6

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDt Abr 07, 2015 4:53 am

Realment es veuen molt bé... a veure quan els podrem tocar i mirar d'aprop...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDt Abr 07, 2015 6:47 am

Ara pintura i embrutar-los una mica
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDt Abr 07, 2015 10:00 am

Hola a tots.

La veritat és que mentre uns diuen que feien "vacances" jo he continuat gaudint dels trens. A hores d'ara ja tinc quatre vagons muntats i gaire-bé a punt de pintura a falta d'alguna cosa. L'objectiu principal ara és veure com es comporten en circulació i les probes que he pogut fer han tingut un resultat excel·lent.

Després d'aquesta primera experiència hi ha alguna cosa que hem de reorientar, però estic molt esperançat amb el resultat obtingut fins ara.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1835

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDt Abr 07, 2015 10:06 am

Felicitats!
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDt Abr 07, 2015 7:49 pm

Quina patxoca que fan!


De cara a la pintura, caldrà una bona neteja amb sabó de plats i imprimació, suposo que ja ho teniu amb compte. En acabar, una capa generosa de vernís setinat o mat per a protegir de copets o rascades.

Si necessiteu calques per les matrícules, recordeu que tinc un contacte que en fa.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDc Abr 08, 2015 9:49 am

Mitjans escrigué:
Quina patxoca que fan!


De cara a la pintura, caldrà una bona neteja amb sabó de plats i imprimació, suposo que ja ho teniu amb compte. En acabar, una capa generosa de vernís setinat o mat per a protegir de copets o rascades.

Si necessiteu calques per les matrícules, recordeu que tinc un contacte que en fa.

Hola Joan i tots els demés, si que ho tinc en compte i compto amb ell quan arribi el moment, perquè suposo que serà millor fer una llista de tots els que facin falta, com funciona en realitat?

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDv Abr 10, 2015 8:20 pm

ignasibaga escrigué:

Mitjans escrigué:
Quina patxoca que fan!


De cara a la pintura, caldrà una bona neteja amb sabó de plats i imprimació, suposo que ja ho teniu amb compte. En acabar, una capa generosa de vernís setinat o mat per a protegir de copets o rascades.

Si necessiteu calques per les matrícules, recordeu que tinc un contacte que en fa.


 Hola Joan i tots els demés, si que ho tinc en compte i compto amb ell quan arribi el moment, perquè suposo que serà millor fer una llista de tots els que facin falta, com funciona en realitat?

 Fins aviat, Ignasi.

Ignasi treballa força en I+D per deprès enviaro a la planta de producció.....
vagons de catalans - Página 5 2hfnqj9

vagons de catalans - Página 5 Ru5obs

salutacions

IGMA.LTD..... riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDv Abr 10, 2015 8:40 pm

Alucinant...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDv Abr 10, 2015 8:49 pm

Es preciosa.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitimeDs Abr 11, 2015 12:45 am

Bravo!!! aplaud aplaud aplaud aplaud reverent reverent reverent
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





vagons de catalans - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 5 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
vagons de catalans
Tornar a dalt 
Pàgina 5 de 40Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Següent
 Temas similares
-
» Vagons de Catalans en 3D
» Projecte Vagons de Catalans en impressió 3D
» vagons cereals dels ferrocarrils catalans
» Construcció de vagons diferents a partir de vagons LGB
» Del Zillertal als Ferrocarrils Catalans

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: