TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
mini locomotora WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 mini locomotora

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
paolo
Jardinaire aprenent
paolo


Ubicació : imperia (italia)
Edat : 55
Data d'inscripció : 25/10/2013
Nombre de missatges : 43

mini locomotora Empty
MissatgeAssumpte: mini locomotora   mini locomotora I_icon_minitimeDv Feb 27, 2015 8:02 am

partendo da una 90450, ecco un mini trattorino che mi sto facendo. ho ridotto la lunghezza a 14 cm, aumentato il peso oltre i 2 kg. manca ancora il frontale, un quadro comandi e un lokfurher, una bella sporcatura generale, ma ormai ci siamo...per così dire. stavolta mi dovrò davvero chiudere in un bunker antiatomico per non prendere i vostri missili.... regner trema!!! nuovo concorrente sul mercato!!!!
a partir d'un 90450 , això és un mini locomotora que estic fent. vaig reduir la longitud de 14 cm , l'augment de pes de més de 2 kg . Encara falta la part davantera , un panell de control i un lokfurher , una bella embrutiment general , però tenim ara ... per dir-ho. aquesta vegada vaig a haver de molt a prop en un búnquer atòmic per no prendre els seus míssils... regner tremola .... !!! nou operador en el mercat !!!!

mini locomotora P2270977

mini locomotora P2270978

mini locomotora P2270979

mini locomotora Image
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

mini locomotora Empty
MissatgeAssumpte: Re: mini locomotora   mini locomotora I_icon_minitimeDv Feb 27, 2015 9:40 am

Curiós aparell. .. ok

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 50
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

mini locomotora Empty
MissatgeAssumpte: Re: mini locomotora   mini locomotora I_icon_minitimeDv Feb 27, 2015 12:33 pm

Quan estigui acabat, serà un bon tractor. Bravo!

------------------------------------------------

Una volta completato sarà un bel trattorino. Bravo !
Ho già fatto i complimenti sul nostro gruppo Italiano. Avanti tutta !!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
Contenido patrocinado





mini locomotora Empty
MissatgeAssumpte: Re: mini locomotora   mini locomotora I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
mini locomotora
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Locomotora Berga i locomotora Madrid-Almorox
» locomotora obb 293
» Locomotora 254 FGC
» Locomotora 2-4-0
» LGB 996001 locomotora

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: