TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Automotors (Possibles construccions) WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Automotors (Possibles construccions)

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Automotors (Possibles construccions) Empty
MissatgeAssumpte: Automotors (Possibles construccions)   Automotors (Possibles construccions) I_icon_minitimeDc Des 24, 2014 11:01 pm

Hola a tots i Bon Nadal santa

Ja fa temps que tinc ganes de construir un automotor de mida petita. Vaig comprar un bloc motor fa temps per un projecte que no tirarà endavant. Vull aprofitar aquest motor per fer un autorail de dos eixos o de bogi (que eria el bloc motor)+ 1 eix simple.
Les mides del meu motor són de 85 mm entre eixos i rodes de 28mm de diàmetre.
M'és igual la procedència de l'automotor a construir, mentre m'agradi...

Tenia idea de construir i tenir material de procedència molt homogènia, però crec que és limitar-se molt perquè m'agraden moltes coses diferents. Però sí que almenys m'agradaria tenir material que fos una mica coherent.

A veure si em podeu donar un cop de mà! study scratch
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Automotors (Possibles construccions) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotors (Possibles construccions)   Automotors (Possibles construccions) I_icon_minitimeDj Des 25, 2014 12:45 am

Però vols fer un automotor dièsel, elèctric... que hagi circulat per a Catalunya o per Espanya... caixa de fusta, caixa metàl·lica... modern, antic...  ?   ?   ?    ?

Question                  . Question  Question                  . Question  Question                  . Question
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Automotors (Possibles construccions) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotors (Possibles construccions)   Automotors (Possibles construccions) I_icon_minitimeDj Des 25, 2014 1:05 am

Perdó... Embarassed Embarassed Embarassed Diesel, no molt modern. Cap més especificació, potser amb preferència per caixa metàlica.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Automotors (Possibles construccions) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotors (Possibles construccions)   Automotors (Possibles construccions) I_icon_minitimeDj Des 25, 2014 5:23 am

Automotor dièsel no molt modern caixa metàl·lica...

Tens el Ferrotrade del tren de Reus a Salou (via mètrica, un eix i un bogi)

Automotors (Possibles construccions) Fcrs0010

Tens els autovies Ymbern del FC Villena Alcoi i Yecla (via mètrica, dos eixos)

Automotors (Possibles construccions) 9gvfxe

I també tens els automotors Verney del FC del Bidasoa (via mètrica, dos eixos)

Automotors (Possibles construccions) 2euny9v
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Automotors (Possibles construccions) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotors (Possibles construccions)   Automotors (Possibles construccions) I_icon_minitimeDj Des 25, 2014 5:50 am

Olot escrigué:
Automotor dièsel no molt modern caixa metàl·lica...

Tens el Ferrotrade del tren de Reus a Salou (via mètrica, un eix i un bogi)

Automotors (Possibles construccions) Fcrs0010
Tens més informació d'aquest automotor Amadeu, és per conèixer una mica més

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Automotors (Possibles construccions) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotors (Possibles construccions)   Automotors (Possibles construccions) I_icon_minitimeDj Des 25, 2014 5:54 am

No en tinc gaire. Com a mínim el que ha dit en Salmeron en el llibre del tren de Salou...
Si t'interessa ho miro.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Automotors (Possibles construccions) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotors (Possibles construccions)   Automotors (Possibles construccions) I_icon_minitimeDj Des 25, 2014 6:05 am

No és per posar-me a construir de moment, tinc moltes coses que estic fent, si Sisu ho necessita també, si, així ho arxivaria per al futur

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Automotors (Possibles construccions) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotors (Possibles construccions)   Automotors (Possibles construccions) I_icon_minitimeDj Des 25, 2014 6:36 am

Gràcies Pere, els de Catalunya els tinc força controlats. Busco alguna cosa estil De Dion ND. Dins els De Dion hi ha molt, però és una selva de models i no m'aclaro. A més, m'agradaria trobar un model que tingués croquis (per demanar que no quedi). Això sí, amb els requisits que he demanat al principi.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Automotors (Possibles construccions) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotors (Possibles construccions)   Automotors (Possibles construccions) I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Automotors (Possibles construccions)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» automotors usa
» Bogies LGB per a construccions
» Automotors V.A.Y escala G/IIm
» Automotors Donegal
» Automotors portuguesos.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: