TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Esglesia i Viaducte WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Esglesia i Viaducte

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Esglesia i Viaducte Empty
MissatgeAssumpte: Esglesia i Viaducte   Esglesia i Viaducte I_icon_minitimeDv 29 Maig 2009, 22:41

Bones a tots us deixo 2 fotos de l`esglesia i el equaducte quasi  acabat.SALUTACIONS  http://img36.imageshack.us/my.php?ihttp://img36.imageshack.us/gal.php?g=18052009007.jpgmage=19032009001.jpg
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Esglesia i Viaducte Empty
MissatgeAssumpte: Re: Esglesia i Viaducte   Esglesia i Viaducte I_icon_minitimeDv 29 Maig 2009, 22:46

Esglesia i Viaducte 19032009001q.thAra em sembla que si perque abans no es veian
Esglesia i Viaducte 18052009007w.th
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Esglesia i Viaducte Empty
MissatgeAssumpte: Re: Esglesia i Viaducte   Esglesia i Viaducte I_icon_minitimeDs 30 Maig 2009, 06:59

10

aplaud aplaud aplaud aplaud

Podries explicar una mica la teva tècnica per a la construcció del viaducte?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 802

Esglesia i Viaducte Empty
MissatgeAssumpte: Re: Esglesia i Viaducte   Esglesia i Viaducte I_icon_minitimeDs 30 Maig 2009, 15:15

Hola Josep

Molt bones les fotos, estas molt treballador i el circuit millora constantment
et felicito.

Fins aviat Josep
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Esglesia i Viaducte Empty
MissatgeAssumpte: Re: Esglesia i Viaducte   Esglesia i Viaducte I_icon_minitimeDg 31 Maig 2009, 20:05

Josep moltes gracies,i que sapigues que es una sort viure a prop teu per compertir experiencies,Amadeu m`agrada que t`hagi agrat el equaducte,la tecnica que faig servir es la seguent:primer vaig fer els dos "ulls" laterals,quan vaig tenir fets els vaig col-locar el lloc a on anaven i sobre el mateix lloc vaig fer el motllo que em servia per acabar el pont.Agafo fustes i faig el motllo,llavors quan el tinc montat poso varilles de ferro i despres i poso la FIASA l,un cop tot ple la deixo durant 3 dias llavors trec el motllo i quan ho tinc tot tret,agafo un ponxo petit i vaig dibuixant el format de les rejoles,despres agafar pintura i treure el color que crec que es l`edequat,de totes maneras sempre que volguis pots venir a veure i podem intercamviar punts de vista perque els teus acabats de la teva maqueta tambe son molt bons. SALUTACIONS
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Esglesia i Viaducte Empty
MissatgeAssumpte: Re: Esglesia i Viaducte   Esglesia i Viaducte I_icon_minitimeDg 31 Maig 2009, 20:31

Moltes gràcies per les explicacions.

peps escrigué:
...sempre que volguis pots venir a veure i podem intercamviar punts de vista perque els teus acabats de la teva maqueta tambe son molt bons...

Moltes gràcies per la invitació. En Josep m'ha parlat sovint de tu.

Més tard o més dora hem de muntar una trobada.


super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Esglesia i Viaducte Empty
MissatgeAssumpte: Re: Esglesia i Viaducte   Esglesia i Viaducte I_icon_minitimeDg 31 Maig 2009, 20:51

Tren:hola: :hola: :hola:
genial genial

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Esglesia i Viaducte Empty
MissatgeAssumpte: Re: Esglesia i Viaducte   Esglesia i Viaducte I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Esglesia i Viaducte
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Viaducte
» Bucle de retorn "viaducte" modular MOMI
» El Viaducte de La Baye de Clarens
» Obres a Kargòlia. Petit viaducte del Grau.
» Un viaducte digne de menció (Thomas Drechsel)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Edificis, personatges i altres accessoris-
Canviar a: