TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Les construccions de "Tallers dels Aspres"

Ir abajo 
+15
JGDURAND
tram47
peps
Shay
ignasibaga
Maxx_Rivoli
Mitjans
flyfabio (†)
TramBlau
fve
MALLET73
Olot
jaume
ostman
josepmaria
19 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Jun 13, 2015 9:24 pm

fve escrigué:
Narcis,
Quantes més coses ens tens amagades?????.

Començo a comprendre perquè ens amaga algunes coses !

riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Des 12, 2015 10:17 am

REPINTAR LOCOMOTORA DIESEL AUSTRIACA


Hola. Per satisfer la curiositat dels més afamats del fòrum ( diable ), m'he decidit a fer unes fotos de la locomotora diesel que vaig repintar. La vaig comprar a baix preu, estava feta un nyap, no tenia pes, no corria, etc. Si recordeu vaig preguntar sobre uns components que tenia soldats al motor. En fi, que després de fer-li tot el que calia també li vaig donar un canvi de "look". Aquí en teniu un parell d'imatges:


Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 2h3bupf

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Zjyplu


Editat per darrera vegada per Sisu el Dl Set 12, 2016 12:47 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Des 12, 2015 10:51 am

Està fantàstica !!

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Des 12, 2015 10:59 am

Gràcies Amadeu ok
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Des 12, 2015 11:02 am

Home! ! Per fi moviments als tallers dels Aspres ! Molt bé Narcís! aplaud aplaud aplaud aplaud

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Des 12, 2015 11:16 am

Bé, la veritat és que això fa molt temps que es va fer, només que ara he decidit fer les fotos triste6
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Des 12, 2015 11:33 am

Sisu escrigué:
Bé, la veritat és que això fa molt temps que es va fer, només que ara he decidit fer les fotos triste6

ostres els de l'alt Empordà com sou!!! ara serà per que fins ara no has sabut fer anar la camara o penjar les imatges al foro, no?¿??

no tens perdó de DEU..!!!  foot101 foot101 foot101 cartonro cartonro cartonro cartonro
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Des 12, 2015 11:51 am

Som gent una mica rústega, sí. I sort.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Des 12, 2015 2:28 pm

Tren Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 2dj6q7nLes construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 2agthshLes construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 2agthshLes construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 2agthshLes construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 2dj6q7n Very Happy

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1829

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Des 12, 2015 8:20 pm

És molt bonica!
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Des 12, 2015 10:47 pm

Ha quedat molt maca

applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDg Des 13, 2015 3:44 pm

Pero falta pintar plata els numeros, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDl Des 14, 2015 7:20 am

En principi es queda així, potser algun dia li faig una petita embrutada
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDl Des 14, 2015 7:23 am

Marranot !!! riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Gen 09, 2016 12:50 pm

MODIFICACIONS I REPINTAT PORTER LGB



Ja feia molts dies que tenia desmuntada una petita Porter (aquella de colorins dels kits d'iniació) que vaig comprar per quatre duros.
És una màquina ideal per transformar i posar-la al circuit a fer maniobres. Jo li he posat un interruptor per poder-la aturar, li he canviat els para-cops de plàstic per uns de fusta i l'he pintada de negre i embrutada una mica.
Ara crec que fa patxoca i no és aquella cosa tan "cutre". Aquesta petita màquina va estar molt estesa per arreu del món en diferents amples de via.

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 2ahwqaw

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 2z8vw4j

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 2lax0te


Editat per darrera vegada per Sisu el Dl Set 12, 2016 12:48 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Gen 09, 2016 1:22 pm

Sembla que això de que t'hagin posat el titul de Gandulaire t'ha tocat la fibra !! angell
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Gen 09, 2016 2:09 pm

Uns petits detalls, un gran canvi Tren super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Gen 09, 2016 3:22 pm

Degut a la crisi els tallers fan intercanvi de materials amb altres tallers, així abaratim costos.
Fa temps van rebre una comanda de botes i bocois. Avui ha tocat fer-los una pintadeta i ja tinc una càrrega pels meus vagons "Low cost" Hartland. Aquest el vaig repintar i li vaig posar unes fustes tipus vores baixes.
També vaig fer un vagó del mateix tipus amb càrrega de suro però crec que no vaig posar cap foto.

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 2ywcmcg
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1829

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Gen 09, 2016 3:23 pm

M'agrada tot plegat
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Gen 09, 2016 3:26 pm

No és res de l'altre món Josep Mª, però es demostra que també es poden fer coses amb pocs diners. La màquina un saldo a Ebay, i el vagó val molt poc, la càrrega de franc per intercanvi. Això sí, s'hi ha de posar feina per transformar les coses a quelcom més realista.
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1829

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Gen 09, 2016 3:33 pm

Jo també la tinc aquesta màquina.
Però tot i que jo no tinc mans per transformar-la, si ho fes, un dels meus nets s'emportaria un disgust, perquè és la màquina del tren de la màgia, que ésc om es deia la caixa d'iniciació i li encanta.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Gen 09, 2016 5:12 pm

Hola Sisu i tots els demés.

M'encanta aquesta màquina i de la manera que l'has deixat encara més, llàstima, no en tinc cap.

ok ok ok ok ok

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Gen 09, 2016 8:49 pm

Felicitats, tot plegat és molt encoratjador.

El resultat és fenomenal!!. I que consti que no soc de Madrid !
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDs Gen 09, 2016 8:56 pm

Tren super12 super12 super12 reafirmo el que dic, no són importants els mitjans, són les idees

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitimeDg Gen 10, 2016 1:49 am

super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
Contenido patrocinado





Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les construccions de "Tallers dels Aspres"   Les construccions de "Tallers dels Aspres" - Página 10 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Les construccions de "Tallers dels Aspres"
Tornar a dalt 
Pàgina 10 de 13Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Següent
 Temas similares
-
» Automotor Nº7 Donegal (Tallers dels Aspres)
» Caboose 2 eixos 1879 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
» Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: