TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils

Ir abajo 
+5
Maxx_Rivoli
ostman
Olot
jaume
ignasibaga
9 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDt Oct 22, 2013 11:29 pm

Hola a tots.

 Ja n'hem parlat una mica en altres fils, però  miraré de centrar-ho en aquest fil.

 La idea va sorgir de seguir el fil de la construcció de la Garratt que va fer en Jaume i en utilitzar alguna peça que ja tenia, sense fer cap reproducció determinada ja que ha de ser pels Playmobils però si que el tipus sigui una mica real, podria ser com aquesta
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils 08fs

Està clar salvant les diferències i permetent-me les llicencies que calgui.

Per a mi el més important és que funcioni correctament i que et permeti gaudir-lo, la resta et va donant experiència i sempre hi ha un limit personal.

 No és que tingui masses fotos dels passos que he anat fent, però per fer-se una idea si, ja que penso que la guia de la construcció de la Garratt d'en Jaume està molt detallada i no cal repetir coses, per tant incidiré més en les diferències per ser models diferents.

 Jo volia un tender de bogies del tipus europeu, per això l'he fet amb evergreen com ja em vist en altres fils
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils 0bwv
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Do8s
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Dw9b
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Vv6t
 Amb el sistema de gir dels carros i les guies per evitar el balanceig, però deixant que els carros siguin força lliures per circular per vies de radi 1 i en vies no massa anivellades com les tinc jo ara en aquests moments.

 La Mallett porta dos carros motor, per tant faig servir dos motors de la màquina petita de playmobil. Un cop rebuts la primera cosa un repàs a fons per assegurar que funcionen correctament i després separar les preses de corrent del motor, fer passos pels fils, acoblar el tub que farà de eix de gir i sortida de cables.
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils No8c

En aquest carro motor la caldera no arriba ben bé fins al davant, sinó que queda una mica de plataforma a on hi han els dos fanals de posició, més petits que els de les màquines de playmobil, per tant de fabricació casolana, aquests fanals porten un led blanc per la marxa endavant i un de vermell per la marxa enrere.

 El carro posterior te el punt de gir ben bé al final de la caldera, la seva construcció és similar al altra però no s'ha de contemplar el pas dels fils dels fanals, però si que s'ha de tenir en compte
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Eh5u
que la cabina està enganxada a la caldera i volarà per sobre del carro i ha de passar per radis tancats, a més en aquest carro hi ha l'enganxall amb el tender.

 La caldera ha de ser el element d'unió dels dos carros motors i aquests han d'estar el més aprop possible l'un de l'altra per escurçar al màxim la llargària de la màquina, però a la vegada ha de permetre la circulació sense entrebancs
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Hej5
muntant provisionalment una planxa de evergreen amb la forma que hauria de tenir la base de la caldera fem les primeres proves de circulació per saber si les distàncies entre carros és correcte al passar per corbes i agulles de radi 1, corbes i contra-corbes i zones no massa estables, tracció i jugar una mica.
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Vgnt
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Ee3c
arrossegant tots els vagons que tinc, que no son masses, però hi ha algun punt amb basta pendent que l'hi costa una mica, de moment no porta cap tipus de contrapés a part dels propis dels motors, quan la tingui acabada ja veurem el pes total i si cal posar llast.

 Bé ja continuarem.

 Fins aviat, Ignasi.


Editat per darrera vegada per ignasibaga el Dc Oct 23, 2013 10:40 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 12:02 am

Gracies per oferirnos aquest precios tutorial de com la vas fer.
Tinc unes preguntes:
Veig que els dis carros motors son enllaçats mitjançant una barra que has collat no se com a la part interior dels carros motors. Aixo es, com has collat o encolat les peces d'aquesta barra fe traccio.
I si has posat una barra de traccio unint els dos carros motors, com funciona a l'hora de girar
Els carros amb el pivot que l'uneix a la caixa de la maquina?
Te un trau colis perque no descarrili en girar, si comptem que son durs unions (pivot de gur de cada carro i barra de traccio) una de les dues ha de poder variar la mida doncs si no descarrilaria en no poder girar.
Gracies.
Un altre general per tota la construccio: amb quina cola has enganxat l'evergreen a les peces playmobil?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 7:29 am

Gràcies per les fotos i les explicacions, Ignasi.

jaume escrigué:
...I si has posat una barra de traccio unint els dos carros motors, com funciona a l'hora de girar
Els carros amb el pivot que l'uneix a la caixa de la maquina?...

...amb quina cola has enganxat l'evergreen a les peces playmobil?
Justament les dues preguntes que jo també anava a fer.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 8:17 am

M'ha cridat l'atenció com fas l'eix de gir dels blocs motors... Molt enginyòs utilitzar un tub de cert diametre, segur que això et proporciona certa estabilitat... A més ho aprofies per passar els cables pel seu interior...

La barra d'unió entre blocs motors s'estudiar detallament, especialment la seva fixació...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 10:33 pm

Hola Pau, Jaume, Amadeu i tots els demés.

 No hi ha cap barra d'unió entre els dos grups motor, la unió la fa la base de la caldera que actua com a xassís.

 Però anem a pams, la primera premissa és que el conjunt ha de ser desmuntable per poder accedir als motors pel seu manteniment.

 Al igual que el tender, el tub actua de eix de gir a de tenir un pas just per evitar sotragades i ha d'anar una mica lliure perquè el carro motor s'adapti bé a la via, com diu l'Amadeu ha de ser gran per donar estabilitat i poder tenir un pas pels cables sense que es puguin pessigar enlloc i no afectin al gir dels carros, però a més hi ha unes barres per compensar una mica el balanceig.

  El tub-eix està enganxat al xassís vermell dels carros motors i entra a la cavitat del motor pel seu punt central, com que hi ha unes planxes d'evergreen que s'han d'enganxar amb el plàstic del playmobil ho he fet de dues maneres i les dues m'han anat bé, sempre he rascat les dues superfícies a enganxar hi he fet servir cola FALLER per maquetes o un cyano-crilat marca roquet que vaig comprar a Palau, el Loktite també m'ha anat bé, però sempre rascant les zones a enganxar. Quan desmuntem el motor del xassís del seu carro el tub queda en el xassís.

 En la foto
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Hej5
es veu que els tubs estan subjectats per una anella de plàstic, això és provisional per fer les primeres probes de circulació.
 en aquesta altra ja es veu la placa d'evergreen amb un reforç de resina a on es collarà la caldera
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Nozt
també es pot veure que els tubs-eix tenen un passador que impedeix que el carro motor surti al aixecar la màquina de la via, la anella de plàstic actua de gruix regulador, en aquesta placa hi ha fixada l'instal·lació elèctrica que està prevista poder digitalitzar, encara no està apunt però ja és funcional.

 Potser aniria bé unes fotos detallades del desmuntatge del carro motor per veure l'accés al motor i el detall del eix de gir.

 Aquest és el segon carro-motor i la barra d'unió que es veu en aquesta foto
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils 33gm
correspon a la unió entre la màquina i el tender, no te altra missió que procurar que el tender estigui lo més proper possible a la màquina però que deixi circular per radi 1.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 10:38 pm

Gràcies per les respostes, Ignasi.

Jo m'havia cregut que la barra d'unió entre la segona motorització i el tènder era una unió entre els dos blocs motors.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 10:40 pm

Un dubte... Has dit que utilitzes leds pels llums... Quin circuit utilitzes perque no petit per excès de voltatge, i al mateix temps continuin encesos quan aquest voltatge baixa...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 10:57 pm

Hola Pau i tots els demés.

 El led és en díode lluminós, per tant és un conductor que tant sols deixa passar la corrent positiva, si nosaltres el connectem a qualsevol corrent fa curtcircuit i es crema, per tant s'hi ha de posar una resistència (en serie) que faci un consum, com més gran sigui més llum farà però a la vegada consumirà més.

 Com que a la via ja hi tenim corrent continua aquests s'il·luminen quan reven corrent positiva i queden apagat quan tenen corrent negativa, llavors tant sols és qüestió de muntar els blancs i vermells de manera que quan la màquina va endavant s'il·luminin els blancs del davant i els vermells del darrera, al invertir la marxa canviem de polaritat i s'il·luminen els blancs del darrera i els vermells del davant.

Els ja funcionen a molt poc voltatge, però es nota quan augmentes la tensió del transformador per donar més velocitat, en digital sempre reben la mateixa tensió, per tant sempre fan la mateixa llum, encara que la màquina estigui parada.

 Si vols puc fer un esquema.

 Fins aviat, Ignasi.


Editat per darrera vegada per ignasibaga el Dc Oct 23, 2013 11:26 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 11:00 pm

Si, això de la polaritat ja ho tenia clar... El problema és el rang del transformadors va de 0 a 18-24v... I una resistencia no serà suficient...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDc Oct 23, 2013 11:26 pm

Hola Pau.

Sense problema.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDj Oct 24, 2013 1:11 am

Gràcies per la seva reportave vostè. Molt bonic i detallat.
Estic interessat en tantíssim el sistema que va utilitzar per connectar els dos motors.
També en aquest cas les coses simples són els que millor funcionen.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDj Oct 24, 2013 11:00 am

applaud applaud applaud genial genial  gràcies per les explicacions!! és pvc el que fas servir..??queda molt be el tall com ho fas???

felicitats i salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDj Oct 24, 2013 6:02 pm

Gracies pels comentaris.
Ara ho entenc be. Jo tambe creia que la barra unia ambdos grups motors quan el que uneix es un grup motor anb el tender.
Pel que fa a la cola faller, se'n fa extrany que sigui capaç d'encolar el plastic de playmobil. Jo ho he probat amb plastic antic i modern de playmobil i mai m'ho enganxa. Sempre he acabat fent servir lictite industrial.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDj Oct 24, 2013 7:35 pm

ignasibaga escrigué:
... he fet servir cola FALLER per maquetes o un cyano-crilat marca roquet que vaig comprar a Palau, el Loktite també m'ha anat bé, però sempre rascant les zones a enganxar. ...
Quan parles de rascar el plàstic, imagino que et refereixes a utilitzar un paper de vidre fi. M'equivoco?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDj Oct 24, 2013 9:53 pm

Hola a tots.

 Carles els talls en els tubs és un mal de cap, però em sembla que he trobat la manera que quedin bé, ho faig amb una serra de cinta per tallar fusta, però alerta, poso les guies perquè el tall sigui rectangular, però acosto molt lentament el tub fins que pren una mica de contacte llavors el faig girar perquè ratlli tot el entorn, un cop ha donat la volta avanço una mica més i tornar a girar i així fins que ja puc acabar de fer la ruptura amb els dits, llavors es poleix el tall i ja està. Fixeu-vos en els anells d'ajustament son de plàstic molt prim i els anells son molt fins.

 El tema de les coles en Carles segur que en sap molt més que jo, ja que en els seus treballs hi barreja tot tipus de elements.  Em deia-ho quin feia servir per enganxar l'evergreen amb el plàstic dels playmobils. Al ratllar les superfícies a enganxar fa una mica de pelussa, la cola Faller dissolt una mica l'evergreen que penetra en les ratllades del plàstic del playmobil, els focus auxiliars i les planxes annexes del carro davanter estan enganxades amb cola Faller.
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Opda
Però les plaques i el tub de l'eix també estan enganxades entre si amb Faller, però entre aquestes i el xassís amb cola Roket. La peça vermella on hi ha ubicat enganxall del tender està enganxada directament al bloc del motor del segon carro, però fixeu-vos que a més hi he posat un parell de bisos, ja que aquest punt està sotmès a molta força, ha d'arrossegar tot el tren i encara més si en cas de que un vagó es descarrila i queda enganxat el tren quedaria parat en sec, doncs aquesta unió ha d'aguantar la tibada que faran els dos motors a la vegada.

 El ratllar les peces ho faig per assegurar la unió, ja que m'he trobat a vegades que he enganxat coles amb loktite i amb un cop sec es tornen a desenganxar. El tipus de paper o vidre no hi tinc massa mira, no es tracta de llimar la peça ni deformar-la, tant sols es tracta eliminar la superfície brillant en la zona de la unió.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDj Oct 24, 2013 10:40 pm

Hola a tots.

 Perquè us en feu una idea he fet una serie de fotos amb el desmuntatge del carro motor davanter. Un cop hauríem retirat la carrosseria hem de desendollar les llums del tender i el del focus de la caldera, però fixeu-vos que el gruix de la base de resina en el encaix de l'eix impedeix la sortida del passador de seguretat del eix del carro motor.
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils G2u7
Si us hi fixeu hi ha un forat que és per on es pot treure el passador, però no està encarat perquè aquest no surti accidentalment. El següent pas és des-soldar els cables, girem el carro per
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Xiuq
encarar el passador al furat d'extracció, trèiem el passador i premem el eix del carro perquè
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils 3cnq
que s'alliberi l'anell compensador i quedi lliure el carro.
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Liw6
Ara ja es procedeix com a qualsevol màquina antiga de playmobil, el segon carro va fixat amb bisos perquè el carro és més curt
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils V1hx
He marcat amb un cercle la zona de contacte amb la placa del la caldera i amb dues ratlles les guies dels estabilitzadors per evitar el balanceig de la màquina.  El xassís per sota podem veure
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils C7oc
que el tub-eix surt una mica perquè entri en el bolc del motor perquè quedi més ben fixat, també podem veure els pas dels cables dels llums davanters.
En aquesta altra podeu veure la distància que queda entre els carros-motors i la base de la caldera, penso que hi podria afegir unes tires que millorarien la imatge del conjunt
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils C62v
però espero a tenir la caldera completada per resoldre aquesta qüestió. Que us sembla?

Fins aviat, Ignasi
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDj Oct 24, 2013 11:23 pm

Un tutorial fantàstic... Moltes gràcies per les teves explicacions tan detallades...
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDj Oct 24, 2013 11:57 pm

Reportatge complet i ben fet.
Gasa!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDv Oct 25, 2013 6:32 am

Molt bones explicacions, que són d'agrair.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDv Oct 25, 2013 11:08 am

Molt ilustratiu.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDt Oct 29, 2013 9:29 pm

Hola a tots.

 Ja m'han arribat algunes de les peces que esperava, per tant ja he pogut continuar construint la caldera-cabina, a veure que us sembla.
En aquesta primera foto hi ha les peces que composen la caldera ja tallades i presentades
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils D3ip
Un cop ajustades i enganxades cal comprovar el seu encaix al seu xassís
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils F68o
Finalment una foto vista per sota per veure les unions de les diferents trossos que composen la caldera i la cabina.
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils V2bf
Encara hi falten algunes coses, però ja es pot veure a "grosso modo" la idea final.
Es poden escoltar suggeriments.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDt Oct 29, 2013 9:32 pm

Bè, molt bè...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDt Oct 29, 2013 9:39 pm

Està resultant una màquina impressionant, Ignasi.

applaud applaud applaud applaud applaud 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDc Oct 30, 2013 12:29 am

10 10 10 10 10 10 
Bravo Bravo Bravo 
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitimeDc Oct 30, 2013 8:32 am

Dues preguntes:
-Has de suprimir cap sorrera mes? (Domus)
-la "planxa" de cooor rovell que has posat al damunt del bastidor-xapa evergreen, es un utillatge perque quedi recte o s'ha de quedar dins la caldera, i de quin marerial es feta?
Pel demes crec que t'esta quedant una superlocomotora preciosa.
Em don enveja sana veure com evoluciona en positiu, quan jo, per manca de temps tinc la meva mallet mig oblidada. Ja em vindra una sermana bona i podre fer un impuls per poder acabar.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils   Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Construcció d'una Mallett amb tender per als Playmobils
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 4Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» un tender
» locomotiva con tender
» Intervenció, neteja i reforma Tender LGB.
» tender versió lliure a escala G/IIm
» tender 3 eixos per a locomotora vapor

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: