TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)

Ir abajo 
+33
lluis7
albertoquattrotre
jordi
ODAKIM
Víctorf
alejandro sasplugas
Olot
ut800035 (†)
fani
Martyn
Mitjans
TJV
TOG
tram47
McHrodik
Pau
fve
E4lok
maquinista
Shay
peps
FACTOR
Mak
josepmaria
TramBlau
MALLET73
Maxx_Rivoli
ignasibaga
jaume
ostman
Sisu
ulises
KTK
37 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDs Mar 31, 2018 8:27 pm

Tal com he promès passo un parell de fotos, en Xavi i en Joan en van fer forces. Per cert Joan, el video és boníssim, merci.

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Img-2015

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Img-2016
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDs Mar 31, 2018 8:39 pm

Com sempre les fotos a Cargolia son espectaculars. Very Happy  Very Happy  Very Happy



Alexandre :
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDs Mar 31, 2018 10:27 pm

I aquestes màquines d'en Narcís llueixen molt!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 2:12 am

Sisu escrigué:
Bon dia, passat l'ensurt d'ahir (l'automotor està en fase de reparació i serà més fàcil de lo esperat ja que son peces que es poden tornar a enganxar)...

Ho celebro. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 3:47 am

Jo també  Tren Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Enferm10Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Enferm10

+ 2

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 3:53 am

Mitjans escrigué:
Avui hem pogut gaudir d'una gran jornada a Kargòlia, amb grans circulacions i algunes estrenes.

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 20180349


Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 20180350


 Jo voto per aquestes dues. El cargol amb closca blava a la cacera de trens també m'ha resultat simpàtica.

 El tren que ha bolcat el vent és perquè és massa lleuger ?.
 
 La composició sencera fa molta patxoca i fotografiada en el circuit del Xavi és un plus afegit.

 Fins aviat, Ignasi.


Editat per darrera vegada per ignasibaga el Dg Abr 01, 2018 5:12 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 4:30 am

El vent era costant i intens, i ja havia tombat alguns dels vagons de vores baixes d'en Xavi, però sense conseqüències perquè eren a la segona via. No hi vam pensar i la composició va quedar aturada una estona mentre baixava un altre tren. Quan ens en vam adonar, un altre cop de vent el va fer anar avall, ja que estava a la via més propera. Crec que el fet que sigui lleuger i tingui més paret lateral va fer que és tombés amb facilitat. El mal el va fer la caiguda.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 9:00 am

Narcís em tranquilitza el que comentes de que trobes factible la reparació d'aquest simpàtic automotor que em va enamorar des del moment que el vas treure de la caixa. Ja estic esperant poder ver-ho flamant de nou en una propera ocasió. Moltes gràcies per haber-ho portat d'estrena a Kargolia, i celebraria també que algún dia el pogués tornar a veure circular per Kargolia i sense cap incident.

Gràcies també al Joan Mitjans per comptar amb Kargolia per probar els seus impressionants enginys.

Us passo algunes fotos més.

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810812

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810810

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810811

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810814

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810813

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810816
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810815

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810817

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810818

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810910

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810912

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810911

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810916


Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810914

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810913

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810915

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810918

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810917

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810919

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810920

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810921

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810923

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810922

Salut
Xavi KTK


Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 9:49 am

`Llàstima de l'accident (tot i que cabo de llegir que ja ha estat reparat amb satisfacció), però el conjunt de fotografies i vídeo em semblen una delicia, circuit, composicions i circulacions.

Felicitats  Xavi , Joan i Narcís, a més a més he vist que també hi havia generacions més joves. Enhorabona!

(escrit el 3 de març) Afegeixo la felicitació al Roger que no sabia que també hi era


Editat per darrera vegada per josepmaria el Dl Abr 02, 2018 11:49 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 10:18 am

Quina col·lecció de fotos més maca, voto que d'aquí surti la propera foto del mes, ara, la feina serà triar quina, jo no ho sabria fer.

Ens podeu explicar com s'ha comportat el automotor del Narcís? ell dubtava de la seva força i comentava que portaria un o dos remolcs, aquí el veiem amb dos remolcs i el circuit d'en Xavi no és que sigui pla, precisament.

 Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 7:32 pm

ignasibaga escrigué:
Quina col·lecció de fotos més maca, voto que d'aquí surti la propera foto del mes, ara, la feina serà triar quina, jo no ho sabria fer.

Ens podeu explicar com s'ha comportat el automotor del Narcís? ell dubtava de la seva força i comentava que portaria un o dos remolcs, aquí el veiem amb dos remolcs i el circuit d'en Xavi no és que sigui pla, precisament.

 Fins aviat, Ignasi.

Hola Ignasi. Primer dir que són impressionants les fotos que fa en Xavi, sap quins són els millors llocs, per això és el constructor del circuit.
Pel que fa al rendiment de l'automotor, des del primer moment ja estava clar que era un vehicle lleuger que segurament només arrossegaria un vagó. Té una mica de plom a la cabina, sota la tapa que amaga totes les connexions, però miraré de posar-ne una mica més ja que en les exigents rampes de Kargòlia (segurament el circuit més exigent en aquest aspecte) patinava amb els dos vagons enganxats.
Pel tipus de construcció, més aviat de carrilet, ja sabem que no es feien composicions llargues, i amb un sol vagó també queda bé, però si hi puc osar més pes ho faré i així milloraré aquest aspecte.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 7:37 pm

KTK escrigué:
Narcís em tranquilitza el que comentes de que trobes factible la reparació d'aquest simpàtic automotor que em va enamorar des del moment que el vas treure de la caixa. Ja estic esperant poder ver-ho flamant de nou en una propera ocasió. Moltes gràcies per haber-ho portat d'estrena a Kargolia, i celebraria també que algún dia el pogués tornar a veure circular per Kargolia i sense cap incident.

Gràcies també al Joan Mitjans per comptar amb Kargolia per probar els seus impressionants enginys.

Salut
Xavi KTK



Hola Xavi, doncs ja pots estar tranquil del tot perquè l'automotor ja torna a estar a punt de circular. Ara miraré de posar una mica més de pes tal com he explicat a l'Ignasi.
I per nosaltres és un privilegi fer rodar les nostres creacions al teu circuit, crec que no hi pot haver un millor escenari.
També vaig poder estrenar la BB400 del Vivarais, aquesta ja sabia que tindria un bon rendiment, i així va ser, és una bona bèstia.
I el tractor del Blanc Argent ja havia rodat als FFCC de la Terrassa però aquí va demostrar que té un rodatge millor del que pensava.

Me'n vaig anar molt satisfet de poder veure el meu material circulant pel teu circuit i content de que tot funcionés perfectament.
Reitero el meu agraïment i tens sort de que visqui lluny de Kargòlia..... riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 8:33 pm

Quina col·lecció de fotos més maca Tren aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 9:32 pm

xarxa, equips, fotografies;
tot és bonic !!!!!!!

applaud applaud applaud
réseau, matériel, photos ;
tout est magnifique !!!!!!!

applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 9:34 pm

tram47 escrigué:
xarxa, equips, fotografies;
tot és bonic !!!!!!!

applaud applaud applaud
réseau, matériel, photos ;
tout est magnifique !!!!!!!

applaud applaud applaud

Hi ha un bonic material francès, eh Daniel??

Il y a du beau matériel français, non Daniel??
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 9:54 pm

tot està molt bé!
(tout est vraiment très bien !!!)
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDl Abr 02, 2018 2:14 am

Agrair a en Xavier la meva primera visita a aquest magnific circuït. I molt content de coneixer en Narcis i familia.I de retrobarme amb en Joan i en Xavier.
Va ser curt,ja que vaig treballar i vaig arribar just per dinar amb ells i gaudir de la visita a Kargolia. Gracies per posar les fotos Joan.
Fins i tot la de la escala de cargol de dins de la muntanya.
Per a mi va ser curt,peò molt intens de gaudir. aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud Tren Tren bota bota
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDl Abr 02, 2018 6:16 am

reverent reverent baba baba baba baba


Unes imatges brutals ok ok Algunes costa veure si són maqueta o reals.

Realment aquí hi ha unes quantes fotos del mes.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDt Abr 03, 2018 3:17 am

formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDj Abr 05, 2018 8:06 pm

ODAKIM escrigué:
reverent reverent baba baba baba baba


Unes imatges brutals ok  ok  Algunes costa veure si són maqueta o reals.

Realment aquí hi ha unes quantes fotos del mes.
salutacions
PEP Tren
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDc Abr 11, 2018 11:53 am

Bona pluja i embassaments de Kargolia a plena capacitat

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1820011
Embassament Kaki

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1820010
Embassament Pou

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810927
Cova surgència de Bubés

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810924
Riu barranc Boca del Drac

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810925
Barranc Olivera i pantà de Bubès

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810926
Pantà de Bubés

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 P1810928
Pantà de Bubés

Salut
Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDc Abr 11, 2018 12:04 pm

Just impermeabilitzada la llera i estrenat de forma natural amb aigua de pluja.
https://www.youtube.com/watch?v=LtWCgbvHB2c

Salut
Xavi KTK


Editat per darrera vegada per KTK el Dc Abr 11, 2018 8:04 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDc Abr 11, 2018 6:39 pm

Hola Xavi. Sembla que l'aigua que va al pantà surt quasi tota del barranc del pont metàl·lic no?. I pels que no ho han vist s'ha de dir que el pantà és molt profund.....quan me'l mirava pensava que poques vegades s'emplenaria o que ho hauries de fer amb aigua de l'aixeta!!!.
La realitat a escala IIm

aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDc Abr 11, 2018 7:34 pm

El que hauràs de fer és posar-hi alguna cosa per a que no se t'hi facin mosquits...

Però apart d'això, molt realista! aplaud

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitimeDc Abr 11, 2018 8:11 pm

Sisu escrigué:
Hola Xavi. Sembla que l'aigua que va al pantà surt quasi tota del barranc del pont metàl·lic no?. I pels que no ho han vist s'ha de dir que el pantà és molt profund.....quan me'l mirava pensava que poques vegades s'emplenaria o que ho hauries de fer amb aigua de l'aixeta!!!.
La realitat a escala IIm

Si de on surt més aigua és de la cova, així que aviat impermeabilitzaré la llera del riuet que desemboca al pantà per que no es filtri tant a la terra i en reculli el màxim d'aigua. Tot i així No m'imaginava que s'hagués d'omplir tant aviat.

Salut
Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 34 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)
Tornar a dalt 
Pàgina 34 de 40Anar a pàgina : Previ  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Següent
 Temas similares
-
» Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II
» Companyia ferroviària Guyenne et Gascogne
» Corsega trens
» Trens Hospital
» trens i gastronomia

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: