TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)

Ir abajo 
+33
lluis7
albertoquattrotre
jordi
ODAKIM
Víctorf
alejandro sasplugas
Olot
ut800035 (†)
fani
Martyn
Mitjans
TJV
TOG
tram47
McHrodik
Pau
fve
E4lok
maquinista
Shay
peps
FACTOR
Mak
josepmaria
TramBlau
MALLET73
Maxx_Rivoli
ignasibaga
jaume
ostman
Sisu
ulises
KTK
37 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Següent
AutorMissatge
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1196

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDj Gen 12, 2017 2:08 am

ostman escrigué:
Aquest circuit no deixa de sorpendre'm... tot és gran...

La veritat Pau, és que quan el vaig començar, cap al 1999, tenia una noció diferent a la que en tinc actualment respecte a la mida del circuït que volia fer i el volum de feina que comportaria.
Ara, el circuït el trobo una mica petit, i la feina una mica massa gran. ...serà pot ser, que també m'estic fent "massa gran" . Crying or Very sad

Salut

Xavi KTK




Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDj Gen 12, 2017 2:23 am

Xavi, que sigui petit (que no ho és), té solució, ja que de terreny encara en tens. Només cal anar fent fases.

Entenc que amb el que portes fet hi ha hagut grans moviments de terres i obres impressionants. Si calcules que et faràs gran (riuuu), pots adoptar un altre tipus d'obra, que segueixi més els contorns existents, sense tants túnels i obres majors. Serà un traçat més caragolat, però això ja deu ser habitual a Kargòlia. ..

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDj Gen 12, 2017 8:03 am

Els projectes sempre son ambiciosos i el més gran possible, la imaginació és molt generosa en aquest aspecte, portar-los a la pràctica és una altra cosa i un projecte com és cargòlia encara més. Vas començar el 1999 o sigui que tenies cap a uns 35 anys, de vells tots ens anem fent al mateix pas, uns per davant dels altres però sempre al mateix pas, amb el pas del temps (i ja n'han passat 16, encara que no ho sembli) adquirim experiència i ens tornem curts de jornal, ens costa més fer les coses que abans fèiem amb un pim-pam-pum, però a la vegada les gaudim millor.

 La mesura mitja és fer un projecte just a la nostra mida, que el podem anar fent i gaudint al llarg dels anys i estic segur que és el cas del Xavi i molts de nosaltres.

 Fins aviat, Ignasi.


Editat per darrera vegada per ignasibaga el Dj Gen 12, 2017 9:26 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDj Gen 12, 2017 8:35 am

Totalment d'acord Ignasi.

Alexandre.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDj Gen 12, 2017 8:56 am

Paraules molt ben trobades. ok
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDj Gen 12, 2017 9:09 am

Olot escrigué:
Paraules molt ben trobades. ok
alejandro sasplugas escrigué:
Totalment d'acord Ignasi.                  
Alexandre.
Totalment d'acord

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1196

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDl Gen 16, 2017 12:05 am

Si que teniu molta raó. El projecte inicial era més gran, però he vist que em convenia reduir-lo.qüestió de temps principalment.
Ara estic intentant fer la feina a l'engròs, per que el circuit principal quedi acabat aviat. per després, sense preses, anar fent detalls, inclús alguna ampliació, si és possible. A part daixò, només fer el manteniment d'aquest circuït ja te tela.
Veritablement que gaudeixo fent les tasques; El que m'agradaria és poder-hi disposar de més temps.

Gràcies pels vostres comentaris i recolzament. ok

Salut
Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
Mak
Trenjardinaire
Mak


Ubicació : Estella-Lizarra
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/10/2013
Nombre de missatges : 178

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDl Gen 16, 2017 12:41 am

Bon dia a tots els que em llegeixen i als altres.
Xabi, homònim. Aquesta obra teva és l'enveja saníssima d'un servidor que pateixo de veure el meu en dic sec i amb prou feina de manteniment perquè no arribi a enfonsar ia partir d'aquesta primavera que ve, que ja m'hauré jubilat parcialment, reprendre les obres amb tranquil·litat les estones que la meva esquena m'ho permetin.
Del que ablais de la grandària, jo també tenia en ment alguna cosa mes del que tinc perquè terreny sobra però si no ho podré mantenir, prefereixo mes petit i manejable.
Aturat del tot no estic per que cada vegada que pujo a Andorra compro algun edifici i m'entretinc en muntar-lo, ja tinc uns quants.
Espero aviat començar a enviar fotos de nou.
Salutacions a tots, Mak.
P.D. Us leoy veig cada dia.
Tornar a dalt Ir abajo
Mak
Trenjardinaire
Mak


Ubicació : Estella-Lizarra
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/10/2013
Nombre de missatges : 178

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDl Gen 16, 2017 12:54 am

Xabi, se m'oblidava pregunarte. A la fotografia de l'revolt, on dius que estàs corbant els rails, què fas? treus cada un dels rails de la via i els dobles i després ho muntes, ocómo fas?
Eskerrikasko per avançat, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDl Gen 16, 2017 11:09 am

Suposo que el que fà el Xavi es corvar rails de 1200 mm. i aplicar traveses per via flexible, tot aixo tè el seu numero de referencia LGB 10610 , jo ho he utilitzat per fer curves de radis variables , solsament requereix que sigui fixada per evitar desplaçaments.

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Mak
Trenjardinaire
Mak


Ubicació : Estella-Lizarra
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/10/2013
Nombre de missatges : 178

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDt Gen 17, 2017 5:13 am

Esféricasko Alexande.
Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1196

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDt Gen 17, 2017 9:49 pm

Si, és via flexible.
Els carril són de 1,5 mts. i es munten als trams de travesses, que van part.

Quan fas una corba, sempre sobra un tros del carril de l'interior de la corba, que es pot tallar.
M'agrada aquesta via, per que així hi ha  menys unions, que si foren trams curts.

Javier; Me'n alegro que puguis reprendre aviat les tasques del teu fantàstic circuït.
treball  Tren  Tren  Tren
neu Quan passi el fred, és clar.

Salut

Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDc Gen 18, 2017 4:08 am

KTK escrigué:
Si, és via flexible.
Els carril són de 1,5 mts. .....M'agrada aquesta via, per que així hi ha  menys unions, que si foren trams curts.
..... ......
Salut

Xavi KTK

No sé si a Sant Vicenç dels Horts hi pot afectar massa, però va una cosa que me la vaig plantejar seriosament al planificar el meu petit circuit, podria ser que a en Xavi de Pamplona l'afecti més. El ralls son de llautó un material que afecta força els canvis de temperatura, entre els dies extrems a l'hivern com avui que hem arribat a -11º a les puntes de calor al mig de l'estiu que podem arribara 30º, son 40º de diferència en que la dilatació de la via s'ha de tenir en compte, sobre tot si la via està collada a terra com és el meu cas, llavors les unions entre vies han d'absorbir les diferencies de longitud entre les temperatures més extremes, sinó ho tenim en conte ens podem trobar que al estiu la pressió de l'expansió de la via ens arranqui la via del terra o de les travesses, o que al mig de l'hivern ens salti el tren entre les juntes de les vies.
Per altra banda el clip d'unió entre vies amb el temps s'oxida i perd contacte, per tant ens podem trobar que algun tram es quedi sense corrent, aquest clip va punxonat al rall i es fixa a les travesses amb una pestanya.
Amb tot això vaig decidir que el moment idoni per fixar la via a terra tenia que ser al pic de l'estiu aprofitant el moment de màxima dilatació, les vies com més curtes millor, encara que ja en tenia de 60cm i alguna de 120cm que òbviament no vaig desestimar, però que vaig posar en els llocs més resguardats, per si de cas, i a les unions de les vies soldar-hi un pont trenat per assegurar la conducció elèctrica, al arribar a les temperatures més baixes de l'hivern la reducció de longitud queda repartida entre les unions i als trens pràcticament no fan cap salt enlloc.
Ja dic potser a Sant Vicenç no cal filar tant prim.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDc Gen 18, 2017 5:13 am

Te rao l Ignaci jo he tingut els problemes que esmente i he recollat la via al estiu reposant traveses trencades aixo obliga a pontegar totes les vies amb fil de coure ja que al hivern les juntes son grans amb perdua de contacte.
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1196

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDv Gen 20, 2017 10:18 am

Si fas bé en Ignasi / Alexandre en parlar d'aquest tema.
Si, d'alguna manera, ho tinc en compte el tema dilatacions. Però també és veritat que a Sant Vicenç dels Horts, sortosament el clima és molt temperat, i en concret a Kargólia, pocs díes tenim amb una minça glaçada.
Jo sóc incapaç de treballar a plé sol a l'estiu (...tinc costums de cargol), de fet treballo més hores de nit que de dia. El que faig és deixar una petita separació a les unions dels carrils ,(...que sincerament, ho faig a ull) i de moment, al que tinc fet del circuït no m'ha donat problemes.
Pel que fa a la conductibilitat elèctrica entre carrils, si que vaig començar també a assegurar-la mitjançant un cable entre els extrems dels carrils; Encara em queden moltes per fer, però és més que convenient, per que com dieu, amb el temps acaben fallant.

Marsi

Xavi KTK


Editat per darrera vegada per KTK el Dl Gen 23, 2017 8:22 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDv Gen 20, 2017 10:27 am

Veig que ho tens controlat, és més perjudicial la calor que el fred, les unions ja les aniràs fent a mida que vagin fallant.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1196

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDl Feb 20, 2017 9:06 am

Comença a veure's el sol, i la floració dels ametllers marca l'arribada de "l'Any Nou tradiciona de Kargolia".

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 P1750010

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 P1750011

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 P1750013

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 P1750014

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 P1750015

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 P1750016

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 P1750017

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 P1750018

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 P1750019

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 P1750020

Salut
Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDl Feb 20, 2017 9:23 am

Tren super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDl Feb 20, 2017 9:40 am

La primavera ja és aquí
applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDl Feb 20, 2017 9:54 am

Xavi, has posats els links i les fotos no es veuen si no cliques un per un. Sempre és millor posar les fotos de manera que es vegin sense necessitat d'anar clicant, tal com havies fet fins ara.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDl Feb 20, 2017 10:08 am

De les tres opcions que dona el servidor la central és la que posa la foto directament.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDl Feb 20, 2017 10:12 am

He donat un cop de mà amb les imatges.

Magnífiques, Xavi!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDl Feb 20, 2017 10:41 am

Molt millor així. Gràcies, Joan.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1196

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDl Feb 20, 2017 11:05 am

ignasibaga escrigué:
 De les tres opcions que dona el servidor la central és la que posa la foto directament.

Es que ara el sistema surt diferent que temps enrera i he probat una mica a l'atzar.
Gràcies Ignasi i Joan.

Salut
Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitimeDl Feb 20, 2017 1:06 pm

Precioses!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia) - Página 28 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)
Tornar a dalt 
Pàgina 28 de 40Anar a pàgina : Previ  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Següent
 Temas similares
-
» Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II
» Companyia ferroviària Guyenne et Gascogne
» Corsega trens
» Trens Hospital
» trens i gastronomia

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: