TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El mòdul "silenciòs" del Momi WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El mòdul "silenciòs" del Momi

Ir abajo 
+3
MALLET73
Sisu
ostman
7 participantes
AutorMissatge
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 4:00 am

Fa uns dies vaig rebre un misteriòs email d'un bon amic... l'email titulat "proves de balast" només contenia una foto... aquesta...

El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-12

I com us imaginareu vaig flipar amb la qualitat del treball realitzat... però no només per això sino perquè feia algunes setmanes aquest amic m'havia dit que deixaba LGB, ja que amb la seva dona es passaben a H0, que disposa d'unes construccions molt xules, i que ocupa molt menys espai...
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 4:07 am

Suposo que la majoria no heu entès res de res... si és així, heu tingut la mateixa sensació que vaig tenir jo en aquell moment...

Però trànquils que no us deixaré així... intentaré explicar-vos ordenadament des del començament...


El meu bon amic, que conec des de fa un temps, quan li vaig comentar que voliem fer uns mòduls barrejant LGB i Playmobil ràpidament li va atreure la idea... li vaig passar algunes imatges d'aquí i d'allà... i ara fa uns mesos el vaig convencer perquè es registres en aquest foro... i malgrat desconet els seus motius per encara no haver dit res, està registrat amb el nick Euripo i em consta que ens visita regularment...

Tambè heu de saber que l'Euripo abans d'entrar en aquest foro, mai havia tingut cap tren, de cap escala... tan li va agradar que va decidir començar per la porta gran amb un startet set de LGB... per la porta gran, però amb molta por... a ell el que li atreia era poder fer decorats...

I feia coses com aquestes:

El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-01
El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-02
El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-03

Amb un tros de pincell comprat als "xinos", marca una placa de "deprom", i desprès d'algunes capes de pintura, obté aquests resultats...
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 4:18 am

I també:

El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-05
El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-04

Unes proves per fer un cami empedrat amb unes peces d'argila de les que utilitzen per fer maquetes de cases, castells... pintades...
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 4:24 am

Desprès de donar-hi moltes voltes, i insistència meva, malgrat la por que li fan les vies, decideix llençar-se a la piscina i decideix que farà un mòdul amb un tram recte, que representarà un carrer empedrat amb unes cases d'estil victorià de finals del segle XIX...

El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-06
El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-07

Aquest és l'esboç del projecte, que com els bons projectes està fet en un tros de paper qualsevol...

El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-08
El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-09
El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-10

Compra el material, comença a treballar, monta els mòduls... veieu un tramvia de 2 pisos fet amb material Playmobil...

Nota: El casc del vaixell no té res ha veure amb els mòduls...
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 4:29 am

Ep, però tot això que ara heu vist, és un recull de les imatges que m'ha enviat via "whasapp" al llarg de potser 4 o 5 mesos...

I un dia rebo aquesta imatge...

El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-11

És el bastidor d'una maqueta H0... i per la meva sorpresa m'explica que aparquen els Playmobil, que deixen el LGB, i que amb la Conchi, la seva dona, faran una maqueta H0...

Ah, entremig l'Euripo ha conegut i s'ha fet amic de la quadrilla que es troben a Pavón, que ho està relativament a prop d'on viu... s'ha passat mig estiu muntant un petit circuit LGB al sostre de la sala d'estar...


Editat per darrera vegada per ostman el Dj Oct 10, 2013 4:55 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 4:33 am

I arribats a aquest punt de l'història, podem tornar a la primera foto...

El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-12

I al cap d'uns dies n'he anat reben més... en un contagotes periòdic...

El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-13
El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-14
El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-15
El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-16
El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-17
El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-18
El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-19
El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-20
El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-21

Ep, he rebut aquests imatges sense cap més descripció que... estació, prova de potes, primera circulació...

Arribat a aquest punt, vaig decidir fer-hi una visita, i veure en directe les seves creacions... I sincerament, si a les fotos es veuen bé, en directes són fantàstiques...


Editat per darrera vegada per ostman el Dj Oct 10, 2013 4:47 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 4:37 am

Déu n´hi do!, però reconec que m´he perdut. Això segueix els estandars MOMI?
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 4:40 am

I la darrera imatge que vaig rebre just ahir...

El mòdul "silenciòs" del Momi 1974-Euripo-22

El seus plans de futur...

Ara mateix té construits els 2 mòduls que estan en verd... en traçat en marró correspon a un segona fase que vol representar un traçat industrial de material molt curt, amb corbes de r0...

I si no ho he entes malament, vol fer maqueta que tingui una part fixe (les corbes, i la part del darrera) i una part mòbil (la part del davant) que seràn mòduls que podrà porta a les fires...
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 4:45 am

Sisu escrigué:
Déu n´hi do!, però reconec que m´he perdut. Això segueix els estandars MOMI?
Si, Narcis. És per perdre's... Si m'ho expliquen jo tampoc m'ho acabaria de creure...

I si, els seus mòduls segueixen els estàndards Momi... i per tant són totalment compatible amb els altres mòduls Momi...
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 4:50 am

Fa dies que penso que el seu treball s'havia de compartir, i avui li he demanat permís... via "whassap"... i m'ha autoritzat a ensenyar-vos els seus progresos...

Espero que no els meus comentaris no els facin posar massa vermell, i que a partir d'ara sigui l'Euripo qui ens ho expliqui directament...

Entretant, m'haurieu d'ajudar-me a convence'l que vingui a munta a Molins de Rei...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 5:37 am

applaud applaud applaud applaud genial genial genial genial genial  quin decorat!!!....moltes gràcies per compartir....!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 5:56 am

Shocked 
formidable formidable 
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 6:28 am

És una llàstima que no ens ho hagi anat explicant. Potser és que el fòrum no l'hi agrada. nose 

Moltes gràcies per compartir les fotos, Pau.

En quant a la compatibilitat amb el Momi, no veig la via de retorn.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 8:10 am

Olot escrigué:
És una llàstima que no ens ho hagi anat explicant. Potser és que el fòrum no l'hi agrada. nose 
No ho crec que sigui això... de fet ens visita regularment... el que no sé és com es pot aguntar i no dir res...


Olot escrigué:
Moltes gràcies per compartir les fotos, Pau.
Ha estat un plaer...


Olot escrigué:
En quant a la compatibilitat amb el Momi, no veig la via de retorn.
L'espai hi és, però no està dibuixat... a més, al ser oculta no té gaire interés doncs només una recta llarga...

En principi, farà com nosaltres, i utilitza els moduls de 30 cm d'ample per completar l'estàndard Momi... però a casa no els munta... no sé si m'he explicat bé...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 8:29 am

Es que la nostra opcio no es fer un modul sencer amb la via de retorn fixada.
De fet, d'aquesta vua no en fem res fira que ens ajuntem amb el sistema momi.
I es dissenyat de tal manera que ho acobles en amplada quan ets a mlmi u quan ets a un muntage extern tipus el de Mora la Nova, fem servir aquests troç de modul com un tram de via mes en ser inutil tenir una via de retorn.
El el cas dels italians, interpreto que poden fer un calaix com el nostre i posar-ho o no. Encara mes, si ells quan ni siguin integrats als sistema momi fan una exposicio a qualsevol lloc, on momi pisa una via de retorn, ells, per exemple, hi posen un carrer amb cases, o cotxes. O no munten el tram de retorn.
D'aquesta manera aprofites "la maqueta modular" per integrar a momi o esser independent.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDj Oct 10, 2013 8:52 am

Dons trobo que està molt ben pensat així, Jaume.


ostman escrigué:


Olot escrigué:
És una llàstima que no ens ho hagi anat explicant. Potser és que el fòrum no l'hi agrada. nose 
No ho crec que sigui això... de fet ens visita regularment... el que no sé és com es pot aguntar i no dir res...
silenced 

El mòdul "silenciòs" del Momi O_SHH_%7E1
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDs Oct 12, 2013 8:54 am

De fet hi ha altres membres que també formen part d'aquesta minoria silenciosa que ens visiten regularment i no diuen mai res...

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Víctorf
Trenjardinaire
Víctorf


Ubicació : Móra la Nova
Edat : 66
Data d'inscripció : 19/03/2011
Nombre de missatges : 654

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDs Oct 12, 2013 9:14 am

Aquest mundaka es tot un personatge i un artista

Records per quan es connecti al foro.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDs Oct 12, 2013 9:17 am

Víctorf escrigué:
Aquest mundaka es tot un personatge i un artista

Records per quan es connecti al foro.
Victor, això no ho ha fet el Mundaka, sino que en Mundaka va encarregar una cotxe customitzat a l'Euripo l'artista...
Tornar a dalt Ir abajo
Víctorf
Trenjardinaire
Víctorf


Ubicació : Móra la Nova
Edat : 66
Data d'inscripció : 19/03/2011
Nombre de missatges : 654

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDs Oct 12, 2013 9:20 am

Ostras !!!! Jo al veure un amic teu i el nom mundaka, que connec personalment, pensava que era ell.

Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitimeDs Oct 12, 2013 3:48 pm

De moment, al Mundaka no li agraden gaire els trens... Nomès Dèu sap que pot passar el dia que en Mundaka descobreixi el món dels trens...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El mòdul "silenciòs" del Momi Empty
MissatgeAssumpte: Re: El mòdul "silenciòs" del Momi   El mòdul "silenciòs" del Momi I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El mòdul "silenciòs" del Momi
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» mòdul momi riu Ebre
» Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"
» MOMI de la Terrassa: mòdul Estació del Bac
» Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional
» Mòdul de pas a nivell amb casa guardabarrera (MOMI Català)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: