TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El circuit d'en Ulises - Página 10 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El circuit d'en Ulises

Ir abajo 
+20
betulo237
KTK
tram47
OG22
mikado
ODAKIM
alejandro sasplugas
jordi
lluis7
el terrat de margarit
E4lok
MALLET73
josepmaria
TramBlau
jaume
Maxx_Rivoli
ostman
Sisu
Olot
ulises
24 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AutorMissatge
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1210

El circuit d'en Ulises - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit d'en Ulises   El circuit d'en Ulises - Página 10 I_icon_minitimeDv Nov 10, 2023 2:19 am

Acabada la primera fase de construcció, i a falta de connectar elèctricament senyals i agulles, aquí van unes fotos de l'actual situació de la maqueta.

El circuit d'en Ulises - Página 10 2023-114

El circuit d'en Ulises - Página 10 2023-115

El circuit d'en Ulises - Página 10 2023-116

El circuit d'en Ulises - Página 10 2023-117

El circuit d'en Ulises - Página 10 2023-118

El circuit d'en Ulises - Página 10 2023-119

El circuit d'en Ulises - Página 10 2023-120

El circuit d'en Ulises - Página 10 2023-121

El circuit d'en Ulises - Página 10 2023-122


Editat per darrera vegada per ulises el Dv Nov 10, 2023 7:26 am, editat 1 cop en total

A Olot, TramBlau, MALLET73, lluis7, TOG, X+ y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1045

El circuit d'en Ulises - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit d'en Ulises   El circuit d'en Ulises - Página 10 I_icon_minitimeDv Nov 10, 2023 3:05 am

ulises escrigué:
Aprofitant uns dies de vacances he començat les obres de la meva instal · lació interior. El primer, desmuntar el tauler d'H0.

Abans

El circuit d'en Ulises - Página 10 Img_0120

Aquesta és l'estació de Canfranc? affraid affraid

A TramBlau y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 947

El circuit d'en Ulises - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit d'en Ulises   El circuit d'en Ulises - Página 10 I_icon_minitimeDv Nov 10, 2023 4:41 am

applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1210

El circuit d'en Ulises - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit d'en Ulises   El circuit d'en Ulises - Página 10 I_icon_minitimeDv Nov 10, 2023 7:34 am

RailwayManiac escrigué:
ulises escrigué:
Aprofitant uns dies de vacances he començat les obres de la meva instal · lació interior. El primer, desmuntar el tauler d'H0.

Abans

El circuit d'en Ulises - Página 10 Img_0120

Aquesta és l'estació de Canfranc?  affraid  affraid

La veritat és que no pretenia fer l'estació de Canfranc, encara que el resultat se li assembla. Simplement vaig combinar tres kits de Vollmer, crec recordar que de l'estació de Baden-Baden i el resultat va ser aquest.

A Olot, MALLET73 y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1045

El circuit d'en Ulises - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit d'en Ulises   El circuit d'en Ulises - Página 10 I_icon_minitimeDs Nov 11, 2023 12:17 am

Hola Ulises,

Gràcies per la teva resposta !

Va ser una broma per part meva però també ho va ser perquè, fa uns dies, vaig escoltar un programa molt interessant sobre aquesta antiga línia internacional i la seva monumental estació. Quin malbaratament! Però vaig entendre que la línia es tornaria a obrir al costat francès...

Amicalment,

Christophe
Tornar a dalt Ir abajo
TOG
Trenjardinaire
TOG


Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 593

El circuit d'en Ulises - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit d'en Ulises   El circuit d'en Ulises - Página 10 I_icon_minitimeDg Nov 12, 2023 12:44 am

Però vaig entendre que la línia es tornaria a obrir al costat francès...
Tinc llegit aquí al fòrum que hi ha un pont enderrocat a la part francesa que no s´ha reconstruït .
Segur que algú d´aquí en sap més coses .
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1045

El circuit d'en Ulises - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit d'en Ulises   El circuit d'en Ulises - Página 10 I_icon_minitimeDg Nov 12, 2023 12:58 am

Amadeu, el programa que vaig escoltar a la ràdio era la segona part d'un doble reportatge de la sèrie: “Une histoire particulière” emès a Françe Culture.

El primer informe es titula: Episode 1/2 : Il faut passer les Pyrénées  https://youtu.be/KuYAXyQ-pbQ

El segon informe es titula: Episode 2/2 : Que faire de cette gare et de la ligne qui ne la dessert pas ? No he trobat el vídeo de la segona part.


Aquests programes es van emetre per primera vegada els dies 25 i 26 de maig de 2019. Per tant, va ser una reemissió.


https://youtu.be/KuYAXyQ-pbQ   L'enllaç no funciona però el vídeo està disponible a Youtube.


https://youtu.be/6pVBhURG2S0


https://youtu.be/c5V7etXEAvs


Amicalment,

Christophe

A TOG li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El circuit d'en Ulises - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit d'en Ulises   El circuit d'en Ulises - Página 10 I_icon_minitimeDg Nov 12, 2023 1:08 am

Disculpeu-me. Vaig posar aquí un missatge que era per un altre fil.. .. ja l'he esborrat.

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1045

El circuit d'en Ulises - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit d'en Ulises   El circuit d'en Ulises - Página 10 I_icon_minitimeDg Nov 12, 2023 1:11 am

TOG escrigué:
Però vaig entendre que la línia es tornaria a obrir al costat francès...
Tinc llegit aquí al fòrum que hi ha un pont enderrocat a la part francesa que no s´ha reconstruït .
Segur que algú d´aquí en sap més coses .

El 27 de març de 1970 a les 8.52 h, un tren de blat de moro remolcat per bBB 4227 i 4235 es va allunyar i va escombrar el pont de l'Estanguet.

La SNCF posa en marxa un transbordament en autobús entre Bedous i Confranc. Situació temporal que esdevindrà definitiva! Algunes veus dolentes diuen que l'accident no seria tan accidental després de tot...

A TOG li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7185

El circuit d'en Ulises - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit d'en Ulises   El circuit d'en Ulises - Página 10 I_icon_minitimeDg Nov 12, 2023 8:28 am

Una feina excel·lent Ulises, molt ben pensada genial genial genial genial genial

A TOG li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El circuit d'en Ulises - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El circuit d'en Ulises   El circuit d'en Ulises - Página 10 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El circuit d'en Ulises
Tornar a dalt 
Pàgina 10 de 10Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Temas similares
-
» Circuit 4000Talguera
» CIRCUIT A LES GOLFES I [josepmaria]
» Circuit de Despatx
» Circuit en IIf
» Circuit de prova [VAY]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits interiors o modulars-
Canviar a: