TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive

Ir abajo 
+12
el terrat de margarit
Maxx_Rivoli
TramBlau
ut800035 (†)
Antic mak(baixa volunt)
jaume
peps
Olot
E4lok
Sisu
ostman
MALLET73
16 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 12, 2013 4:59 am

Volem la neu, volem la neu, volem la neu!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 12, 2013 6:18 am

Si voleu, jo tinc un extintor vell...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 12, 2013 7:18 am

Ja vindrà l'hivern, ja vindrà neu neu 

hombrela Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 12, 2013 7:44 am

TramBlau escrigué:
Ja vindrà l'hivern, ja vindrà neu neu 

hombrela Pere

Sempre...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDv Feb 13, 2015 9:48 pm

Hola amics!

altre dia surtia en el fil del Ktk el tema de la neu i la lleva neus...el problema en aquesta màquina va ser el "ventilador" triturador de la neu i la conexió amb el motor..el motor es un motor electric independent que va amb bateries...aquestes són les que llastren la màquina per poder aguantar l'envestida amb la neu..però com us vaig dir no va funcionar...si algú se li acudeix alguna idea o motor.etc. serà benvingut!!

els que he vist per internet són de metall..fins i tot vaig localitzar un kit als USA però no van contestar el meu mail....

gràcies

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDs Feb 14, 2015 2:21 am

No es pot pensar en qualsevol cosa feta per vostè? Hi ha molts llevaneus amb fulles fetes pels modeladors que semblen funcionar millor que els de les cases.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 1:56 am

ahir vaig mig mecanitzar el colça de PVC

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 2vdm92g

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 1:58 am

Quina pinta més agresiva
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 2:07 am

Sisu escrigué:
Quina pinta més agresiva

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu si comparat amb la paleta que du l'altre.... a veur si quant estigui acabat fa un altre pinta!!!
gràcies

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDc Feb 25, 2015 1:02 pm

Sisu escrigué:
Quina pinta més agresiva

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDj Feb 26, 2015 6:12 am

Hola Amics!!

doncs desprès de treu l'agresivitat, hemirat que tal anava de galib...

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 6z37mg

he mirat de veure si podia fer alguna mena de "quita y pon" per a qualsevol loco com te LGB..però desprès de veure videos en youtube he decidit de possar-ho en alguna màquina havia pensat possar-ho en la garrat belga que tinc però com es mig fusta..amb la neu patiria llavors he caigut en la màquina mallet que tinc per restaurar que és de llautó a més te un bon pes i crec que s'adaptarà bé!!
però tinc el dubte de si anclar-ho al boggie motor del davant o per donar més fermesa a la caixa posterior..ja que en videos al topar amb la neu la fa descarrilar i cal possar molt de lastre, així crec que quedaria resolt el problema del pes i del impacte que fagi descarrilar el boggie... i sempre li puc acolar un altre loco per tenir més potència i tracció..

study  study  study  ho estudiaré


màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 2wlwoja

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDv Feb 27, 2015 12:38 pm

Sembla sòlid. Jo no entenc com s'estableix el ganxo.
Així que això per als muntatges llevaneus davant qualsevol locomotora o vagó?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDc Mar 09, 2016 4:02 am

Hola Amics despres de molt de temps aquest projecte aturat i ple de pols ....els tallers han demanat la col.laboració dels tallers de l 'ignasi per resoldre els problemes tecnics de la turbina...

a veure si per fi l'acabo...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDc Mar 09, 2016 4:22 am

Molt bé, però tingues en compte que la neu al nostre país (excepte al Pirineu) sol ser molt humida i no sé si és millor amb la pala que amb la turbina. Però endavant amb el projecte!!! super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDc Mar 09, 2016 4:54 am

Sisu escrigué:
Molt bé, però tingues en compte que la neu al nostre país (excepte al Pirineu) sol ser molt humida i no sé si és millor amb la pala que amb la turbina. Però endavant amb el projecte!!! super12 super12 super12

de fet el projecte va quedar aturat per no saber com resoldre el problema de la turbina, cada cop que la accionava saltava tot pels nuvols... l'altre dia vaig xocar de nou amb el projecte i hem va saber greu no haber arrivat a la fi..desprès de rumiar vaig pensar que de segur l'igansi podria donar-me un cop de mà per resoldre aquests problemes...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDl Feb 20, 2017 4:46 am

MALLET73 escrigué:
Sisu escrigué:
Molt bé, però tingues en compte que la neu al nostre país (excepte al Pirineu) sol ser molt humida i no sé si és millor amb la pala que amb la turbina. Però endavant amb el projecte!!! super12 super12 super12

de fet el projecte va quedar aturat per no saber com resoldre el problema de la turbina, cada cop que la accionava saltava tot pels nuvols... l'altre dia vaig xocar de nou amb el projecte i hem va saber greu no haber arrivat a la fi..desprès de rumiar vaig pensar que de segur l'igansi podria donar-me un cop de mà per resoldre aquests problemes...

salutacions

mallet73

doncs ha estat el 3D... riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu avui he fet modificacions de la turbina..dimecres el posaré a imprir a veure com va.... són 6 hores d'impresió.... pot passar de tot... mosegaungles mosegaungles mosegaungles mosegaungles

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Img_2048

veurem si la velocitat del motor no el fa malt bé!!?¿?¿¿? study study pensativ pensativ mosegaungles mosegaungles

ja us explicaré com va..!! pot ser així la podré acabar d'una vegada...!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDl Feb 20, 2017 8:16 am

Jo tinc un motor vell de atornillador que va a 18 volts , méstre , i va perfectament.es va trencar el atornillador,i el vaig guardar per si algún dia m'atrevia a fer algún "paratus". Si el vols ja t'el busco i tot teu Carles.
També t'has passat al 3D com en Mitjans?? reverent
Tren Tren
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDl Feb 20, 2017 8:53 am

3D? Segurament a mans d'en Carles passarà a ser 8D o potser 10D!!!! Very Happy angell
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDl Feb 20, 2017 9:47 am

genial genial genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDl Feb 20, 2017 11:51 pm

el terrat de margarit escrigué:
Jo tinc un motor vell de atornillador que va a 18 volts , méstre , i va perfectament.es va trencar el atornillador,i el vaig guardar per si algún dia m'atrevia a fer algún "paratus". Si el vols ja t'el busco i tot teu Carles.
També t'has passat al 3D com en Mitjans?? reverent
Tren Tren

gràcies Roger..per el moment crec que amb el que tinc faré...

nono nono nono nono no m'he passat pas al 3D nomès aprofito idees que no puc fer amb resina o pvc escumat i li trec el suc que necesito...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 3:24 am

La turbina aquesta l'has fet tu? Està molt xula!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 3:36 am

Mitjans escrigué:
La turbina aquesta l'has fet tu?  Està molt xula!

No, la vaig descarregar i l'he modificat per al que jo vull...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 3:43 am

On l'has trobat? Hi ha més cosetes de la nostra escala?

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 7:40 am

Olot escrigué:
3D? Segurament a mans d'en Carles passarà a ser 8D o potser 10D!!!! Very Happy angell
riuuuu riuuuu riuuuu
Mentre no acabi en en la "Dimensió desconeguda" ... por
riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 7:44 am

Mitjans escrigué:
On l'has trobat?  Hi ha més cosetes de la nostra escala?
de la nostra escala no hi molt cosa per no dir res de res....

es STL que he modificat i li he donat la mida que vull, també he fet la part exterior, ara falten fer les pales dels costats o potser ja les faré ambm pvc com sempre...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive   màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
màquina lleva neus-rotary snow plow locomotive
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» Pala lleva-neus
» Una màquina reconvertida
» lleva neus flanger escala G/IIm
» lleva neus tallers A.Sasplugas
» Màquina de fusta

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: