TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El meu circuit LGB a Madrid [jose07]

Ir abajo 
+13
peps
FACTOR
jaume
ostman
TramBlau
manolo0101
bantren
MALLET73
Sisu
Pau
josepmaria
Olot
jose07
17 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDv Jun 07, 2013 8:37 am

Els meus trens i el tren reial:
M'agrada molt aquest enllaç al fotos de tren real a Europa. Sobretot quan veig locomotores o composicions que puc reproduir perquè tinc el model a escala, les fotos suïsses són magnífiques i puc reproduir diversos trens de passatgers o de mercaderies.

Suposo que ja ho coneixeu però ho comparteixo amb vosaltres per si de cas us pot interessar.
Salutacions

PD: http://www.bahnen-in-muenchen.de.vu
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDv Jun 07, 2013 8:38 am

M'encanta la unesco...
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDv Jun 07, 2013 9:27 am

jose07 escrigué:
Els meus trens i el tren reial:
M'agrada molt aquest enllaç al fotos de tren real a Europa. Sobretot quan veig locomotores o composicions que puc reproduir perquè tinc el model a escala, les fotos suïsses són magnífiques i puc reproduir diversos trens de passatgers o de mercaderies.

Suposo que ja ho coneixeu però ho comparteixo amb vosaltres per si de cas us pot interessar.
Salutacions

PD: http://www.bahnen-in-muenchen.de.vu

No coneixia aquesta web, però he estat mirant algunes fotos... I són molt bones...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDv Jun 07, 2013 6:56 pm

ostman escrigué:
No coneixia aquesta web, però he estat mirant algunes fotos... I són molt bones...


Igualment dic.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDs Ago 03, 2013 9:01 am

Alguna novetat en el teu circuit?

Com portes la construcció?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDs Ago 10, 2013 7:29 am

Hola, només comentar-vos que estic a la platja amb accés WiFi molt limitat pel que no puc pujar-vos fotos, en un parell de setmanes posaré alguna perquè veieu els avenços.
Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDs Ago 10, 2013 9:09 am

Gràcies José... Esperarem impacients Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDs Ago 10, 2013 11:13 am

Si, jo també estic impacient. Però tranquil. Ja ho faràs quan puguis. Very Happy 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDv Ago 01, 2014 6:54 pm

Molt de temps sense notícies.

Potser ja tens el circuit acabat?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDt Oct 07, 2014 6:49 am

Hola de nou. . . . , Torno al fòrum després d eun temps absent per temes personals. Part del problema ha estat una mudança que ha durat molt de temps i que ha inclòs la mudança del tren que fins ara heu vist a les fotos anteriors. És a dir, el traçat que heu vist ja no existeix. . . , Però estic construint un altre nou partint de 0.

Dit això, vaig a veure si us pujo unes fotos de com va l'assumpte. El nou circuit no està acabat, té dos circuits interconnectats qual cosa dóna grans possibilitats de circulació. . . , La primera foto que pugi properament serà la del circuit.

Ho deixo aquí per donar un toc de suspens. . .
Salutacions

PD: hauria d'obrir un nou fil amb aquest segon circuit?, O preferiu que mantingui tota la informació en aquest fil?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDt Oct 07, 2014 7:21 am

Content de tornar a llegir-te, Jose. Very Happy

Em sap molt de greu saber que no has pogut acabar el teu circuit. Sort que tens un altre projecte !

I sobre el suspens en que ens has deixat, no podries explicar-nos-en alguna cosa més? Per exemple, el nou projecte te dimensions semblants al primer?

jose07 escrigué:
...PD: hauria d'obrir un nou fil amb aquest segon circuit?, O preferiu que mantingui tota la informació en aquest fil?

Això com tu prefereixis. Per una banda potser seria lògic obrir un fil diferent si és un circuit diferent, però també és correcte continuar en aquest si trobes que és el teu fil.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDt Oct 07, 2014 7:36 am

No siguis dolent i explica alguna costa més...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDt Oct 07, 2014 10:06 am

Hola José i tots els demés.

Esperant veure aquestes novetats ok

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1829

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDt Oct 07, 2014 12:19 pm

Hola José,

Celebro tornar-te a llegir.

Esperarem.
Tornar a dalt Ir abajo
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDv Oct 10, 2014 9:55 am

hola,

fins ara estava utilitzant ImageShack com hosting per les meves fotos, però han canviat la política i el que era grátis només et deixa pujar fotos d'una mida ridícul, vaig a provar amb TinyPic a veure com queden. . .

Bé, tornant al tren. El nou circuit l'he hagut d'ajustar a les dimensions del terreny que tinc disponible i que és diferent del que tenia a l'altra casa. No obstant això he procurat mantenir la filosofia del traçat anterior.

El terreny:

es tracta d'un rectangle de 21m per 6m que estava en pendent d'uns 35-40º. El que m'ha passat és fer dues terrasses d'uns 3m d'ample i els 21m de llarg, com podeu veure a la foto.

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 263zmv4

El disseny, versió 1:

El que m'ha semblat més senzill i ràpid de fer ha estat el típic oval unit a la part central. Això obliga a posar dos bucles de retorn en els extrems (veure foto 2).

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 2cd7vck

A diferència del circuit que he desmuntat, el focus ho he posat a l'estació intermèdia (Estació 1 - que en el circuit anterior era només de pas) i he deixat les estacions dels extrems (Estacions 2 i 3) com secundàries. Perquè el recorregut sigui el més llarg possible, aquestes estacions dels extrems del bucle les he desplaçat cadascuna a un nivell diferent (veure esquema a la foto 3) i allunyades de l'estació principal.

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 W6s0b8

Finalment, les terrasses 1 i 2 estan unides en els extrems però amb desnivells diferents de salvar. La terrassa 1, té al seu torn un pendent significativa, la decisió per evitar pendents poc manejables ha estat escalonar la terrassa 1 en dues, la terrassa 1, amb dues estacions (1 i 2), de manera que l'estació 2 és la que té la cota més baixa (nivell 0), l'estació 1 està aproximadament a un nivell de 30cms superior (nivell 1) i la terrassa 2 està a uns 60 cm sobre el nivell 0 (nivell 3). Veure també foto3. D'aquesta manera entre l'estació 1 i la 2 hi ha 30cms, entre l'estació 1 i la 3 també hi ha 30 cms i entre les estacions 2 i 3 hi ha 60 cm de desnivell.

La dificultat rau en com salvar els 60 cm de desnivell amb un pendent que no superi el 4%.

Continua . . . . .
Tornar a dalt Ir abajo
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDv Oct 10, 2014 9:56 am

El disseny, versió 4:

he utilitzat el programari de RailModeller per fer el disseny per ordinador, de fet és l'únic que he trobat compatible amb Mac. A la foto 4 podeu veure el disseny d'ahir i que segueix el concepte indicat a la foto 3, amb alguna millora.

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 2r1zhiu

La millora ha estat incloure una interconnexió (que no estació) que podria anomenar oculta, encara que no tinc clar si la vaig a amagar literalment. És la pseudo-estació de la foto 4 de dalt a la dreta. En posar aquesta interconnexió aconsegueixo mantenir una circulació igual a la de la foto 3, és a dir que un tren recorri les tres estacions. Però alternativament puc fer dos recorreguts independents, un seria l'oval de doble circulació que conté l'estació 1 (circuit doble de color gris), i un altre, la circulació per l'oval de via senzilla que conté les estacions 2 i 3 (recorreguts blau i groc).

Les característiques del terreny m'ha obligat a incloure dos helicoïdals a la zona de la dreta, amb un màxim del 4% de pendent. Veurem si no resulta un problema per a alguna locomotora o tren .....
Tornar a dalt Ir abajo
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDv Oct 10, 2014 10:00 am

realització:

El següent problema a resoldre ha estat decidir sobre que base posar les vies. En el circuit desmuntat vaig utilitzar 3 tècniques diferents, (1) base de plaques de formigó, (2) base de llistons de polietilè muntat en H o escala amb una base superior de fusta contraxapat fenòlic folrat, i (3) base de fusta de pi tractada per a exterior.

La decisió ha estat reutilitzar en la mesura del possible el que ja havia utilitzat en l'altre circuit, és a dir, per a totes les vies que van a nivell del terreny: les plaques de formigó, i per a les vies que van elevades sobre el terreny estic fent servir els llistons de polietilè en H o escala (crec que hi ha alguna foto al circuit anterior). El que vaig a provar nou és la utilització de planxes de Polipropilè tallat a mida, en lloc de la fusta. Aquestes planxes s'utilitzen en sostres translúcids, entre altres aplicacions.

Us pas unes fotillos de com ha anat avançant el traçat, fins a la data.

Foto 5: El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Fay1zq
Foto 6: El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 2rp2map
Foto 7: El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 2ypbuyd
Foto 8: El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 2d9tvuv
Foto 9: El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 2pyc19s
Foto 10: El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 2unvczc
Foto 11: El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 2ex7mf6
Foto 12: El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 15r1q3p
Foto 13: El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 K47zhh
Foto 14: El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 2z7517m

Estic en la fase de resoldre les helicoïdals. . , Veurem com ho faig.
Salutacions a tots

jose
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDv Oct 10, 2014 10:43 am

Hola Jose.

Com tens previst fer les connexions elèctriques?.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDv Oct 10, 2014 10:56 am

Un circuit força extens...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDv Oct 10, 2014 6:45 pm

Un projecte impressionant per les seves proporcions, tal com ja era l'altre. Ho seguiré amb molt d'interès.

Per les pendents d'un 4 per cent, com que tinc l'intuïció de que tu faràs circular composicions bastant llargues, vols dir que no serà massa? has fet proves per a comprovar que les màquines podran estirar be els seus trens?



Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDv Oct 10, 2014 8:08 pm

Ho seguirem amb bona atencio.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDs Oct 11, 2014 12:33 am

jaume escrigué:
Ho seguirem amb bona atencio.
I tan

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
jose07
Jardinaire aprenent
jose07


Ubicació : Madrid
Edat : 73
Data d'inscripció : 25/07/2012
Nombre de missatges : 24

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDg Oct 12, 2014 10:38 am

Molta pluja per aquí. . . . , Res a fer.

Se m'oblidava contestar les vostres preguntes. . .
 
Part elèctrica (Ignasi):

- Cada terrassa té un tub amb 2 mànegues independents, per l'estació central i un booster. He de ficar la mànega per a la il · luminació. Aquestes mànegues surten de la casa, on Instal·laré els elements de control i alimentació.

- Vaig a separar els dos circuits a la zona d'interconnexió, un serà l'oval amb l'estació 1, circuit gris, i l'altre el que connecta les estacions 2 i 3, circuits groc i blau. Cada circuit estarà alimentat per l'estació central i per un booster, així tindré 12 ampers en cada un.

- Com ja us he comentat utilitzo Massoth com a estació de control i els seus accessoris per al control de desviaments. Ara vaig a provar també per al control de blocs amb detecció amb contactes reed. Els semàfors els he comprat a eBay d'un fabricant alemany que fa uns senzills vermell / verd amb leds i vull provar uns decos DIGIKEIJS (DR4018) que comercalizan a Saragossa, espero que funcionin bé.

- L'experiència del primer traçat em diu que cal protegir bé l'electrònica que quedi a la intempèrie, en caixes estanques. Dels 14 elements que tenia distribuïts en el terreny, només un s'ha espatllat com per substituir-lo, ha tingut un curt circuit, probablement per ofegament. En aquest traçat vull posar les caixes estanques en lloc d'en el terreny al costat dels elements a controlar, en les travesses verticals perquè no puguin inundar d'aigua, Vaig a haver de fer tirades de cables més llargues però això no importa.

- Vull controlar la maqueta amb iTrain, i per això a mesura que connecti els elements eletrónicos físicament, els aniré incloent en el programari i provant.

Pendents (Amadeu):

- La longitud dels trens està limitada per les estacions, en principi em vull limitar, com en el primer circuit, a trens de 3 metres de llarg com a màxim (quatre unitats més la locomotora, d'uns 60cm cadascuna). Poden cabre crec que fins de 4 metres però això suposa restringir la circulació. Les locomotores que més pateixen en els pendents són les d'un motor i només dos eixos (com la Stainz, o alguna de maniobres), però no tinc pensat posar un tren d'aquesta longitud. Si no poden hauré de muntar circulacions en tàndem amb dues locomotores petites. Les locomotores grans de dos motors no crec que tinguin problema en pujar un 4%.

Salutacions
Jose
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDg Oct 12, 2014 6:27 pm

Gràcies per les teves respostes, Jose.

jose07 escrigué:
...Les locomotores grans de dos motors no crec que tinguin problema en pujar un 4%...

El millor per a sortir de dubtes és fer alguna prova.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitimeDg Oct 12, 2014 8:25 pm

jose,un 4% no i tindras cap problema
tu dic per experiencia,ja que jo i tin trams
d`una mica mes i tot
salutacions PEP
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit LGB a Madrid [jose07]   El meu circuit LGB a Madrid [jose07] - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El meu circuit LGB a Madrid [jose07]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» El meu circuit [Bantren]
» La estació de Madrid-Goya a escala IIm / G / 1/22,5
» El circuit ideal
» Circuit en IIf
» Circuit de Montesquiu

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: