TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El tren de l'Ignasi - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El tren de l'Ignasi

Ir abajo 
+25
ODAKIM
JGDURAND
Mitjans
jordi
FACTOR
Miquel Angel
tram47
flyfabio (†)
Shay
KTK
Mak
peps
Maxx_Rivoli
TOG
TramBlau
Sisu
ut800035 (†)
Olot
AdminTRENS.CAT
josepmaria
fve
MALLET73
jaume
ostman
ignasibaga
29 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Següent
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDt Jun 11, 2013 10:57 pm

Hola a tots.

Aquesta entrada progressiva a la corba és el que se'n diu corba "Clotoide", certament el millor és fer-la amb via flexible, que la corba comença i acaba allà a on convé sense la rigidesa dels trams de via convencionals.

Avui n'he re-convertit sis trams i els he col·locat quatre formant una corba de 90º i en paral·lel a una de radi 1, queda just a la mida de via paral·lela d'agulla i contra-agulla. Les altres dues les he posat pel mig del circuit, el pas dels trens és perfecte.

He fet fotos però encara no me'n he sortit en penjar-les. La galga l'he fet amb un tros de fullola, dibuixada i tallada amb cura perquè sigui fiable, respectant tant les corbes interior i exterior com les perpendiculars al centre (radi). El procés és molt senzill però s'ha de fer a poc a poc adreçant un rall i l'altra simultàniament i amb gestos regulars, comprovant amb la galga el moviment que hem fet fins ajustar la via a la galga,

Tant aviat com sàpiga penjar fotos ho detallaré més.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDc Jun 12, 2013 12:43 am

Estic impacient per veure-ho com ho fas...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDc Jun 12, 2013 2:26 pm

Algu que parla de clotoide! Enhorabona!
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDc Jun 19, 2013 10:42 pm

Hola a tots.

  Ja tinc una mica clar el que voldria fer i com que ja he aprés a penjar fotografies faré una mica d'explicació d'on surto i que voldria fer.

  L'espai disponible és un tros del jardí que queda entre un porxo tancat, una antiga barraca (porquera) i un petit mur, que fa uns 7 x 4 metres. La idea és fer un circuit circumval·lant a aquest espai amb una estació amb tres o quatre vies i un diposit al interior de la barraca per deixar estacionats els trens, enllaçat amb el circuit per un triangle per facilitar la circulació en qualsevol sentit. En el circuit hi ha dues vies curtes que acaben puntejades que és per provindre una possible ampliació i que de moment pot acabar amb un petit garatge i un carregador de fusta, per exemple.

El tren de l'Ignasi - Página 2 Bgkt

El tren de l'Ignasi - Página 2 Axj7

El tren de l'Ignasi - Página 2 2zbn

  Ara el que em falta és aconseguir les vies i agulles que em fan falta, però mentre puc fer circulacions de probes amb material que sembla que ha passat una guerra, però els meus fills hi han jugat molt.

El tren de l'Ignasi - Página 2 St1j

  Mentre no puc fer el muntatge del circuit em dedico a repassar i rehabilitar el material existent

El tren de l'Ignasi - Página 2 88gc

  Fent-hi algunes modificacions.

El tren de l'Ignasi - Página 2 Pt94

  A més de les modificacions de la curvatura d'algunes vies R1, però ja ho posaré en el seu apartat corresponent.

  Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6852

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDc Jun 19, 2013 11:01 pm

Sembla un lloc amb moltes possibilitats i té encant. Aniré seguint els teus progressos.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33034

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDj Jun 20, 2013 6:06 am

Sisu escrigué:
Sembla un lloc amb moltes possibilitats i té encant. Aniré seguint els teus progressos.

Igualment, Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDj Jun 20, 2013 9:22 am

Te possibilitats el terreny

Joan
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDj Jun 20, 2013 9:27 am

M'agrada molt el material que tens... Quines modificacions hi has fet?
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDs Jun 22, 2013 12:15 am

Hola Pau i tots els demés.

  Com ja he dit el material que he recuperat dels meus fills i el meu nebot funciona perfectament, però hi falten peces i altres estan trencades.

El tren de l'Ignasi - Página 2 9pgp

  Per tant he refet les parts trencades, fer una xemeneia i taulada noves.

El tren de l'Ignasi - Página 2 K4ny
  Com a modificació hi he fet un fanal a la part posterior de la cabina
El tren de l'Ignasi - Página 2 Pdbu

El tren de l'Ignasi - Página 2 Te6j

El tren de l'Ignasi - Página 2 2sjd

El tren de l'Ignasi - Página 2 5c5o

  Però encara em queda altre material per refer, que he de veure com eren en origen. Que ja he aconseguit alguna foto.

  Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDs Jun 22, 2013 8:55 am

Ostres quina feina tan bé!! no sembla la mateixa màquina trencada!! enhorabona i gaudir-la

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDs Jun 22, 2013 9:03 am

Molt bona treballada de recuperacio. T'asseguro que ni es not gens que les peces no son originals.
Si em poses imatges del que tens per recuperar jo et puc posar les imatges del real, amb prouta precisio, inclos et dic les mides. De playmobil en tenim tot el cataleg de trens que va fer.
Inclos algun recanvi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDs Jun 22, 2013 9:50 am

Una feina magnifica... Queda niquelada...

Si necesssites informació o planos de qualsevol material de playmobil, només ens ho has de demanar... Si no tenim els planos originals, en tenim una copia, i sino sempre podem fer una foto del nostre... Que ara que no ens escolta ningú, he de confesar que tenim tot...
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDs Jun 22, 2013 9:51 am

Ah, m'agrada el llum del darrera... Fa dies que penso en posar-ne un a alguna de les meves locos...
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDs Jun 22, 2013 8:12 pm

Quin material has fet servir en refer la teulada?

Joan
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDs Jun 22, 2013 10:48 pm

Hola a tots.

  Celebro que us hagi agradat, aquesta és la màquina que vaig digitalitzar, de moment no ha donat cap problema tant en analògic com en digital.

  El material que he fet servir per a la reparació és Evergreen, per la teulada primer hi ha una planxa ratllada de 0,5 mm de gruix per donar la forma i un cop seca la cola (24 hores per seguretat) una segona capa de planxa llisa també de 0,5 mm, em falta fer la campana de sobre la teulada, però en tinc una de mostra procedent de la màquina del meu nebot per fer-ne una còpia.

  El material que era dels meus fills es:

El tren de l'Ignasi - Página 2 78ie

Podeu veure que encara em falta la teulada de la dresina d'obres i la teulada del vagó de color verd.

  També hi faltava un vagó de passatgers, tot sencer, per això penso que tot plegat pot ser que un dia aparegui en el reco menys pensat.

  El catàleg del tren de Playmobil es pot veure en alguna banda?, es pot baixar en PDF?.

  Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDs Jun 22, 2013 11:09 pm

ignasibaga escrigué:

  El catàleg del tren de Playmobil es pot veure en alguna banda?, es pot baixar en PDF?.
El càtaleg playmobil actual si que està en pdf, però el material que tens té més de 20 anys, per no dir 30...

Pots trobar força informació a: www.playmodb.org (busca "trains")

Les dues peces que comentes les podries trobar fàcilment a ebay... Busca "playmobil eisenbahn" a tot el món i amb una mica de paciència, i pocs diners, segur que tindràs sort...

Encara que si prefereixes refer-los artesanalment, endavant... Però fes fotos, que ens agrades molt com ho fas...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDg Jun 23, 2013 9:08 pm

Gràcies Pau.

  Si, aquest tren potser que no arribi als trenta anys que els hi vaig comprar però en falta poc.

  En aquesta web tant sols hi he trobat llistats, però no hi han fotografies, o no he sabut trobar-les.

  He entrat en aquesta pàgina d'Ebay i hi ha coses força interessants, fins i tot he trobat una teulada com la que he fet, cap xemeneia per la segona màquina, i cap referència de la dresina i el vagó. Hi havia coses que m'han fet el pes però ara és millor que em centri amb les vies que em fan falta i poder començar a fer la base del traçat definitiu.

  Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDl Jun 24, 2013 9:56 am

No cal dir ho, sovint, trobat les peces que busques a ebay és qüestió de paciència i perceverança...

Em sembla genial, que et vulguis centrar en el circuit... Jo mateix estic centrat en anar completant els mòduls que tenim entre mans, que en produir material rodant...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDj Jul 18, 2013 9:53 pm

Hola a tots.

 L'altra dia vaig anar a la botiga a buscar les vies que em feien falta per completar o gaire-bé completar el circuit que vull fer, però tant sols vaig trobar dues agulles de R3 que son les que vull posar en el tram principal i algunes vies rectes, la resta d'agulles, mig cercle de R3 i més vies rectes hauré d'esperar.

 Com que no és bo estar parat he nomenat un mestre d'obres:
El tren de l'Ignasi - Página 2 Po65

 Amb l'encàrrec de fer d'aprenent d'Amadeu mirant quins materials tenim disponibles, quins mètodes ens poden ser més còmodes i anar millor, començant fent petits muntatges:
El tren de l'Ignasi - Página 2 3kxf
El tren de l'Ignasi - Página 2 0hxt
El tren de l'Ignasi - Página 2 86ca

 El següent pas és fer unes petites mostres per practicar i poder fer probes
El tren de l'Ignasi - Página 2 Gcnc
El tren de l'Ignasi - Página 2 Ykyf

 Però les presses no han estat mai bones i desemmotllar abans d'hora té conseqüències (menys de 24 hores)
El tren de l'Ignasi - Página 2 Vqfh

 Tot i així hi han resultats, discrets, però son els primers:
El tren de l'Ignasi - Página 2 Hy9u
El tren de l'Ignasi - Página 2 Txy8

 Que s'han d'analitzar detingudament per corregir tot el que convingui.
El tren de l'Ignasi - Página 2 7gk6

 De totes maneres ja hem començat a fer una segona proba i ja hem pensat la tercera.

 Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDj Jul 18, 2013 10:18 pm

La pràctica hi fa molt... Potser el morter és massa espés i/o sec...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33034

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDj Jul 18, 2013 10:21 pm

genial 
applaud applaud applaud applaud applaud 

Molt be !!

Per alguna cosa es comença. Però és cert lo de les presses. Les obres que facis s'han de deixar madurar el seu temps si no vols tenir algun desengany com aquest.

Estic content de veure que les meves explicacions t'han estat útils.  super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6852

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDj Jul 18, 2013 10:33 pm

Caram, veig que estarem ben distrets veient les teves construccions, endavant que té molt bona pinta.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12081

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDj Jul 18, 2013 10:37 pm

genial applaud applaud applaud T'ha quedat molt bé. tot i que els primers resultats no siguin molt correctes ja saps on has comès errors i pots rectificar

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33034

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDj Jul 18, 2013 10:39 pm

Si que són correctes, Pere. Només qua ha tingut la impaciència natural del primer cop. Very Happy

Però el resultat és a la vista.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitimeDg Jul 21, 2013 11:48 pm

Hola a tots.

 Amadeu, les teves explicacions i idees m'han estat molt més útils del que et penses, les expliques de manera molt entenedora i senzilla, sense amagar detalls, amb ganes de compartir no de imposar i ets una font inesgotable d'idees noves. Gràcies per compartir-ho.

 Hi ha més resultats, son la segona proba:
El tren de l'Ignasi - Página 2 Jq8y
El tren de l'Ignasi - Página 2 R5lq
El tren de l'Ignasi - Página 2 8x3f
El tren de l'Ignasi - Página 2 Kmsk

 La tercera proba és el mètode per fer el paviment de les andanes. Primer preparar el motlle.
El tren de l'Ignasi - Página 2 9tv6

 Posar els vorals al entorn i fer la base amb morter-cola amb la malla per donar consistència.
El tren de l'Ignasi - Página 2 5us5

 Passades 24 hores començar a posar carreus.....i més carreus, procurant que quedin ben posats i anivellats seguint el dibuix escollit.
El tren de l'Ignasi - Página 2 Q8p1

 Aquí hi ha el resultat. Esperaré 3 o 4 dies a desemmotllar per assegurar que no es trenqui.
El tren de l'Ignasi - Página 2 5r9x

 Em sembla que el sistema anirà bé, serà molt entretingut i sobre tot no cal córrer ja que ha de ser de les últimes coses a fer.

 Mentre espero les vies podria anar preparant muntanyes de carreus i dissenyar els semi-edificis de la cotxera i l'estació.

 Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El tren de l'Ignasi - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El tren de l'Ignasi
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 21Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Següent
 Temas similares
-
» El Tren dels Cims, nou projecte de tren turístic de FGC
» El tren! El tren! Que arriba el tren!
» El tren d`en Pep
» El tren d`en Pep
» gel al tren

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: