TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El tren de l'Ignasi - Página 10 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El tren de l'Ignasi

Ir abajo 
+25
ODAKIM
JGDURAND
Mitjans
jordi
FACTOR
Miquel Angel
tram47
flyfabio (†)
Shay
KTK
Mak
peps
Maxx_Rivoli
TOG
TramBlau
Sisu
ut800035 (†)
Olot
AdminTRENS.CAT
josepmaria
fve
MALLET73
jaume
ostman
ignasibaga
29 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 21  Següent
AutorMissatge
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1196

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDv Maig 02, 2014 10:48 am

Preciosa aquesta entrada de cotxera.

Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
Mak
Trenjardinaire
Mak


Ubicació : Estella-Lizarra
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/10/2013
Nombre de missatges : 178

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDs Maig 03, 2014 3:12 am

Veritable obra d'art Ignasi, felicitats.
Salutacions a tots, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDg Maig 04, 2014 10:11 am

FANTASTIC super12  super12  super12  super12 
salutacions
PEP
 Tren
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDl Maig 05, 2014 2:19 am

applaud applaud applaud genial genial genial 

com has fet la porta?? peça a peça??

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDl Maig 05, 2014 10:27 am

Hola a tots.
  Mercès pels comentaris.
  Carles, la porta està feta fusta a fusta, no vaig fer fotos mentre la feia, però quan faci les portes de l'estació de Puig-reig en faré un seguiment del pas a pas.
  Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDt Maig 06, 2014 1:05 am

ignasibaga escrigué:
Hola a tots.
  Mercès pels comentaris.
  Carles, la porta està feta fusta a fusta, no vaig fer fotos mentre la feia, però quan faci les portes de l'estació de Puig-reig en faré un seguiment del pas a pas.
  Fins aviat, Ignasi.

gràcies!

molt bona feina!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDj Maig 15, 2014 10:23 am

Hola a tots.

  Avui he acabat de formigonar la base de les vies, andanes, estació i del túnel-banc.

  El gruix de la base està entre 5 i 10 centímetres i pel seu interior hi passen els tubs per a la xarxa elèctrica.
El tren de l'Ignasi - Página 10 8zo4uo

  A mida que anava avançat la construcció tornava a muntar les vies per comprovar que el muntatge va correctament.
El tren de l'Ignasi - Página 10 126folx

  Aquest és l'aspecte de la zona de l'estació un cop presentades les vies i la simulació de les andanes i l¡estació.
El tren de l'Ignasi - Página 10 2m7btaw

  En aquesta foto es pot veure millor la idea del que voldria que fos.
El tren de l'Ignasi - Página 10 2qut85d

  El proper pas és fer el túnel-banc a on anirà el comandament del tren.
  Després la instal·lació elèctrica, estabilitzar les vies, connectar ponts i començar a fer probes de circulació.
  Entre mig de tot això no parar en la construcció de l'estació.
  A ultim terme el diposit dins la barraca.
  Un cop muntada l'estació anar per les andanes i després el balast de la via.  Very Happy  Shocked  Very Happy  Shocked
  Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33035

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDj Maig 15, 2014 5:17 pm

Està prenent un aire molt interessant.  ok 

En el formigó de la base, no hi faria cap mal que hi posessis barra de ferro.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDj Maig 15, 2014 7:00 pm

Molt professional... Fa molt goig...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDj Maig 15, 2014 7:33 pm

Aixo avança molt be. Gracies per les imatges i ensenyar l'evolucio.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDj Maig 15, 2014 9:12 pm

Ignasi, et felicito per lo ràpid que avances. Aviat circularan trens. Es veu una cosa sòlida i ben acabada.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDv Maig 16, 2014 12:16 am

Tren Tren Tren Tren Tren Tren Tren Tren 

felicitats!!! m'agraden molt aquestes peces que fas de pedra i els edificis...

 bota bota bota bota 

aixó de tapar els tubs just sota via una bona pensada així mai el foradaras per error.. com van per sota la via.... per cert com és que el fas arras de terra?? potser per que perts part del jardi..??? ostres desprès de veure el circuit a nivell de cintura....veig la comoditat que tenen, ep que respecto com ho fas, eh!! i m'agrada una maca i gran enveja..sana també he de dir..!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDv Maig 16, 2014 1:13 am

genial genial 
 Tren 
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDv Maig 16, 2014 1:27 am

Jo m'he trobat que els tubs enterrats s'han omplert d'aigua perquè els vaig posar coarrugats, et queda molt bé
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDv Maig 16, 2014 2:24 am

Una aportació molt interessant d'obra civil, tot i que la trobo una mica baixa per a la lumbàlgia

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1196

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDv Maig 16, 2014 2:41 am

Enhorabona pel avanços. Ignasi;  treball  treball  Veig que estem treballant simultàniament als nostres respectius "països". Espero que algún dia ho tinguem a punt i fer-nos una visita per fer còrrer els trens.  Tren  Tren 


Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDv Maig 16, 2014 11:05 am

Hola a tots.

  Gràcies per l'interès. Miraré de respondre els interrogants.


L'Amadeu diu escrigué:
En el formigó de la base, no hi faria cap mal que hi posessis barra de ferro.


 
Segur que hauria quedat molt més fort, però en el moment de prendre la decisió vaig pensar que no ha d'aguantar un pes massa gran i que si en un moment determinat els meus fills el volen treure  que amb quatre cops de massa estigui tot esmicolat.





En Carles diu escrigué:
aixó de tapar els tubs just sota via una bona pensada així mai el foradaras per error.. com van per sota la via....





En Joan diu escrigué:
Jo m'he trobat que els tubs enterrats s'han omplert d'aigua perquè els vaig posar coarrugats,


  El fet de passar els tubs per sota el formigó és per protegir-los i poder garantir poder passar amb facilitat els cables, veieu que hi han dos tubs. En el túnel-banc hi haurà el comandament, allà arribarà la corrent de 220v pels transformadors, surten cinc tubs un per cada via de l'estació, la via del túnel i la llum de l'estació, a més surten dos tubs en paral·lel que segueixen el circuit per una banda i dos més per l'altra. Aquests tubs quan arriben a les agulles de l'estació hi ha una caixa de connexions per els motors de les agulles i retorns de vies, quan arriben a les agulles del triangle també n'hi ha una altra, en total hi ha quatre caixes semienterrades al formigó per evitar que hi entri aigua del rec o la pluja. Encara no he segellat els tubs a dins de cada caixa, però ha plogut fort en un parell d'ocasions i no hi ha entrat aigua, fins i tot he regat insistint molt sobre una de les caixes per fer la proba. Aquests dos + dos tubs es tornen a trobar al entrar a la barraca on hi haurà un altre repartidor per a les vies de la barraca.
  El comandament del circuit i de la barraca en un principi han d'anar individuals ja que no hi ha visibilitat d'un lloc a l'altra, però si que seria interessant poder maniobrar en el triangle des de les dues bandes, llavors vull mirar de fer commutable el comandament i voldria que dels quatre tubs en quedés un de lliure per possibles modificacions de futur sense haver de refer massa cosa.





En Carles diu escrigué:
per cert com és que el fas arras de terra??




En Pere diu escrigué:
Una aportació molt interessant d'obra civil, tot i que la trobo una mica baixa per a la lumbàlgia


  Ja he comentat alguna vegada que la meva maqueta de trens és en escala H0 i que amb aquest circuit tant sols pretenc tenir un lloc a on poder fer córrer els trens que eren dels meus fills i poder fer córrer els que jo pugui realitzar en un futur a més de poder-lo compartir amb vosaltres si el voleu utilitzar.
  Quan vaig demanar l'ingrés a Trenscat per aprendre i  vaig veure la maqueta del Pep, del Javier, de l'Amadeu, d'en Jaume, del Xavi, ...  que m'han encantat i admiro profundament, però no és la meva pretensió a més que no respectaria la proposta feta en un principi de tenir un espai en que la canalla hi pugui jugar, per això tampoc no hi haurà massa ornaments, tot i que soc conscient del risc que pot suposar per a l'estació que estic fent.



En Xavi diu escrigué:
Espero que algún dia ho tinguem a punt i fer-nos una visita per fer còrrer els trens.


  Qualsevol de vosaltres pot venir a casa a veure els trens, les maquetes o a parlar del que sigui en el moment en que us vagi bé, tant sols m'ho heu de fer saber per acordar data, i en el moment en que estigui operatiu us ho faré saber per hi voleu fer córrer trens, ja que m'agradaria molt veure a circular per aquestes vies totes les vostres creacions i perquè no els de compra també.
  A mi també m'agradaria poder veure els vostres circuit i poder anar més a les trobades del MOMI, però tinc les meves limitacions.
 
  Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDv Maig 16, 2014 1:04 pm

Aquestes imatges fa molt goig de veure-les i pel què expliques ho tens tot molt pensat.

Admirable!

.

Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDs Maig 17, 2014 9:51 am

bota  bota  bota  bota 
aixo te molt bona pinta
salutacions
PEP
 Tren
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7174

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDc Maig 28, 2014 9:40 am

Hola a tots.

  Ja fa uns dies que vaig acabar de posar maons a la façana cara vies de l'estació de Puig-reig.
El tren de l'Ignasi - Página 10 Xkn2hu
  Podeu veure que falten les cantonades, que ja estan fetes en les façanes del cantó de Manresa i d'Olvan que quedaran unides més endavant.

  Mentre la situació meteorològica m'ho ha permès he anat treballant avançant en la construcció del túnel-banc-comandament, que ara ja té la forma i ja permet fer el comandament, pràcticament ja he passat tots els cables per donar servei a vies i agulles.

  Però avui per la tarda no he pogut treballar a fora per tant he tornat a la façana començant a fer els marcs de les portes i finestres. Les fustes ja les tenia preparades des que vaig fer la primera façana en forma de llistons de 4x7x130mm amb fresat de 2x3mm en un canto
El tren de l'Ignasi - Página 10 Ma9c9w
a la dreta els llistons esmentats i a l'esquerra ja em els encaixos fets pels muntatge
El tren de l'Ignasi - Página 10 1j15ec
Les finestres és més complicat pel punt rodó
El tren de l'Ignasi - Página 10 Ri7o68
Muntades i encolades. S'ha de tenir en compte que els marcs es veuran poc, però s'ha de diferenciar de les fulles de les portes i finestres. Podeu veure que el fresat queda pel que serà la cara interior de la paret, és per encabir la porta o finestra ja muntada sense que es vegin juntes.
Les parts del marc que sobre surten és perquè quedi més ben lligat al ciment

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDc Maig 28, 2014 10:24 am

Un bon tutorial de paleta...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6853

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDc Maig 28, 2014 10:35 am

formidable 
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDv Maig 30, 2014 10:49 am

Renoi quin ofici!
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDv Maig 30, 2014 7:39 pm

formidable formidable formidable formidable 10 10 10 10 10 10 
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitimeDv Maig 30, 2014 8:00 pm

quasi estic sense paraules
 baba baba baba baba 
salutacions
PEP
 Tren 
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El tren de l'Ignasi - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El tren de l'Ignasi   El tren de l'Ignasi - Página 10 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El tren de l'Ignasi
Tornar a dalt 
Pàgina 10 de 21Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 21  Següent
 Temas similares
-
» El Tren dels Cims, nou projecte de tren turístic de FGC
» El tren! El tren! Que arriba el tren!
» El tren d`en Pep
» El tren d`en Pep
» gel al tren

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: